המלצה על סלקל בטיחותי בתקציב מסוים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על סלקל בטיחותי בתקציב מסוים
    יפעת
    02/04/2021

    הי,
    אני לקראת לידה מחפשת סלקל עם דגש על בטיחות יותר מהכל. מעדיפה עם בסיס כדי למנוע טעויות חיבור לחגורה. אבל הסלקל עצמו כנראה ישמש גם ברכבים אחרים מדי פעם ללא הבסיס.
    מה הסלקל הכי מומלץ מבחינת בטיחות בתקציב של עד 900-1000 שקל (לא כולל בסיס)? והאם קיים סלקל ברמת בטיחות זהה בתקציב של 600-700 שקל? ובכלל אולי עדיף מבחינה בטיחותית כיסא מגיל לידה? למרות שהבנתי שסלקל הרבה יותר נוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/04/2021

    שלום יפעת,

    לגבי נוחות לא יודע לומר עם הרבה יותר נוח אבל לדעתי עדיין סלקל טיפה יותר נוחה (תלוי כמובן בין איזה דגמים משווים).
    לגבי סלקל, רוב רוכשי הסלקל מעוניינים שהסלקל שהם קונים גם יוכל להתחבר לעגלה שלהם. אם מוותרים על הדבר הזה אז צ'יקו קייפיט הוא הסלקל הטוב ביותר שיש לדעתי. בטיחותית הוא נחשב למוביל כבר שנים, מבחינת נוחות הוא אחד הכי נוחים שיש אם לא הכי נוח. מה שהכי מדהים בסלקל הזה זה המחיר, הוא עולה סביב 1000 (אפילו פחות) כאשר המחיר כבר כולל בסיס. לכן באופן כללי זה לדעתי הסלקל הכי מומלץ.
    החסרונות: כמו שציינתי לא מתחבר לעגלות. בנוסף לא ניתן לחבר אותו ללא בסיס זה אומר שאם רוצים להעביר מרכב לרכב רצוי לרכוש עוד בסיס שלא תמיד נמכר בנפרד.

    אם נרד בתקציב אז כבר נלך על דגמים ללא בסיס. אין סלקל עם בסיס בטווח המחירים הזול שמתקרב לרמה של צ'יקו.
    ג'ואי אייג'ם וסייבקס אטון 5 מעולים אך הם באזור המחיר של צ'יקו ואת הבסיס עוד צריך לרכוש בנוסף.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סלקל בטיחותי

    יפעת
    14/04/2021

    הי קובי, תודה על המענה.
    בהמשך להמלצה שלך,
    אני מעדיפה סלקל עם בסיס שגם ניתן יהיה לחבר אותו מדי פעם ברכב אחר ללא הבסיס , המלצת לי על ג'ואי אייג'ם וסייבקס אטון 5 .
    התעניינתי לגבי האטון 5 בחנות מסוימת ושאלו אותי איזה בסיס אני רוצה, דגם ב500 ש"ח או דגם אמריקאי ב700, מה ההבדל ביניהם?
    אני מעדיפה בטיחות על פני מחיר, מה עדיף- האייג'ם או האטון 5 ועם איזה בסיס?
    והאם שניהם מתחברים לעגלת ספורטליין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    15/04/2021

    שלום יפעת,

    לגבי חיבור לעגלה, שניהם מתחברים.
    לגבי בטיחות, ללא בסיס שני הדגמים עם דירוג בטיחותי מקסימלי. עם בסיס לג'ואי יורד טיפה הדירוג לכן הסייבקס יותר בטיחותי.
    בכל זאת לגבי המחיר, סייבקס עם בסיס עולה לך כמעט כמו עגלה ומשך השימוש בדרך כלל הוא 6-8 חודשים, כן שווה לשקול את עניין התקציב לדעתי. את ההשקעה הגבוה אני תמיד ממליץ לעשות בכיסא בטיחות שישרת להרבה יותר שנים.

    לגבי בסיס לסייבקס, אני לא ממליץ על הבסיס האמריקאי ומוזר לי איך בכלל נמכר בישראל בסיס אמריקאי לסלקל בתקינה אירופאית, זה אומר שהם מעולם לא נבדקו יחד בשום מבחן!
    לכן אני ממליץ לרכוש רק עם בסיס אירופאי כמו הסלקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו