המלצה או דגשים לרכישת מיטת תינוק ומזרן

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה או דגשים לרכישת מיטת תינוק ומזרן
    אודי
    10/05/2021

    אהלן, זקוק להמלצה על דגמים של מיטת תינוק או לדגשים למה כדאי לשים לב (התקציב לא מהווה בעיה).
    לגבי מזרן ראיתי בעבר שיש לא מעט הודעות בנושא ואבצע חיפוש, אבל אם יש המלצות כמובן אשמח לשמוע.
    תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    11/05/2021

    שלום אודי,

    לגבי מיטה. זה אחד המוצרים הבודדים שאין קשר בין טיב, איכות או בטיחות המוצר למחיר! המיטה הזולה ביותר זהה בדיוק ליקרה ביותר!
    ההבדלים במחיר הם נטו בגלל העיצוב. מיטה תקנית תהיה באותו הגודל, בנויה מאותו החומר (עץ בוק), הצדדים ומשטח המזרן יהיו זהים, ההבדל היחיד הוא בראש המיטה ששם ככל שהראש מיטה מעוצב יותר המחיר מטפס. כמובן שיש גימיקים נוספים של עיצוב, הפיכה למיטת מעבר וכו'. כל אלו לא משפרים את המוצר. ההמלצה שלי תמיד הייתה לרכוש את הזולה ביותר ולהשקיע במזרן, בעגלה, במושב הבטיחות או הסלקל.

    רק נקודה חשובה. לאחר שתבחרו דגם, אני ממליץ לברר מול מכון התקנים שליצרן ולדגם הספיצי יש אישור או תו תקן (תו תקן ניתן רק למוצר שמיוצר בישראל. אישור מכון התקנים ניתן למוצר מיובא).

    לגבי מזרן, ההמלצה שלי ללכת על מזרן נושם. מבחינת החנויות כל מזרן עטוף בבד רשת הוא נושם, דבר שאינו נכון. מזרן נושם הוא מזרן ללא ספוג. ככל שידוע לי קיימים בשוק 3 דגמים כאלו המאושרים על ידי מכון התקנים: נומו, בייבי טק מולטיפלואו ואימג'ן של עמינח (נמכר רק בשילב).
    לדעתי יש להם יתרון בטיחותי על מזרנים רגילים. הם יקרים ביחס לשאר המזרנים. גם מזרן דו צדדי יעשה את העבודה היטב מבחינה בטיחותית אם יש עניין תקציבי.
    גם כאן, לברר מול מכון התקנים לאחר שתבחרו את היצרן והדגם אם יש תו תקן או אישור. אני לא רושם זאת סתם, מסתובבים בשוק המון מוצרים (בעיקר בתחום הריהוט והמזרנים) ללא תו תקן או אישור.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    אודי הררי
    16/05/2021

    עכשיו ראיתי שטרם הודיתי לך על המענה המפורט והמושקע. מעריך את זה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו