התלבטות בין בוגבו קמיליון 3 לבין אויסטר 3

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין בוגבו קמיליון 3 לבין אויסטר 3
    אביגיל
    10/03/2021

    שלום.
    אשמח לדעת איזו עגלה מביניהם תהיה יותר נוחה מבחינת אמבטיה גדולה, חוזק, גובה ונוחות
    וכן אם יש עגלות נוספות שעונות על ההגדרות הנ"ל.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/03/2021

    שלום אבגיל,

    מבחינת אמבטיה גדולה, לשתיהן אמבטיות די מרווחות.
    מבחינת חוזק, שתיהן מאוד חזקות.
    מבחינת גובה, הקמיליון נחשבת נמוכה, האויסטר במעט יותר גבוהה ממנה.
    מבחינת נוחות, הקימליון לדעתי יותר נוחה לניוד בדרך עירונית עד פארקים. ברגע שהדרך משובשת אז לאויסטר יש יתרון כי הגלגלים שלה יותר גדולים.

    לדעתי בסך הכללי הקמיליון שיצאה ב-2007 וגם אז הייתה מבוססת על דגם הפרוג שלהם מ-2003 ועברה לאורך השנים מקצי שיפורים אבל עדיין נאמנה למקור מול אויסטר שיצאה לפני עשור, גם היא עברה מקצי שיפורים נרחבים לאורך השנים. זה אומר שהאויסטר יותר מתקדמת.
    לדוגמא: הטיולון באויסטר מגיע למצב שכיבה שטוח בעוד שבקמיליון השכיבה היא בתנוחת ערסול (יש שקע בין הגב לישבן), את האויסטר ניתן לקפל יחד עם המושב, בקמיליון צריך להפריד שזה מתסכל הרבה אנשים בסופו של דבר.
    לכן אני חושב שהאויסטר מעט יותר עדיפה.

    הייתי מוסיף לשיקול את איי.בי.סי דיזיין סלסה, יותר מרווחת משתיהן ובעיקר יותר גבוהה גם באמבטיה וגם בטיולון. המושב נשכב למצב שטוח כמו באויסטר וניתן לקפל עם המושב.
    מבחינת ניוד היא נוחה בכל דרך בזכות מערכת קפיצים ייחודית.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אינגליזינה אפטיקה

    אביגיל
    15/03/2021

    תודה רבה על המענה המהיר. אשמח לשמוע את חוות דעתך על עגלת אינגליזינה אופטיקה. כמו שכתבתי מבחינת חוזק (גרים ברובע היהודי) גובה , גודל האמבטיה ונוחות באופן כללי. חשבנו גם על סלסה 4 כפי שכתבת אבל קצת מלחיץ אותנו לקנות מחברה שאנחנו לא מכירים. עד כמה יש לזה משמעות מבחינת תיקונים ושרות וכו' ? (למשל אינגליזינה זה חברה ידועה וגם החנות שמוכרת את העגלה- שילב זו חנות מוכרת).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/03/2021

    שלום אביגיל,

    האפטיקה אכן יותר מרווחת מהקמיליון/אויסטר. הזווית שכיבה כמו באויסטר. מבחנית ניוד היא טובה מאוד בדרך משובשת אך היא יותר מקושחת מהאויסטר לדוגמא לכן אני חושב השאויסטר עדיפה עליה. אם אהבתם את האפטיקה הייתי ממליץ גם לבדוק את פג בוק עם שדרוג לשלדת S אז מקבלים את מרווח הפנים של האפטיקה עם נוחות ניוד יותר טובה לדעתי. החיסרון שהטיולון לא מגיע לזווית שכיבה שטוחה אבל, יש אמבטיה ענקית כך שזה לא חיסרון בולט. גם בה עניין הקפיצים לא הכי מושלם כמו באויסטר או בסלסה אבל עדיף על האפטיקה לדעתי.

    לגבי סלסה, המותג איי.בי.סי דיזיין מותג ותיק בארץ.
    גילוי נאות (למרות שרשום בפרופיל שלי): אני משווק את המותג בארץ. אין מה לחשוש בעניין השירות והתיקונים. לדעתי הרמת שירות שאנחנו נותנים היא הכי טובה שיש בארץ (2 מרכזי שירות 1 במרכז, 1 בצפון). כמוכן בהרבה מקרים אם יש תקלה אנחנו מתאמים עם הלקוח בחנות הקרובה אליו ומסדרים במקום שזה אומר שבהרבה מהמקרים אנחנו לא משאירים את הלקוח ללא עגלה! במקרה שכן צריך הלקוח מקבל עגלה חלופית.
    יחד עם זאת הסלסה היא סוס עבודה ואחוז התקלות מאוד נמוך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו