התייעצות בבחירת עגלה מגיל לידה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • התייעצות בבחירת עגלה מגיל לידה
    נטע
    14/05/2021

    שלום!
    קראתי לא מעט פוסטים פה בפורום וניסיתי חלק מהדגמים בחנויות, אך בכל זאת הלכתי קצת לאיבוד בין כמה אופציות:
    1. ספורטליין Cielo PL/XL
    2. סייבקס מיאלו

    אני מתכננת על שימוש עירוני בעיקר כך שחשוב לי משקל העגלה, קלות הקיפול והפתיחה, טיולון דו-כיווני וכמובן היציבות-בטיחות עבור התינוקת.

    בנוסף, באחת החנויות המליצו לי על Icon - Moto, לא ראיתי את זה בשום מקום, האם מוכר? מומלץ?

    אשמח לעצות, המלצות..
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/05/2021

    שלום נטע,

    ההמלצה הראשונה שלי תמיד זה לרכוש מה שמתאים לכם ולא מה שמתאים למוכר! אולי למוכר מתאים למכור ICON, לא בטוח שזה תואם את הצרכים שלכם. הICON היא סוג של חיקוי למיוס. אני אישית לא חובב של המיוס ולכן בטח שפחות אמליץ על הICON למרות שהאייקון מציעה יכולת ניוד טובה יותר אבל עדיין לדעתי יש במיוס המון חסרונות שבICON חיקו גם אותם.

    לגבי ספורטליין או מילו.
    הספורטליין יותר נוחה לניוד, טיפה יותר נוחה בקיפול, המושב עם לוח תמיכה בתוך הבד, במיוס המושב מרשת (לדעתי זה מספק פחות תמיכה ובחורף יהיה יותר קר במושב). לדעתי מושב מרשת יכול לקבל בלאי ובדים אינם מכוסים באחריות.
    המילו הרבה יותר קלה לשלדה עם טיולון, זה יתרון בהרמה לרכב אבל אני חושב שזה חיסרון בדברים אחרים כמו יציבות עם תיק כבד מאוד. למילו אין ידית טלסקופית כמו בסיילו, ידית טלסקופית גורמת לכך שעליה וירידה ממדרכות גבוהות נעשית הרבה יותר בקלות. כמוכן במילו כאשר התינוק פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבה את המושב הוא חוצה באופן משמעותי את קו ידית האחיזה, בגלל שהידית לא מתארכת זה יגרום לכך שההורה יצטרך לדחוף את העגלה יותר מרחוק ולמתוח את הידיים. כמוכן זה לא יאפשר לתלות שום תיק על הידית מבלי שזה יפגע בגב המושב. לכן אני גם פחות מחבב את המילו.

    בסיילו אני תמיד ממליץ על דגמי הXL, הPL זהה לה טכנית כאשר משלמים יותר רק על העיצוב של המסגרת המעוצבת באמבטיה ובגגון הטיולון. מעבר לזה שמשלמים יותר רק על עיצוב מקבלים עגלה טיפה יותר כבדה ולדעתי זה בעייתי בקיץ כי המתכת מתחממת.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה - המשך התייעצות

    נטע
    14/05/2021

    קובי, תודה רבה על המענה הזריז והמושקע!
    אשמח לכמה שאלות המשך, אפתח פוסט נפרד לגבי התייעצות לגבי כיסא בטיחות.
    - משום מה בחנות, הקיפול של המילו היה נראה הרבה יותר קל מזה של הספורטליין והמוכרת הדגישה את היתרון בכך שניתן להעמיד את העגלה המקופלת (האם זה באמת כזה יתרון?).
    - לגבי הידית - ממה שאני זוכרת בספורטליין הידית ניתנת להארכה לגובה ובמילו, זזה קדימה לכיוון העגלה ואחורה. האם ההארכה לגובה היא יותר משמעותית לנוחות? אני בערך 160 ס"מ ואהיה המשתמשת העיקרית בעגלה הזו.

    שוב תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/05/2021

    שלום נטע,

    שוב, המוכרנים/ות בעלי אינטרס למכור מה שטוב להם!
    טוב עשית כשהתנסית לבד, בסוף זה המדד הכי חשוב. לי אישית יותר נוח לקפל אל הסיילו אך יכול להיות שלך המילו יותר נוחה וזה בסדר כי בסוף זה אינדיבידואלי.
    לגבי עמידה לאחר הקיפול, לדעתי זה מיותר, בטח בסיילו כי היא נשארת ביד לאחר הקיפול ומשם לרכב. היתרון של זה כשתוציאו את הסיילו מהרכב היא תיפתח מיד ובמילו צריך להתכופף לידית לפתוח. בסופו של דבר לאורך השנים שאני בתחום אני תמיד חושב שמייחסים חשיבות גדולה מדי לעניין הקיפול כאשר בסוף זה עניין שולי שעושים פעמיים ביום.
    לגבי הידית מתארכת, ציינתי שיש יתרון לסיילו בעליה וירידה ממדרכות, זה בגלל שהידית כאשר היא בחוץ היא משמשת כמנוף ולכן לדעתי זה היתרון הכללי של ידית מתארכת. לעניין הגובה. כמו שרשמתי בקיפול, תתנסו ותראו מה נוח לכם.
    ממליץ לשים את הטיולון עם הפנים כלפי חוץ בכל אחד מהדגמים, להשכיבו ולטייל בחנות כאשר הידית בגובה הנוח לכם.
    ממליץ לשים גם משקל של 12 ק"ג ולעשות את הניוד בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה ככה תוכלי לקבל מושג של ההתנידות ביומיום, לדעתי עניין הרבה יותר חשוב מהקיפול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו