התלבטות בין מיוס 2 לבין בוגבו בי 5

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין מיוס 2 לבין בוגבו בי 5
    ק
    22/03/2021

    שלום,
    אני מתלבטת בין מיוס 2 של סייבקס לבין בוגבו בי 5. בהתחלה גם שקלתי את הספורט ליין והבייבי בוס אבל הם היו לי די כבדים.
    אם שמים את השיקול הכספי בצד.
    מה מומלץ יותר? מבחינת נוחות, התניידות, משקל, קיפול ופתיחה ביד אחת ויתרונות וחסרונות של אחד לעומת השני.
    כמו כן, האם ניתן לפרק ולכבס את הבדים?

    אשמח למענה ותודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/03/2021

    שלום,

    הבייבי בוס דווקא יותר קלה מהבוגבו ושוקלת כמו המיוס (הכוונה לטייגר), הבובקט עוד יותר קלה מהטייגר או המיוס.
    הדרך לבדוק משקל עגלה זה לקפל יחד עם הטיולון, להשכיב על הרצפה ולהרים ב2 ידיים מהקצוות.

    לגבי בי או מיוס, אני אישית יותר אוהב את הבי.
    היא יותר נוח לניוד, יותר נוחה לעליה וירידה ממדרכות, המושב שלה יצוק מפלסטיק כאשר במיוס הוא עשוי מרשת.
    לבי אין מעקה או אמבטיה מאווררות (דברים ששופרו בבי 6).
    מבחינת כביסה בבי הכל יורד, במיוס הרוב המוחלט יורד.
    הבי מתקפלת עם המושב לשני הכיוונים, במיוס רק כאשר המושב פונה לכיוון הנסיעה. לאחר הקיפול המיוס עומדת הבי נופל לרצפה (שופר ב6). הבי תאורטית מתקפלת ב2 ידיים אך ניתן גם ביד אחת עם קצת תרגול.
    הפתיחה טיפה מסורבלת בשתיהן כל אחת בדרכה שלה, סה"כ דורש תרגול קל וזה די פשוט בסוף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    ק
    22/03/2021

    תודה רבה על התגובה המהירה.
    שאלה נוספת, האם צריך לקנות כיסוי או מזרן לעגלה ולטיולון?
    והאם ניתן לקפל את האמבטיה באחסון (בסיום השימוש)?
    ממה שאני מבינה ממך אתה יותר ממליץ על הבוגבו בי. אז אם כבר בוגבו עדיף לקנות את הבוגבו בי 6 המשופרת?
    היא גם מתאימה יותר לעיר או ששורדות גם דרכים מאתגרות יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    23/03/2021

    שלום,

    בכל עגלה אני ממליץ לרכוש סדין לעגלה או לצפות את המזרן עם חיתול בד. באף עגלה אין לכך חובה אבל זה: א. יותר נעים לתינוקות כי הכיסויים מכותנה והעגלות מפוליאסטר. ב. הרבה יותר קל לניקוי מכיוון שקל לשלוף ולכבס את הכיסוי מאשר להוציא את בד האמבטיה.
    גם בבי וגם במיוס ניתן לקפל את האמבטיות לאחסון בגמר השימוש.

    לגבי המלצה, בסוף זו החלטה שלכם אני רק מציין את היתרונות והחסרונות. אני אישית, אם הייתי צריך לבחור הייתי בוחר בבוגבו (אם בייבי בוס מחוץ לתמונה) זה נכון אבל עדיין, ממליץ להתנסות בחנות עם כל אחת.
    ברור שאם התקציב מאפשר עדיף בי 6 אבל זה יותר מ-1000 ש"ח יותר. יש בה הרבה שיפורים לשיקולכם אם הם שווים את ההפרש.
    הבי 6 עם גלגלים יותר גדולים, אין בעיה בעיר לא עם ה-5 ולא עם 6. ככל שהדרך תהיה יותר משובשת אז ה-6 תהיה עדיפה.
    לגבי דרכים מאתגרות יותר, הנוחות תרד ככל שהדרך יותר מאתגרת, מדובר בעגלה עירונית שתהיה סבירה בפארקים אבל מעבר תתקשה. לדרך מאתגרת צריך גלגלים גדולים.
    אפשר לעשות מבחן ניוד בחנות, לשים משקל של 12 ק"ג בעגלה ולטייל בחנות ומחוצה לה, זה יתן מדד לנוחות הניוד בסביבה עירונית אבל לא בדרך מאתגרת. יכול להיות שזה יספק.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו