המלצה על עגלה וטיולון

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על עגלה וטיולון
    ענת
    05/04/2021

    היי, אשמח לקבל עצה.
    מחפשת עגלה לתינוק בן 3 חודשים.
    חשוב לי גם אמבטיה לחודשים הקרובים וגם טיולון להמשך.
    מה שהכי חשוב לי בעגלה זה ההתניידות.
    כלומר עלייה וירידה במדרגות נוחה כשהעגלה פתוחה.
    נסיעה חלקה, לא כבדה מדי וקיפול נח לגודל סביר שמתאים לתא מטען סטנדרטי.
    מבחינת התקציב עד סביבות ה2000 שח.

    זה ילד ראשון והייתי רוצה שהעגלה תשמש אותנו גם בילדים הבאים בע"ה.

    קראתי הרבה המלצות על עגלת טאי טאי של ביבה.
    אשמח לקצת סדר בראש - מה מומלץ?
    וגם מה החשיבות של טיולון שפונה להורה, ומה העניין עם גלגלים גומי/פלסטיק...

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלצה על עגלה וטיולון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה על עגלה וטיולון

    ענת
    05/04/2021

    דבר נוסף לגבי העגלה
    חשוב לי גם יציבות במידה ושמים שקיות או תיק על העגלה/בתא החפצים.

    ודבר נוסף לגבי סלקל לרכב,
    עד כמה זה חשוב התוקף?
    מאחר ויש לנו סלקל משומש שאני לא יודעת כמה זמן עבר מהייצור וברור לי שהוא היה בשימוש כבר כמה שנים טובות. בוודאות יותר מ5 שנים.
    האם עדיף לקנות חדש?

    תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/04/2021

    שלום ענת,

    לא תהיה עגלה שתכיל את כל הדרישות.
    כמוכן ככל שעגלה יותר קלה כך עניין היציבות יפחת. צריך לקחת בחשבון שאם משקל התינוק 6 ק"ג לדוגמא אז מומלץ להעמיס על הידית משהו כמו 4 ק"ג לעגלה יציבה. לעגלה קלה מומלצת 2-3 ק"ג. כמוכן יש חשיבות לגלגלים גדולים, הם יתנו יציבות נוספת.

    לגבי טיולון דו כיווני, יש לזה חשיבות עצומה. לפי מחקרים הוכח שתינוק שהיה מול ההורה היה משכיל יותר, ישן טוב יותר בלילות והקשר עם ההורה היה חזק יותר. לכן דבר שאני לא ממליץ לוותר עליו זה מושב דו כיווני. לכן לדעתי הטאיטאי פחות מומלצת.

    לגבי גלגלים, יש גלגלי EVA שזה סוג של פלסטיק/סיליקון ויש גלגלי גומי או עם אוויר או PU שזה צמיג ללא פנימית ולכן אין פנצ'ר. אל הצמיגים הכי טובים לעגלות כי הם יוצרים נסיעה שקטה, פניות נעשות בקלות יותר וכמעט ואין להם בלאי ולא נוצרים חורים קטנים מאבנים.

    לגבי המלצות. אני ממליץ לבדוק את בייבי בוס טייגר. היא עולה 3000 ש"ח ולא 2000 אך במבצעים היא יוצאת פחות אך עדיין תחרוג מהתצקיב. היתרונות שלה: טיולון דו כיווני, קלה מאוד 8.7 ק"ג, גלגלים אחוריים גדולים וגלגלי PU לכן נוחות הניוד שלה מדהימה והיא יציבה מאוד. הסל שלה גם גדול. הטיולון מתאים מלידה כך שאם רוצים לסיים את שלב האמבטיה לפני גיל חצי שנה יש לזה יתרון חשוב. גגונים ענקיים.

    עוד אופציה: סיילו XL באוזר מחיר הטייגר עם רוב היתרונות של הטייגר אך היא כבדה יותר בקילו וחצי, הגלגלים פלסטיק ולכן הניוד טיפה פחות נוח.


    לגבי הסלקל: מומלץ לרכוש חדש אם עברו יותר מ5 שנים.
    אפשר לשקול רכישת כיסא שניתן להתקנה נגד הכיוון ולחסוך את עלות הסלקל (כיסא בכל מקרה צריך לרכוש). במקרה הזה אני ממליץ על צ'יקו נקסטפיט זיפ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    ענת
    06/04/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו