איזה עגלה עדיף : סייבקס מיוס 2 או בוגבו B6?

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • איזה עגלה עדיף : סייבקס מיוס 2 או בוגבו B6?
    חיה כהן
    18/04/2021

    איזה עגלה עדיף ?
    סייבקס מיוס 2
    או בוגבו B6

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/04/2021

    שלום חיה,

    אני מבקש לשאול את כל השאלות בשאלה אחת ולא בכמה. זה יוצר בלאגן וקשה לי לעקוב.

    לגבי העגלות, צריך לבדוק פיזית ולהחליט. אני אישית יותר אוהב את הבי, גם כי לדעתי היא נוחה יותר בניוד, גם בזכות הידית טלסקופית שכך יותר קל לעלות ולרדת מדרכות גבוהות, גם כי ניתן לקפלה עם הטיולון לשני הכיוונים וגם כי המושב יצוק מפלסטיק ולא מרשת.
    יחד עם זאת חשוב לציין שכיום יש עגלות שעולות כמחצית ולא רק שלא נופלות מהבי או המיוס אלא גם בעלות יתרונות.

    לגבי סלקל. חשוב לציין שלא בריא שהייה ארוכה בסלקל. החיבור לעגלה או הדונה גורמים לעצלנות של ההורים שמטיילים המון שעות עם הסלקל. בכל אופן אני יותר ממליץ על דגמים שמתחברים לעגלה מאשר הדונה כי יש סלקלים ברמת בטיחות יותר גבוהה מהדונה שמתחברים לבוגבו או לסייבקס.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי סלקל

    חיה כהן
    18/04/2021

    דבר ראשון: תודה רבה על התשובה.
    דבר שני: אשמח לדעת איזה סלקל מומלץ מתחבר לעגלה של בוגבו B6?
    דבר שלישי: איזה עגלות יש להם עדיפות גבוה יותר על גבי הבוגבו B6? שיהיה גם קומפקטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    18/04/2021

    שלום חיה,

    לגבי סלקל: ג'ואי אייג'ם מעולה ומתחבר לבי. גם סייבקס אטון 5 מעולה אבל יותר יקר, גם הוא מתחבר לבי.

    לגבי עגלות נוספות, העגלות שלנו של בייבי בוס מציעות מוצר שלדעתי יותר שלם מבי 6 וכמעט במחצית מהעלות. אני כבר שומע מהמון הורים לעתיד את אותה השאלה למה הפער במחיר כאשר מקבלים מוצר באותה הרמה?
    העגלות שלנו מציעות אמבטיה יותר מרווחת וחזקה משל הבי.
    המנגנון קיפול אצלנו יותר נוח לדעתי, הגגונים יותר גדולים. המשקל הכולל של העגלה שלדה + טיולון יותר קל. הגלגלים אצלנו יותר גדולים ולכן לדעתי העבירות יותר טובה, בעיקר ככל שהדרך יותר משובשת. אני תמיד ממליץ לעשות ניסוי בחנות, לשים משקל של 12 ק"ג בעגלות ולטייל עם העגלות בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה. כך באמת אפשר להרגיש את ההבדלים.
    מבחינת סלקל, על העגלות שלנו מתחבר הג'ואי איג'ם. סלקלים של סייבקס לא מתחברים.

    הרבה הורים גם רוכשים את ספורטליין סיילו שעולה בערך כמו עגלות בייבי בוס, גם כאן מקבלים מוצר עם קיפול מאוד נוח. הספורטליין מעט יותר כבדות מהבי או המיוס ומן הסתם גם מול בייבי בוס.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך בוגבו - סייבקס

    שירי
    02/05/2021

    לאחרונה יש המון המלצות דווקא על הסיייבקס.
    עדיין אתה תומך בדעתך שהבוגבו טובה יותר?
    גם אם הסייבקס יותר נוחה אישית לקיפול?
    ממש בהתלבטות קשה כי כל מי שיש לו או בוגבו או סייבקס ממש מרוצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    02/05/2021

    שלום שירי,

    המלצות של מי? בסוף את קונה את העגלה בשבילך ולעצמך ולא למישהו אחר. כמו שאני רושם תמיד:
    לשים משקל של 12 ק"ג בעגלות, לטייל איתן בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרכה גבוה, לתפעל לבד, לקפל לבד ואז לקבל החלטה מה נכון לכם יותר!
    המלצה מבחינתי זה אדם שראיתם ברחוב עם המוצר (גם אז בערבון מוגבל כי אורח החיים שלו זה לא אורח החיים שלכם) ולא ברחבי הרשת, יש חברות שמשלמות המון כסף על פרופילים מזויפים ש"ממליצים" על המוצר שלהם. אני לא אומר שכך הדבר לגבי הסייבקס אבל כן אומר לקחת כל "המלצה" בערבון מוגבל.
    בסוף זה גם עניין של טרנד.
    יכול להיות שאת מתכוונת להמלצות מוכרים? גם זה צריך להילקח בערבון מוגבל, יש להם אינטרס למכור מה שטוב לכיס שלהם ולא מה שטוב לך באמת. אני יודע שהרווחיות של חנות על סייבקס יותר גבוהה מאשר על בוגבו. כמוכן אני יודע שבוגבו לא עובדים עם הרבה חנויות ולכן חנויות "לא ממליצות" כי אין להם את המוצר.
    אני אישית אם הייתי צריך לרכוש מבין השניים הייתי בוחר בבי.


    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו