מחפשת עגלה גבוהה קלה ומתקפלת

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מחפשת עגלה גבוהה קלה ומתקפלת
    לארה
    22/05/2021

    היי,
    אשמח להתייעץ לגבי עגלה ראשונה..
    הפרמטרים החשובים ביותר הם
    שתהיה קלת משקל
    מתקפלת ביד אחת
    שתהיה גבוהה יחסית
    גלגלים יציבים לנסיעה במושב
    ושתתאים לתנאי חום ושמש (גגון ארוך, אוורור )

    המליצו לי על האוייסטר 3, אשמח לשמוע חוות דעת ואם יש עוד אופציות טובות.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    22/05/2021

    שלום לארה,

    צריך להגדיר מה זה קל מבחינתך. למשל האויסטר נחשבת לכבדה ואפילו כבדה מאוד.
    כמוכן כמה דברים שצריך לקחת בחשבון + שאלות:
    1. ככל שהעגלה יותר גבוהה כך המשקל עולה.
    2. יש הרבה עגלות עם אמבטיה גבוהה והטיולון די נמוך.
    3. האם גבוהה מתכוון רק לגובה הידית וזה בסדר שהאמבטיה והטיולון בגובה ממוצע?

    לדעתי העגלות של אייביסי דיזיין הן המושלמות להורים גבוהים אבל הן גם יחסית כבדות. האמבטיה והטיולון גבוהים! הידית מתארכת ואין סרן אחורי שהורה עם רגליים ארוכות יכול להיתקל בו. כמוכן יש לה יכולת ניוד מעולה למושב בזכות מערכת קפיצים ייחודית. המשקל די באזור של האויסטר ולכן זה תלוי בכם בעיקר אם זה רלוונטי. אם לא אז צריך להחליט על מה מתפשרים.
    אני אישית חושב שאנשים נוטים לפחד מעניין המשקל לחינם.
    בסופו של יום 99% מהזמן דוחפים את העגלה והמשקל בכלל לא בא לידי ביטוי. זה כן בא לידי ביטוי רק לאחר הקיפול והרמה לרכב שלוקחת כמה שניות. אם לא גרמים בקומה גבוהה ללא מעלית אז עניין המשקל יבוא לידי ביטוי מעט פעמים במהלך היום.

    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם כך אז גובה על פני משקל

    לארה
    26/05/2021

    תודה על המענה,
    עניין הגובה והמשקל נובע בעיקר מבעיות גב- פריצת דיסק, והרצון להימנע מהתכופפות חוזרת להניח ולהרים מהעגלה / טיולון לכן אתפשר על המשקל בהרמת העגלה לאוטו שזה באמת נעשה פחות פעמים..

    אשמח לדעת מלבד אייביסי דיזיין אילו עוד עגלות גבוהות (בהן גם הטיולון וגם האמבטיה יחסית גבוהות) מומלצות לדעתך
    ומדוע לא היית בוחר באוייסטר 3?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    26/05/2021

    שלום לארה,

    לגבי האויסטר, לא אמרתי לא לבחור בה, פשוט לא ידעתי נתונים. הרבה לא יבחרו בה או באייביסי בגלל משקלן. סה"כ לדעתי היא טובה מרוב העגלות הקיימות בכל הקשור לניוד ונוחות לתינוק אבל, יש פשרה גדולה בנוחות ההורה, לצערי בישראל נוחות ההורה לפני נוחות התינוק.
    ביחס לאייביסי, האייביסי יותר גבוהה, בעיקר בטיולון והרבה יותר זולה, לכן אני חושב שהיא עדיפה. יחד עם זאת, תמיד טוב להתנסות עם כל עגלה (לשים בהן משקל של 8-12 ק"ג ולטייל בחנות ומחוצה לה, לתפעל, לקפל, לבדוק ברכב ולהחליט מה נכון לכם).
    לצערי כיום אין הרבה עגלות גבוהות, כמו שרשמתי יש הרבה עגלות שבהן האמבטיה גבוהה אבל זו רק האמבטיה.
    אפשר לבדוק את פג בוק, הן לא הכי גבוהות אבל גם לא נמוכות.
    יש את סטוקי שמותאמת לגבוהים אבל היא מסורבלת בתפעול והקיפול, הטיולון כשפונה לכיוון הנסיעה לא ניתן להשכבה.
    בוגבו פוקס גבוהה וקלה אבל הטיולון לא נשכב למצב שטוח ואני אישית פחות אוהב את זה.
    לגבי בעיות גב, דווקא עניין המשקל כן יכול להוות שיקול כי אולי בהכנסה/הוצאה של התינוק לא צריך להתכופף אבל לאחר הקיפול כן צריך להתכופף ולהרים מהרצפה לרכב ומשהו יחסית כבד...
    כן אבל אפשר לפרק את הטיולון לפני הקיפול ולהכניס ב-2 חלקים אז המשקל מתחלק וזה יחסית קליל להכניס שלדה לבד וטיולון לבד.

    אני מציע גם לנסות ולבדוק את העגלות שלנו של בייבי בוס. הן לא גבוהות אבל בגובה ממוצע אולי אפילו מעט מעל לממוצע אבל הן מאוד קלות (4-5 ק"ג פחות מהאויסטר) ולאחר הקיפול נשארות ביד (כלומר לא צריך להתכופף להרים מהרצפה), גם הפג ככה. אפשר לעשות השוואה מול האויסטר בבייבי סטאר ולבדוק את קוסמוס DLX שזו גם עגלה כמו הבייבי בוס.

    כדי לעמוד על אומדן הגובה הרצוי לך הייתי מציע מראש למצוא משהו ששוקל 8-12 ק"ג ולהתנסות בהכנסה שלו לעגלה. בהרבה חנויות יש בובת הדגמה של בייבי ביורן ששוקלת 8 ק"ג ומדמה תינוק, זה יהיה מעולה גם להתנסות עם העגלות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו