המלצה לתל אופן- רכישת פדלים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה לתל אופן- רכישת פדלים
    שלומית גבע
    13/06/2021

    קיבלנו את הדונהs3 ללא פדלים וללא תיק. שוקלת האם כדאי להשקיע על רכישת פדלים ותיק או לרכוש תלת אופן אחר. שמעתי ביקורות שונות לגבי תלת האופן של דונה.
    בת 8 חודשים, יושבת ועומדת לבד. (אפשרי להמתין עד גיל 10 חודשים). בנוסף, יש לי גיפט קארד לשלב ואני יודעת ששם הם מוכרים רק את היו פליי או הדונה. האם כדאי לרכוש משם? יש מומלצים יותר?
    חשוב לי שיתקפל ויהיה נוח (בת 8 חודשים, באחוזון 99 בגובה ומשקל).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/06/2021

    שלום שולמית,

    מהניסיון שלי עם 2 ילדי, הם מעולם לא השתמשו בפדלים. בסופו של יום התלת אופן זה סוג של תחליף לטיולון.
    סה"כ דונה טובים, גם קיו פליי. אני אישית יותר מחבב את סמארטרייק בזכות פטנט ההיגוי שמקל מאוד על ההורה לכן נוטה לכיוונם אבל אם שילב אז הייתי נשאר עם הדונה או משדרג לדגם משופר עם פדלים. לגבי תיק לדעתי מיותר. בסוף רוב האנשים אין להם את הזמן כל הזמן לארוז בתיק את התלת אופן ובגמר השימוש תמיד אפשר לארוז בניילו גדול.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה והסבר

    שלומית גבע
    14/06/2021

    הכוונה בתיק השק שנתלה על האופניים (לאיחסון אוכל, טיטולים ועוד) ובפדלים שעליהם הם מניחים את הרגליים כדי שלא יהיו באוויר. האם כדאי להשקיע ולשפץ את הדונה או ללכת על היו פליי? במידה ואלך על היו פליי, הבנתי שריטו פלוס נהדרים. האם יש דגם מומלץ יותר?
    לגבי הדונה, הבנתי שהידית להורים נמוכה יותר והמושב צר יותר מהקיו פליי (כך גם המשקל המקסימלי לילד). האם יש הבדל בהיגוי, בקיפול, באיכות בין השניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    14/06/2021

    שלום שלומית,

    סליחה לא הבנתי לחלוטין את השאלה.
    המדרך רגליים לדעתי זה חובה אז לא הייתי ממליץ ללכת על דגם ללא.
    לגבי סל/תיק חפצים לדעתי לא קריטי אם אין אבל זה אינדיבידואלי.
    הידית בדונה בגובה ממוצע, אני ששיחקתי עם זה הגובה היה לי בסדר גמור ואני בגובה ממוצע.
    אין הבדל בהיגוי בין דונה לקיו פליי, אולי יש הבדל בידית אחיזה אבל הפעולה שצריכים לעשות היא אותה פעולה.
    הריטו בהחלט טובים וגם הנובה.
    בסופו של יום ההבדלים מאוד קטנים בין כולם. הכי בטוח זה להתנסות עם התינוק בהם, לטייל בחנות, לקפל ואז לראות מה נוח לכם יותר.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחרי השוואה ובדיקה

    שלומית גבע
    16/06/2021

    אז הלכתי היום וניסינו את הדגמים. אפילו בדקנו את הטיולון החדש של הקיו פליי (מדהים, חבל שלא נשכב) לדונה אין מדרך ולהניח את הרגליים על הפדלים נראה ממש לא נוח, הסמרטוט טרייק מהממות אבל פחות התחברתי להיגוי. הקיו פליי נהדרות וכאן אשמח לעזרה. יש את דגם הנובה (צר יותר, כסא מסתובב, קטן יותר בקיפול, קל יותר) אל מול הריטו (רחב, הרבה מקום, כבד יותר, קיפול גדול). ההבדל הנוסף ביניהם שבאחד היא מגיעה לדרך הרגליים ובשני לא. האם יש חשיבות לכך? והאם יש דגם מומלץ יותר? (עמיד או נוח יותר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    16/06/2021

    שלום שלומית,

    לגבי הטיולון אכן, הוא מאוד בסיס לטוב ולרע.

    אני חושב שהמדרך רגליים חשוב והילדים שלי השתמשו בזה לא מעט, לא חושב שהיה יכול להיות להם נוח בלעדיו. כמובן עד שגדלו ואז היה מיותר והרגליים היו בפדלים.
    לגבי סמארטרייק, מבחינת היגוי, מוזר לי כי אני שומע את זה מאוד הורים.
    ההגוי בסמארטרייק זה בדיוק כמו בעגלה. בגלל שמרגילים את ההורים שצריך לעשות היגוי כמו בהגה בדגמים האחרים אז המחשבה מתקבעת שזה יותר נוח. בסמארטרייק לא צריך בכלל לעשות היגוי, רק ללכת רגיל כמו עם עגלה. לי זה היה הרבה יותר נוח מכל דבר אחר.

    לגבי קיו פליי, הנובה הוא הדגם היותר פרקטי והריטו יותר נוח בניוד ולתינוק אבל עם התפשרות על הנוחות שלכם (משקל וגודל). לכן זה תלוי בכם אם אתם מוכנים להתפשר על הנקודות האלו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו