מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- שלום לך שאלה לגבי עגלת אחיםלינויי.22/02/2021
היי אני צריכה ללדת בעזרת השם בקרוב ויש לי בכור שההפרש בניהם יהיה שנה ו3 חודשים.
אני מחפשת עגלת אחים (הייתי נעולה על רכבת של ג'ואי ועכשיו הבנתי שכדאי אחד ליד השני ולא רכבת מבחינת יציבות ונוחות)
אני מחפשת משהו שיתאים לתינוק שרק נולד זאת אומרת שכיבה מלאה ופשוט להוסיף לו מזרן של עגלת אמבטיה וגם שיהיה טיולון..
הלואי והיה במחיר סביר אופציה שהקטן יהיה מולי ולהפוך אם רוצים אבל זה נורא יקר
מחפשת שהיא תהייה קלה כמה שאפשר ומתקפלת בנוחות ושכל הסיפור לא יהיה מעל אלפיים ועדיף פחות.. אשמח לעצה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר23/02/2021שלום לינויי,
בהחלט לא תהיה עגלה שתכיל את הכל בתקציב של 2000 ש"ח ומטה.
אפשר ללכת על יד 2 אבל זה כבר שיקול אחר.
עד 2000 אני ממליץ על ביבה קוקו, קלה, נוחה לקיפול, אין אמבטיה או טיולון דו כיווני אבל השכיבה בטיולון ישרה ואפשר להרים את מדרך הרגליים כך שתהיה נוחה לתינוק בן יומו.
נמכרת שנים ורוב הביקורות מאוד חיוביות.
אופציה נוספת זו עגלת תאומים בשם ניו, דומה ברעיון לקוקו רק שהרוחב של הגלגלים שלה צר יותר, יתרון משמעותי כמעט בכל הליכה. ניתן גם לרכוש לה אמבטיות אך הן יחסית קטנות ולכן האמבטיה תשמש לתקופה קצרה וגם תייקר את העגלה.
כיד 2 בייבי מונסטרס איזי טווין 3 מומלצת מאוד ועדיפה על 2 העגלות שציינתי אך כחדשה חורגת בהרבה מהתקציב.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה,
לינוי23/02/2021ומהה לגבי עגלת אחים קוקי טווין של בייבי מונסטרס? ממה שראיתי היא עד אלפיים ש"ח שכיבה מלאה צרה יחסית..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד שאלה סליחה
לינוי23/02/2021מה לגבי עגלת אחים של סיטי טור2 של בייבי גוגר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקיבלתי מייל
לינוי23/02/2021קיבלתי מייל שענית לשאלתי אבל משום מה לא נפתח לי שום הודעה..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר23/02/2021שלום לינוי,
לא עניתי מלבד לשאלה הראשונה. כנראה המייל היה לגבי תשובה זו או לתגובות שלך, האמת שאין לי מושג...
לגבי בייבי מונסטרס, גם אופציה מעולה, היא הייתה מעל 2000 ש"ח כך שבפחות זו אופציה טובה.
היתרונות: הכי קלה שיש לתאומים/אחים, הקיפול הכי קטן שיש לעגלה כפולה. חסרונות: פחות נוחה לניוד. לתינוק לא ניתן להרים את מנח הרגליים כמו בביבה לכן חייבים לחגור או לרכוש שק שינה שלהם. בניגוד לדגם הגדול שלהם המרווח בין הגלגלים האחוריים יותר רחב (69 לעומת 65 ס"מ) אבל עדיין היא עבירה ברוב המקומות ללא בעיה, הביבה לדוגמא 70 ס".
את הבייבי ג'וגר אני פחות אוהב מכיוון שהיא יחסית צרה במושבים. מעבר לזה היא נוחה לקיפול וקומפקטית. לדעתי הדגמים האחרים שלהם סיטי מיני או סיטי מיני GT יותר מוצלחים אבל לדעתי הביבה עדיפה על שניהם.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על הסבלנות.
לינוי23/02/2021אז אני מנסה להבין למה הקוקי טווין של בייבי מונסטרס יותר יקרה מהקוקו בובה?. ומה זאת אומרת שהיא יותר קשה לניוד? וזה נכון שהקוקו בובה לא הופך לטיולון?מסתבר שיש אותה לחברה שלי שיש לה תאומים והיא אמרה שזו אחלה עגלה רק הבאסה שהיא לא מתאימה כטיולון בשבילהם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה..
לינוי23/02/2021האם זו עגלת קוקו ביבה שאתה מדבר עליה? https://www.biba-baby.co.il/items/2468753-%D7%A2%D7%92%D7%9C%D7%AA-%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%97%D7%99%D7%9D-KOOKOO-#techDetailsAName
האם זה דגם שנת 2019? (לחברה שלי יש 2019 ואמרה עליה שהיא לא טיולון. מנסה להבין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחח
לינוי23/02/2021עכשיו דיברתי איתה וכשהיא אמרה לא טיולון היא התכוונה שהיא פחות נוחה לשטח
אבל זה פחות מדבר אליי כי אם ארצה שטח יש לי עגלת יחיד מעולה (הרטן) לשטח ובגדול יכול ללכת ברגל או הפוך והקטן במנשא.
קיצור אני מתלבטת בין קוקו ביבה לבין טוויטי קטין של מנסטרס ביייבי לבין תאומים ניו.
אלך לראות במציאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/02/2021שלום לינוי,
אכן הקוקי יותר יקרה. עולה סביב 1800 בעוד הקוקו 1500 עם סלקל! אם תוותרו על הסל קל אני מניח שירד לאזורים של 1200.
בגדול הקוקו/ניו יותר נוחות לניוד כי הגלגלים שלהן יותר גדולים וגם השלדה במבנה אחיד (לכן הקיפול גדול יותר בעוד הקוקי תהיה רבע בגודל).
בקוקו ניתן לקפל את מדרך הרגליים לתינוק נגד החלקה. בניו או בקוקי לא ניתן ולכן בשתיהן רצוי לתינוק אמבטיה או אמבטיה רכה לקוקי.
היתרון הגדול בקוקי זה המשקל וגודל הקיפול. למעשה היא יותר טיולון בעוד הביבה או ניו יותר עגלות שזה אומר שיש סיכוי שתרכשו אחריהן טיולון בעוד בקוקי זה מראש טיולון.
מבחינת הניוד בעיר הקוקי תהיה סבבה לכן אם שיקולי שטח אז זה פחות קריטי.
לגבי הרטן, אנחנו השתמשנו עם מנשא לתינוקת והגדול בעגלה.
לאחר מכן חיברנו לו טרמפיסט. היו מקרים ששניהם היו בתוכה גם בגלל המרווח הנדיב שלה וכושר הנשיאה.
יש להם גם עגלת תאומים ששוקלת רק 27 ק"ג. ששאלתי אותם אם הם לא חושבים שזה כבד מדי הם אמרו שבגרמניה מסתדרים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר24/02/2021שלום לינוי
הקוקי יותר יקרה 1800 ש"ח לעומת קוקו 1500 עם סלקל ובטח ללא סביב 1200.
הקוקי יותר קלה וקומפקטית ותשרת לאורך כל הדרך בעוד שבביבה או ניו בגלל הסירבול יש סיכוי שתרכשו טיולון או טרמפיסט להרטן.
כל עוד אין שיקול שטח אז בניוד הביבה או ניו מעט יותר נוחות בעיר אך זה לא ממש קריטי, ההבדל יהיה בדרך משובשת.
לגבי הרטן, אנחנו השתמשנו בה עם מנשא לתינוקות והגדול ישב בה. שהיא גדלה אז היא ישבה בתוכה והגדול בטרמפיטסט. מדי פעם גם שניהם היו יחד בתוך ההרטן בזכות מרווח פנימי מאוד נדיב וכושר נשיאה.
יש להם גם תאומים ששוקלת רק 27 ק"ג. ששאלתי את הרטן אם הם לא חושבים שזה כבד מדי הם אמרו שבגרמניה לא מתלוננים.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

