נונה או סייבקס מיוס 2

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • נונה או סייבקס מיוס 2
    הילה
    04/06/2021

    היי קובי,
    אשמח לעזרתך בבחירת עגלה ראשונה.
    מתלבטים בין הסייבקס מיוס 2 לבין הנונה.
    גרים בעיר וחשוב לנו ניוד בקלות, קיפול נוח (לכן פסלנו את הספורטליין, שמאד אהבנו מכל שאר הבחינות אבל הניתוק של האמבטיה היה קצת מסובך) ושתהיה עגלה טובה. שנינו גבוהים ולכן ידית גבוהה/מתכווננת זה בונוס.
    ראינו גם מאמאס אנד פאפאס אבל להבנתי היא עם חסרונות ביחס לשתיים שציינתי מעלה.
    אודה לעצתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נונה או סייבקס מיוס 2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    04/06/2021

    שלום הילה,

    בין מיוס לנונה, לדעתי הנונה יותר נוחה בניוד וגם לעליה וירידה ממדרכות גבוהות בזכות הידית הטלסקופית.
    בשאר הדברים הן מאוד דומות עם הבדלים מאוד קטנים לכאן או לכאן. לכן אני חושב שלצורך שלכם הנונה עדיפה.

    בכל אופן, אני ממליץ תמיד: לשים משקל של 12 ק"ג בכל אחת מהעגלות (משקל ממוצע של תינוק בן שנה), לטייל בחנות ומחוצה לה כמה דקות, לעלות ולרדת מדרגות ככה. לאחר מכן לתפעל אותן (לפרק ולחבר אמבטיה וטיולון, לשנות מצבים וכו'), לקפל אותן ולבדוק ברכב, ככה תוכלו להגיע לבד להחלטה מושכלת מה נכון לכם. עדיף שאיש המכירות לא יהיה לצידכם בזמן הבדיקה (במידת הצורך אם משהו לא ברור תוכלו לקרוא לו/ה).

    לגבי סיילו, דווקא השליפה יחסית קלה ונוחה. צריך לבדוק שאיש המכירות לא בעל אינטרס למכור לכם משהו אחר.
    לכן רשמתי להתנסות לבד אפילו כמה פעמים או לגשת לכמה חנויות. יש בעלי אינטרס שבכוונה ילמדו אתכם בדרך המסובכת.
    לפעמים הם מחבלים בעגלות בכוונת מכוון שיראה כאילו העגלה גרועה או לא טובה.
    בכל אופן היא יותר כבדה מהנונה בכמעט קילו וחצי ומהמיוס בערך בחצי ק"ג.

    לגבי מאמאס אנד פאפאס, הדגם החדש שלהם סטארדה מאוד דומה ביתרונות לנונה (בניוד וכו') אבל כבד מהנונה בכמעט 2 ק"ג.
    מצד שני יש לו מושב יצוק מפלסטיק ולא מרשת כמו בנונה או מיוס, לדעתי זה מספק תמיכה יותר טובה לגב, יותר נוח בשינה כי הילדים לא שוקעים. כמוכן רשת יכולה עם הזמן להיקרע, זה חלק שהאחריות לא מכסה.

    ממליץ גם לבדוק את העגלה שלנו בייבי בוס טייגר, שוקלת כמו הנונה רק יותר נוחה לניוד כי הגלגלים יותר גדולים, הגב יצוק מפלסטיק כמו במאמאס אנד פאפאס. הגגונים יותר גדולים משאר העגלות. למרות שזו עגלה שלנו, אני תמיד ממליץ לעשות את המבדק שרשמתי למעלה שלא תחשבו שיש לי אינטרס. המטרה שלי שתמצאו את המוצר הכי נכון לכם ואני חושב שהעגלה שלנו מושלמת לכך.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלת המשך

    הילה
    05/06/2021

    תודה רבה.
    האם הטיולונים של הנונה והבייבי בוס מגיעים למצב שכיבה?
    ולגבי הבייבי בוס - למה אתה ממליץ על הטייגר ולא הדגם הקליל יותר? הוא עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    06/06/2021

    שלום הילה,

    שניהם שוכבים כמעט ישר, לדעתי הבייבי בוס טיפה יותר בגלל הגב הקשיח. הבייבי בוס מאושרת כטיולון מגיל לידה על ידי מכון התקנים. לגבי הנונה צריך לבדוק מה רשום באזהרות על המושב או בספר ההוראות. לדעתי היא גם אמורה להיות מלידה כטיולון.
    למה זה חשוב? יש המון עגלות (הרוב) שהטיולון מאושר רק מגיל חצי שנה. היה וצפוף באמבטיה לפני או בקיץ שחם מאוד ורוצים להקדים בשל כך את המעבר לטיולון (או אפילו לעשות רוטציה) בעגלות שהטיולון מאושר מלידה אין בעיה לעבור לטיולון. בעגלות שרק מגיל חצי שנה זה בעייתי והרבה בשל כך מטיילים עם אמבטיה צפופה ולא נוחה לתינוק או בסלקל שזה ממש לא בריא לתינוק.

    לגבי טייגר או בובקט, תלוי בדרישות. הטייגר מתאימה גם לניוד בדרך משובשת מאוד. זה בגלל גלגלים יותר גדולים, קפיצים יותר גדולים מאחור, חומר גמיש יותר בגלגלים. בנוסף הסל יותר גדול. היא גם מעט יותר גבוהה. הבובקט יותר קלה בחצי ק"ג ורוחב השלדה יותר צר, היא גם מעט יותר זולה. אם אין צורך מעבר לעירוני אז הבובקט בהחלט עדיפה כי היא יודעת גם להתמודד עם דרכים משובשות פשוט הטייגר בנויה גם לאקסטרימיות יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו