טיולון מומלץ- המילטון או מקלארן

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון מומלץ- המילטון או מקלארן
    קובי
    09/05/2021

    היי
    תודה רבה על כל העזרה שאתה נותן פה.

    אנחנו מתעניינים בקניית טיולון.
    אנחנו מתלבטים בין המילטון xt1 ומקלארן אטום סטייל סט
    עד כמה שראיתי הם בערך באותו טווח מחירים.

    אשמח לקבל יתרונות וחסרונות ביחס לטיולונים אלו. ואם יש אחרים שכדאי להכניס למשוואה

    תודה:)

    תודה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/05/2021

    שלום קובי,

    המקלארן יותר קל (בערך 2 ק"ג פחות), בנוסף לדעתי הוא יותר נוח לניוד.
    ההמילטון יותר נוח לקיפול. בנוסף שינוי המצבים שלו עם לחצן לעומת שרוך במקלארן, לדעתי זה מנגנון נוח יותר. גם פתיחת וסגירת הרצועות שחוגרות את התינוק מעט יותר נוחים בהמילטון.

    מכאן תחליטו מה מהיתרונות מדבר אליכם יותר.

    מבחינת השאר אין יותר מדי הבדל, שניהם מרווחים ביחס למתחרים, שניהם עם שכיבה מעולה, גגון סביר.

    שאר האופציות לדעתי פחות טובות. כמוכן צריך לקחת בחשבון ששני הדגמים נמכרים במחיר זול משמעותית מהמחיר המקורי שלהם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ- המילטון או מקלארן

    קובי
    09/05/2021

    תודה רבה על התשובה

    שמענו שהיו תלונות על מושב קצר במקלארן.
    הבעיה מוכרת לך?

    כמו כן- מבחינת גובה הטיולון- איזה מהם עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    10/05/2021

    שלום קובי,

    מבחינת רוחב שינהם מאוד מרווחים. מבחינת גובה, הגב בהמילטון טיפה יותר ארוך.
    אני לא שמעתי על תלונות למקלארן אך באופן כללי על רוב הדגמים בסגמנט הזה יש תלונות על הגודל, זה חלק מהמחיר שצריך לשלם עבור הקיפול הממש קטן.
    אפשר לגשת לחנות ולבדוק עם התינוק בתוך כל אחד מהדגמים.
    אני ממליץ לעשות זאת בלבוש עבה אפילו עם מעיל, זה יתן מדד לגודל התינוק בעוד כמה חודשים, לפחות מבחינת הרוחב.
    מבחינת גובה, אפשר לבדוק באיזה אחוזון נמצא התינוק, לבדוק מה אותו הגובה של אותו אחוזון בגיל שנתיים או יותר ולמדוד את הגובה אם זה מתאים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו