מתלבטת בין JOOLZ AER ל SAYBEX MELIO

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטת בין JOOLZ AER ל SAYBEX MELIO
    הדס
    08/06/2021

    מחפשת עגלה עם אמבטיה, קלה אבל יציבה, נוחה לתינוק , לא רחבה.
    אשמח למשהו טוב שיאריך ימים.
    מהג'וגר סיטי טור לוקס עם האמבטיה המתקפלת ירדתי בגלל הרוחב למרות שהיא מאד קרצה לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטת בין JOOLZ AER ל SAYBEX MELIO

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    08/06/2021

    שלום הדס,

    בסוף אנחנו רוכשים עגלת תינוק ולא עגלת הורה.
    צריך לרכוש מוצר שיהיה אידאלי, נוח, בריא ויאפשר התפתחות הכי טובה לתינוק.

    הג'ולז לדעתי לא מומלצת כי הטיולון חד כיווני, לדעתי ולפי מחקרים וגם מניסיון אישי, רצוי שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה + ובג'ולז זה לא אפשרי.

    המיילו עם טיולון דו כיווני, קלה, קומפקטית ככה שהיא עונה לדרישות של נוחות ההורה. הניוד איתה לדעתי לא נוח.
    הטיולון כאשר פונה לכיוון הנסיעה חוצה את קו ידית האחיזה כאשר משכיבים אותו, זה יהיה לא נוח להתנייד ככה שזה ברגלי ההורה, לא יאפשר לתלות תיק או ללכת עם רוב הטרמפיסטים בשוק. בסופו של דבר כדי לייצר מוצר קל צריך לצמצם דברים וזה משהו שצריך לקחת בחשבון לדעתי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    הדס
    09/06/2021

    תודה על התגובה!
    בגלל שחשבתי על התינוק לא הלכתי על יויו למשל.
    מה לא יהיה נח לתינוק עם המיילו, זה מה שלא הבנתי מהתשובה שלך אבל בכל מקרה, אם יש לך המלצה לעגלה אחרת אני יותר מאשמח.
    לא רחבה כמו הג'וגר (היתה לי לארבעת הגדולים. אהבתי מאד אבל הרוחב חיסרון ענק)
    קלה ומתקפלת קטן ונוחה לתינוק.

    בוגבו בי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    09/06/2021

    שלום הדס,

    לדעתי המיילו לא נוחה לניוד, בדרך משובשת לדעתי היא תהיה עוד פחות נוחה ותצריך מאמץ.
    כמוכן רשמתי, ותבדקי בחנות ככה תוכלי להבין כי לפעמים קשה להעביר בכתב מה שרואים ישר בעין.
    תרכיבו את המושב טיול כאשר הוא פונה לכיוון הנסיעה ופשוט תשכיבו אותו למצב הכי שוכב. תנסו לחבר תיק ותנסו לטייל בחנות ומחוצה לה.
    בטווח המחיר הייתי ממליץ לבדוק את בייבי בוס בובקט שכרגע חסר בארץ ותהיה זמינה בעוד כחודש.
    כמוכן אפשר לבדוק את איזי ווקר צ'ארלי.
    שני הדגמים עם טיולון דו כיווני, שוקלות באזור ה-8 ק"ג ורוחב הגלגלים יחסית צר.
    שאר הדגמים עם מושב דו כיווני כבר באזורים של 9 ק"ג ומעלה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו