חוות דעת לרכישת עגלה 1 מתוך 4 דגמים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • חוות דעת לרכישת עגלה 1 מתוך 4 דגמים
    יפית
    03/06/2021

    שלום רב,
    אנחנו לפני רכישת עגלה לילד ראשון ומתלבטים בין כמה דגמים.
    הציגו לנו את העגלות:
    * סייבקס מיוס 2
    * סייבקס פריאם
    * נונה טריב
    * ספורטליין
    נשמח מאד אם תיתן לנו חוות דעת , מהי העגלה שהכי תענה לדרישות שלנו מכל העגלות הנ"ל.
    הנקודות החשובות ביותר עבורנו הן : *קלת משקל (מאחר שאנו גרים בבנין בלי מעלית), *קיפול ביד אחת *יציבות (גלגלים חזקים שיהיה אפשר לרדת מדרגות בלי לחשוש משבירה) *שהעגלה תהיה מספיק גבוהה לטיפול נח בילד.
    תודה רבה לך!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    03/06/2021

    שלום יפית,

    ראשית ההמלצה הראשונה שלי למצוא את המוצר שמתאים לכם ולא מה שמציגים לכם וסביר שטוב לכיס של החנות/רשת/איש מכירות!

    את רושמת שאת רוצה עגלה קלת משקל ובהתלבטות רשמת פריאם, זו עגלה ששוקלת 12.8 ק"ג על פי היצרן (יתכן ואף יותר).
    שאר הדגמים באזורים של 10 ק"ג ומטה. בנוסף הוא גדולה ומסורבלת לקיפול ולכן רחוקה שנות אור מלענות לצרכים שלכם לפי דעתי.

    בנוסף לקחת בחשבון שאין עגלה משולמת. ככל שנרצה גלגלים יותר גדולים, גובה, מרווח פנימי נאלץ להתפשר על עניין המשקל והגודל.

    מבין ה-3 הנותרות לא הייתי ממליץ על המיוס כי אין לה ידית טלסקופית מתארכת, לדעתי זה דבר חשוב למי שרוצה לעלות ולרדת מדרגות עם עגלה פתוחה. ידית מתארכת תשמש כמנוף ואז פעולת העלייה/ירידה תעשה עם הרבה פחות מאמץ, בנוסף בעגלות שיש ידית זזה (ולא מתארכת) כמו במיוס כל העומס והלחץ של דחיפת העגלה מטה בשימוש הידית גורם לשחיקה מהירה בצדדי הידית, בדרך כלל בשלב כזה או אחר זה עלול להוביל לשבר, כאן זה תלוי כבר כמה יורדים מדרגות, תדירות, כמה משקל יש וכו' אבל מניסיוני, ראיתי לא מעט מותגים ועגלות הרבה יותר חזקות שבסוף הידית נשברה מהלחץ.
    באופן כללי אסור לעלות ולרדת מדרגות עם אף עגלה, בפועל הרוב עושים זאת אבל זה שוחק את העגלות.

    בין סיילו לנונה, הנונה יותר קלה בכמעט קילו וחצי 8.8 ק"ג לעומת 10.2 לסיילו (מיוס 9.8 ק"ג) ולכן לדעתי עדיפה לצורך שלכם. אני פחות אוהב את המושב מרשת אבל זה מה שעושה אותה לקלה יותר.
    בנוסף הצמיגים יותר איכותיים. לסיילו יש קפיצים יותר טובים ואם הולכים על דגמי הXL הגלגלים יותר גדולים מה שאמור להקל במדרגות ובדרכים משובשות מאוד. הסיילו מגיעה עם אמבטיה יותר גובהה אך הטיולון שלה נמוך מאוד, זה החלק שישמש רוב הזמן ככה שלדעתי אין כאן יתרון גדול אם בכלל.
    בקיצור אני ממליץ להתלבט בין שתיהן מכל ה-4.
    עכשיו כדי לא להיות תלויים באנשי המכירות החביבים, אני ממליץ תמיד: לשים משקל של 12 ק"ג בכל אחת מהעגלות (משקל ממוצע של תינוק בן שנה), לטייל בחנות ומחוצה לה כמה דקות, לעלות ולרדת מדרגות ככה. לאחר מכן לתפעל אותן (לפרק ולחבר אמבטיה וטיולון, לשנות מצבים וכו'), לקפל אותן ולבדוק ברכב, ככה תוכלו להגיע לבד להחלטה מושכלת מה נכון לכם. עדיף שאיש המכירות לא יהיה לצידכם בזמן הבדיקה (במידת הצורך אם משהו לא ברור תוכלו לקרוא לו/ה).

    הייתי גם ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט 2, כרגע יש מחסור ומשלוח הבא מגיע בעוד כחודש. זו עגלה שאני פיתחתי ומשווק ולדעתי עונה מושלם כמעט לכל הדרישות. היא קלה אפילו יותר מהנונה ושוקלת 8.3 ק"ג, נוחה יותר לניוד לדעתי גם מול הנונה וגם מול הסיילו כי יש לה צמיגים מחומר כמו בנונה, קפיצים לכל גלגל והגלגלים יותר גדולים מהנונה. כמוכן הידית שלה מתארכת יותר משאר הדגמים לכן המנוף במדרגות יהיה יותר טוב לכם ויקל עליכם עוד יותר.
    המושב שלה יצוק מפלסטיק בניגוד לנונה או לסיילו וגם יותר ארוך משתיהן, הגגונים יותר גדולים ועוד.
    כמו שרשמתי קודם, לא להסתמך על המלצות המוכרנים כי הם בעלי אינטרס, אז גם לא להסתמך על ההמלצה שלי (למרות שבאמת אני חושב שהבובקט היא השלמות, בעיקר לצורך שלכם). לכן אני מציע (אם היא רלוונטית) לעשות את אותו המבחן שרשמתי למעלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוות דעת לרכישת עגלה 1 מתוך 4 דגמים

    יפית
    03/06/2021

    ערב טוב,
    תודה רבה על התשובה המפורטת, עזרת לנו מאד!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו