מערכת SensorSafe 2.0 וסלקל סייבקס

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • מערכת SensorSafe 2.0 וסלקל סייבקס
    עינבל
    05/07/2021

    שלום קובי. ראשית תודה על המענה הנרחב, עשיתי חיפוש בשאלות ולמדתי הרבה.
    אנחנו מתלבטים על סלקל של סייבקס או של ביסייף.
    סייבקס- המוצע ברשתות ממה שראינו הוא רק אטון XL וראינו לפי המלצותיך שהאטון 5 מומלץ יותר. מה היתרון שלו בבקשה? ובנוסף, יש את מערכת הסנסורסייפ שמייקרת כל אחד מהם, אך התרשמנו שעוד מעט כולם יזדקקו לה. כך שכבר משתלם לרכוש יחד איתה או שמא לחכות ולראות מה תהיה התקנה שתצא בעניין הבטיחות? למול סייבקס התלבטנו על ביסייפ שהבנו שהוא מגן יותר באזור הראש ותומך יותר. וכאן למדתי על צ'יקו בהמלצתך- לא הכרנו את המותג... מה מבין שני האחרונים עדיף בעיניך? אנחנו בלידה ראשונה ומבחינתינו להשקיע בסלקל כדי לשמור אותו לילדים הבאים בעז"ה. חשובה לנו מאוד הבטיחות והנוחו. נשמח להמלצותיך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף, ראינו גם את הנונה

    עינבל
    05/07/2021

    התרשמתי שהוא מאוד קל, מה שמהווה יתרון גדול עבורי בנשיאה, אך לא הבנו מהמוכרים מה רמת הבטיחות שלו ואיכות הבדים.
    נשמח לשמוע גם על זה א לקבל הפניה לקרוא על זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    05/07/2021

    שלום עינבל,

    לגבי בי סייף רשמתי בתגובה לשאלה אחרת שהדירוג הבטיחותי שלהם מצוין, הבעיה שדירוג פליטת הכימקלים מהבד גרוע ולכן אני פחות ממליץ.
    לגבי צ'יקו, לדעתי הסלקל הכי מומלץ, התמורה הכי טובה לכסף בכל הקשור לבטיחות, נוחות, נוחות תפעול וכו'. החיסרון העצום, לא מתחבר לאף עגלה, אם מתכננים לחבר לעגלה אז הוא יורד מהפרק.
    לגבי סייבקס, לדעתי לא מביאים את ה-5 כי הוא יקר נורא וזה עוד לפני תוספת בסיס. המכירות לסלקל יקר חלשות מכיוון שמשך השימוש בסלקל קצר לכן רוב ההורים או רוכשים סלקל זול יותר או כיסא בטיחות.
    לגבי תוספת הסנסור, כרגע החוק יכנס לתוקף מאוגוסט אך יאכף מינואר לכן לא צריך למהר. חשוב לציין שהיצרנים אוסרים תוספת לא מקורית למושב הבטיחות לכן לדעתי, מיהרו מדי עם החוק ולא בדקו את כל הפינות.
    לגבי נונה, הסלקל שלהם נחשב ברמת בטיחות גבוהה מאוד ונחשב לאחד הקלים בעולם. אם יש כוונה לחבר לעגלה אז עניין המשקל לדעתי לא רלוונטי, משך האחיזה של הסלקל מהרכב לעגלה הוא בערך 10 שניות, למשך זמן כזה למשקל קל בכמה גרמים אין משמעות. לגבי דירוג בטיחותי צריך לעשות מנוי לקונסיומר ריפורטס ולקרוא אודותיו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה. לגבי הנונה- מדוע לבדוק דירוג בטיחותי

    עינבל
    05/07/2021

    בקונסיומר ריפורטס אם אתה כותב שהסקל נחשב ברמת בטיחו גבוהה? לא הבנתי את ההבדל, אשמח להבין.

    לאור העובדה שכרגע אין לנו עגלה, (כנראה נרכוש בוגבו פוקס 2) והאמת לא ממש ראיתי אנשים מחברים סלקל לעגלה (חוץ מדונה) מה היית ממליץ לנו חוץ מהצ'יקו? סייבקס או נונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם לא מחברים לעגלה אין לדעתי בכלל שיקול

    קובי סופר
    06/07/2021

    שלום עינבל,

    פשוט רשמת שתשמחי לקבל הפניה לקרוא אז הפניתי למקור הכי מוסמך שיש.

    אני רושם תמיד, אם לא מחברים לעגלה אין לדעתי בכלל שיקול, צ'יקו קייפיט. מעבר לרמת הבטיחות הגבוהה, המחיר והתמורה הכי טובה לכסף בפער, לדעתי הוא הכי נוח לתינוקות!
    אגב לפוקס כן יש מתאם עבור הצ'יקו, ככל שידוע לי זה לא נמכר בארץ אבל אפשר לרכוש מארה"ב. אם לא מוצאים אתר ששולח לארץ אפשר לרכוש ולהיעזר בחברות שילוח כמו USHOPS.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה רבה!!! :) מעריכה את ההשקעה והפירוט

    עינבל
    06/07/2021

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואגב, כן ראיתי אטון 5 באתר של סייבקס ישראל

    עינבל
    06/07/2021

    וכנראה כפי שרשמת שילב/מוצצים וכו' מביאות את הזול והפשוט יותר מבין הדגמים בגלל שיקולי עלות .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין הגיון כלכלי לרכוש סלקל כלכך יקר לחצי שנה

    קובי סופר
    06/07/2021

    שלום עינבל,

    א. מוצצים לא משווקים סייבקס.
    ב. אכן בסוף זה עניין של ביקוש וכמו שרשמתי, אין הגיון כלכלי לרכוש סלקל כלכך יקר לחצי שנה.
    הכי עצוב בעיניי שאני ראיתי לא מעט הורים שרכשו דגמי סלקל סופר יקרים כמו דונה או דגמי סייבקס יקרים כמו הקלאוד.
    אחרי חצי שנה הם באו ורכשו את הכיסא בטיחות הכי זול בחנות. ההבדל שהכיסא ישמש לפחות ל3 שנים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הי קובי, השיקול הוא כמובן בטיחות על פני כלכלי

    עינבל
    07/07/2021

    ז"א אני מסכימה איתך מאוד.. אך הבנתי שסלקל הרבה יותר מתאים ונוח ל10 חודשים ראשונים לפחות מאשר כסאות שיותר מסיביים. כמובן שזו הוצאה גדולה עבורינו אבל אנחנו רוצים לדעת שלא "חסכנו" על הבטיחות של התינוק.
    ממה שראיתי גם הסלקל של ציקו הוא בין היקרים יותר , באזור 900. בקיצור, על מה אתה ממליץ להסתכל קודם כשבאים לבחון את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מעט הורים משקיעים בסלקל וחוסכים בכיסא

    קובי סופר
    07/07/2021

    שלום עינבל,

    מובן לי ואני בעד לחלוטין אך ציינתי בכוונה מה שציינתי, בסוף לא מעט הורים משקיעים בסלקל וחוסכים בכיסא. מקווה שאצלכם זה לא יהיה כך. סלקל יכול להתאים עד שנה+ לפי היצרנים, בפועל ומניסיון שלי הזמן הממוצע הוא 8 חודשים, לאחר מכן הוא צפוף. זה גם תלוי בעונה, בקיץ עם לבוש דק אפשר למשוך יותר ובחורף עם לבוש עבה כמו שרשמתי, גם בגיל חצי שנה זה כבר צפוף ולא נוח להם.

    הסלקל של צ'יקו עולה סביב ה-900 אך יש אבל גדול. במחיר הזה מקבלים בסיס איזופיקס.
    לצורך העניין אטון 5 בעבר נמכר סביב 1000 ש"ח (אני לא יודע כמה כיום) וזה לפני הבסיס. רגיל עולה סביב 500 ש"ח, איזופיקס סביב 600 ש"ח ויש גם בסיס אמריקאי שעליו אני לא ממליץ מכיוון שבישראל נמכר הסלקל האירופאי, זה אומר שהסלקל והבסיס האמריקאי מעולם לא נבחנו יחד במבחן ריסוק לכן אני לא יכול להמליץ על שילוב כזה. לכן סייבקס עם בסיס עולה כמעט כפליים מהצ'יקו ולכן אני רושם שהצ'יקו נותן את התמורה הכי טובה לכסף. אפילו סלקל פשוט אם נוסיף לו בסיס יגיע למחירים של צ'יקו.

    לגבי המלצות כמו שרשמתי. אני ממליץ (גם מניסיון אישי עם ילדי) על צ'יקו. הכל גם תלוי אם יש כוונה לחבר לעגלה. גם אם כן עדיין אפשר לארגן מתאם לצ'יקו, קצת כאב ראש אבל לא נוראי, אני קונה המון מוצרים מארה"ב שלא נשלחים ישירות לארץ עם חברות שילוח צד ג'. אם לא רוצים את הסיבוך אז סייבקס אטון 5, יקר אבל אחד הבטוחים בעולם. יש גם מתאמים זמינים בארץ.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המון המון תודה על הפירוט וההסבר. עזרת לנו מאוד!!!

    עינבל
    07/07/2021

    מעריכה מאוד את ההשקעה והזמן שהקדשת לענות לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו