מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
.jpg)
- עגלה שכוללת אמבטיה וטיולון במחירללינויי16/05/2021
מחפשת עגלה אם אפשר גם אמבטיה וגם טיולון במחיר עד 1500 עם גלגלים לא פיצים שיוכלו לנסוע ולטפס מדרגות עגלה שתחזיק מעמד. שמעתי על המקלרן אבל אין הרבה אופציות
רציתי לשאול מה לגבי בריטקס
או אם אקנה מיד2 מצב טוב על מה תמליץ
יש לנו הרטן בבית היא מדיי מאסיבית וכבדה בשבילנו
או מה לגבי עגלה של ג'ואי?
בקיצור אשמח להמלצה שלך אפילו כמה אופציות..
חשוב שתהיה טובה בדרכי עפר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה
קובי סופר16/05/2021שלום לינוי,
השאלה לאיזה גיל העגלה מיועדת?
המקלארן יותר טיולונים ולא עגלות. בנוסף החיסרון הבולט שלהם לדעתי זה יכולת הניוד ולכן פחות הייתי ממליץ.
באזורים של 1500 ש"ח יש את סירקל ראבנה או ג'ואי כרום. 2 הדגמים עם גלגלים גדולים ולכן יכולת הניוד שלהן טובה מאוד גם בדרך משובשת.
הבעיה ששתיהן לא בדיוק ישפרו את עניין המאסיביות כי הן קלות מההרטן אך רק ב-2 ק"ג וגודל הקיפול גם אמנם טיפה יותר קטן אך לא בהרבה.
הברייטקס לדעתי פחות מוצלחות. עדיף ללכת על הבייב ג'וגר שדומה ולדעתי ביבה טאיטאי עדיפה על שתיהן. המושב בכל הדגמים חד כיווני. אם צריך כטיולון מעל גיל שנה אז זה בסדר. אם זה לתינוק אז פחות הייתי ממליץ אבל מכיוון שיש לכם גם עגלה נוספת אז אולי כן שווה לשקול.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה קובי ושכחתי
לינוי19/05/2021לציין נקודה חשובה. חשוב לי שהיא תעלה מדרגות בקלות...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/05/2021שלום לינוי,
ראשית, אסור לעלות מדרגות עם אף עגלה. בטיחותית אסור וזה שוחק את העגלה.
שנית, אני בתחום כבר עוד מעט 30 שנים וכולם עולים ויורדים.
עגלה שתעמוד במשימה בגבוה צריכה להיות עם גלגלים גדולים יחסית ובעלת ידית טלסקופית מתארכת.
לדוגמא הסירקל שרשמתי בהודעה הקודמת פחות מתאימה כי אין לה ידית טלסקופית.
כמוכן רצוי שתהיה קלה.
אין עגלה שתהיה מעולה למשימה במסגרת התקציב. הג'ואי כרום הכי בנויה למשימה למסגרת התקציב.
אם אפשר למתוח את התקציב בעוד 1000 ש"ח אז אפשר לרכוש את בייבי בוס בובקט שלדעתי מושלמת למשימה. כמוכן ספורטליין סיילו XL או מאמאס אנד פאפאס ארמדילו פליפ XT3 גם יכולות להתאים, הן יותר כבדות מהבייבי בוס אך במבצעים בדרך כלל הן יותר זולות.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה לגבי עגלה
לינוי19/05/2021של פג פרגו?
ראיתי ב1500 אמבטיה וטיולון וידוע שזוחברה טובה לא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנראה טוב הג'וי
לינוי19/05/2021אז בעצם הההתלבטות שלי זה בין ג'ואי כרום לפג פרגו למשל הדגם שראיתי זה בוקלט לייט.מה דעתך? גם שתיהן קלות במשקל יחסית...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטערת על ההתפזרות
לינוי19/05/2021עוד שאלה חשובה.. אם אני הולכת על יד2. מה עדיף, מאמס אנד פאפס דגם סולה 2, או ג"ואי כרוך?
(שניהם בערך באותו מחיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה
קובי סופר19/05/2021שלום לינוי,
הפג לדעתי פחות מומלצת וגם הסולה 2. לשני הדגמים אין ידית מתארכת. ללא ידית מתארכת צריך להפעיל הרבה אבל הרבה יותר מאמץ כדי לעלות מדרגה אחת. כמוכן בגלל עודף המאמץ זה יגרום לכך שבסוף הידית תישבר.
לכן מבין ה-3 הג'ואי עדיפה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה קובי
לינוי19/05/2021עזרת מאוד תשובה מספקת תודה ובשורות טובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
בוסטר גב סייבקס
שלום וברכה, מחפשת המלצה לכיסאות בטיחות צרים שמאפשרים חגירה בטוחה של שלושה כסאות במושב האחורי, חוץ מה- graco slimfit.
ספורטליין פולד 2025 יתרונות חסרונות
מחפשת טרמפיסט לעגלת סלסה
ייעוץ בנושא קניית טיולון
מה דעתך על נונה ובייביבוס
Babysafe - כסא בטיחות
רכישת טיולונים לבת שנתיים
רעש לבן לתינוק - מומלץ?
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

