הבדלים בין בייבי בוס 1/2

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • הבדלים בין בייבי בוס 1/2
    שירה
    06/08/2021

    היי,
    אנחנו לקראת לידה שנייה, בהיריון הראשון קנינו את העגלה בייבי בוס טייגר 1 בעקבות ההמלצות, היינו מרוצים בסה״כ אבל היו כמה חסרונות שבלטו בזמן השימוש. אשמח להבין מה ההבדלים בין הגרסה הראשונה לחדשה :) תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הבדלים בין בייבי בוס 1/2

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ההבדלים העיקריים הם לא מעט

    קובי סופר
    07/08/2021

    שלום שירה,

    יש לא מעט הבדלים. העיקריים:
    גגונים גדולים יותר באמבטיה וטיולון.
    כיסי אחסון באמבטיה.
    מושב טיולון חדש שניתן לקפל יחד עם הפגוש. לדעתי יותר נוח גם לשליפה וגם הרכבה.
    עיצובית: המושב מכוסה בבד. סל רשת בגוון בדי העגלה, עור מתופר בידיות, כל הברגים/ניטים/קפיצים מושחרים למראה נקי יותר.
    טיפה יותר נוח לשלוף את בדי האמבטיה לכביסה.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אין מספיק פתחים לרצועות של הטיולון

    שירה
    07/08/2021

    תודה על המענה!
    אחד הדברים שהכי הפריעו לי היו שאחרי המעבר לטיולון (סביב גיל 4 חודשים, האמבטיה אמנם ארוכה אבל צרה ופשוט לא היה לו נוח יותר שם…), פשוט לא היו מספיק פתחים לרצועות של הטיולון כדי שהם יתאימו לתינוק. למרות שהוא אחוזון ממש ממוצע בגובה, הפתח הכי נמוך של הרצועות בכתפיים הגיע ממש גבוה בגוף שלו (לאזור הראש/צוואר, הרבה מעל הכתפיים עצמן) וזה היה נראה מאוד לא נוח עבורו. ואצל עגלות של אנשים אחרים ראיתי שיש יותר אופציות לכיוונון הרצועות…

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש דרך להדק את הרצועות שישבו ולא יפלו

    קובי סופר
    08/08/2021

    שלום שירה,

    גם אצלנו יש דרך להדק את הרצועות שישבו ולא יפלו. גם אם הרצועה מעל הכתף.
    אפשר לפנות אליי דרך הוואצאפ, נכנסים לאתר של ביייבי בוס דרך הנייד ואז אפשר לשלוח הודעת וואצאפ. זה מגיע ישירות אליי.
    אז אשלח סרטון. לצערי אני לא יכול לפרסם כאן מספר טלפון או מייל.
    אצלנו יש 3 פתחי גובה לרצועות. ברוב העגלות אין בכלל פתחי גובה ויש רק משחק של הידוק הרצועות. אצלנו יש גם וגם.

    לגבי האמבטיה, יש מרווחות ממנה. אצלנו הרוחב 32. הכי רחבות בשוק הן 35. הלוואי ויכולנו לעשות אמבטיה יותר מרווחת אבל אז זה אומר עגלה יותר גדולה וכבדה. עגלות אחרות בסגמנט שלנו מציעות אמבטיה ברוחב 30 ס"מ ומטה. לכן האמבטיה שלנו היא המרווחת ביותר בסגמנט.
    רוב הלקוחות שאני בקשר איתם היו עד חצי שנה. בשימוש בחורף עם לבוש עבה אני מניח שיכול להיות שגם בארבעה חודשים יעבירו. בסוף זה אינדיבידואלי.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו