אינגלזינה אלקטה החדשה

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • אינגלזינה אלקטה החדשה
    אושרית
    19/01/2022

    רציתי לקבל חוות דעת על העגלה החדשה של אינגלסינה elacta שמוצגת בשילב
    מבחינת ניוד, בולמים וגלגלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אינגלזינה אלקטה החדשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמו שרשמת היא חדשה לגבי טיב רק הזמן יוכל לומר

    קובי סופר
    19/01/2022

    שלום אושרית,

    כמו שרשמת היא חדשה. לגבי טיב רק הזמן יוכל לומר.
    מהתרשמות ראשונית באונליין. עדיין לא בדקתי פיזית (היא בכלל זמניה בישראל? לא ראיתי בחנויות שילב ולא באונליין).
    האמבטיה כמו כל האמבטיות של המותג מעולה. מרווחת ומפנקת כך שבחלק הזה המוכר אין חולק שמדובר באמבטיה מעולה. כמובן שיש חיסרון באחסון. היא נשארת כפי שהיא. לדעתי לא קריטי ואם חושבים על טובת התינוק עדיף שתהיה קשיחה ולא תתקפל.

    מבחינת השלדה. הגלגלים בינוניים שזה מעולה לניוד עירוני וגם טיפה מעבר. החומר הוא EVA, די בסיסי ולכן היא בעיקר עגלה עירונית. אצטרך להתנסות ולראות אם הניוד טוב או בינוני בגלל מנגנון הקיפול. כרגע קשה לי לענות. רק להעריך שהניוד אמור להיות מעולה בעיר.
    מה שפחות אהבתי זו הידית שלא מתארכת. יהיה צורך בהרבה מאמץ לעלות ולרדת מדרגות/מדרכה גבוהה, ככל שהתינוקות יגדלו ויהיו כבדים יותר כך יהיה צורך בהפעלת מאמץ רב. אני תמיד ממליץ לשים משקל של 12 ק"ג בעגלה (משקל ממוצע של תינוק בן שנה). להתנייד עם העגלה בחנות ומחוצה לה והכי חשוב לנסות ולעלות מדרגה כדי להבין. זו פעולה שעושים לא מעט ביומיום.
    בנוסף יש לחוסר הכוונון בידית עוד חיסרון, כאשר המושב פונה לכיוון הנסיעה ורוצים להשכיבו הוא חוצה את קו הידית. זה פחות נוח להתנייד, בעיקר אם יש הורה גבוהה. בנוסף לא יתאפשר לתלות תיק או וו עם שקיות על הידית (טכנית בכל מקרה אסור אבל אי אפשר להתנייד בלי ציוד, אלא אם מוכנים ללכת עם התיק על הגב). מבחינת הקיפול הוא נוח ויחסית קומפקטי. כאשר מקפלים עם המושב שהוא פונה אליכם הבד נשאר חשוף ולא מכונס כלפי פנים (פחות סטרילי) כמו שקורה שמקפלים עם הפנים לכיוון הנסיעה.
    המושב נראה מאוד מרווח אבל אין לו כנפיים בצדדים, מניסיון בעגלות בעלות מושב דומה יש תינוקות שזה יותר מדי מרווח להם והם נוטים לגלוש לצדדים. כשיש כנפיים בצדדים זה נותן להם תמיכה לגוף. ניתן לרכוש מזרון כנפיים שייתן פתרון חלקי במידה ויהיה צורך. לא בטוח. אצל כל תינוק זה אחרת.

    בדרך כלל העגלות מגיעות עם סלקל של המותג. יש עדיפים עליו מבחינה בטיחותית ולכן אם אפשר לרכוש ללא הסלקל לדעתי זה עדיף.

    אני לא יודע מחיר ולכן אין לי למה להשוות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהשוואה לספורטך ליין

    אושרית גיל
    19/01/2022

    תודה על התשובה המפורטת!
    המחיר הוא 3490 שח.
    התלבטתי בינה לבין הספורטליין. הדילמה היתה בעיקר לגבי הגלגלים. התחושה היתה שהגלגלים שהבולמי זעזועים ושל הספורטליין עושים עבודה טובה יותר, אבל לא באמת מבינה בזה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השוואה נוספת לגבי גלגלים ובולמים למיילו של סייבקס.

    אושרית
    20/01/2022

    כמו כן בשילב הפנו אותי למילו של סייבקס שהיא גם קלה ונוחה לקיפול. בה הבנתי יש רק שני בולמים. השאלה אם זה משמעותית פחות טוב בהשוואה לאנגלזינה החדשה/ בהשוואה לצארלי איזי ווקר.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    20/01/2022

    שלום אושרית,

    שוב, קשה לי לחוות דעה מלאה כי לא בדקתי פיזית את האינגלזינה.
    ההמלצה שלי תמיד לשים 12 ק"ג בעגלות ולהתנייד בחנות ומחוצה לה. לעלות ולרדת מדרגה ואז להבין מה נוח יותר לניוד.
    כמו שרשמתי, בגלל העדר ידית מתארכת כמו שיש בסיילו, לדעתי הניוד עם האינגלזינה לא יהיה נוח וגם בגלל מבנה השלדה שלה.
    אני חושב שבגלל זה הסיילו תהיה יותר נוחה לניוד ובוודאות יותר נוחה בעליה וירידה ממדרגה/ות. גם בקיפול לדעתי הסיילו מתקפלת עם המושב מכונס כלפי פנים לשני הכיוונים.
    מצד שני יש לקחת בחשבון שהסיילו יותר כבדה בכ- 2 ק"ג ויותר רחבה בגלגלים האחוריים. האמבטיה באינגלזינה לדעתי עדיפה.

    לגבי המיילו, לדעתי היא פחות טובה משתיהן. היא פחות נוחה לניוד גם בגלל הגלגלים הקטנים וגם בגלל שאין לה ידית מתארכת. אצלה המושב חוצה את קו ידית האחיזה במצב שוכב בצורה יותר גסה מאשר באינגלזינה. לדעתי הנדסת אנוש לא מוצלחת במיוחד.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום קובי, האם כבר יצא לך להתנסות באלקטה?

    דור גלזנר
    26/01/2022

    נשארנו בהשוואות איתה, עם הסייבקס מיוס ועם הנונה טריב.
    הייתי רוצה לדעת באיזו מהן תהיה חוויית נסיעה חלקה יותר בדרכים יותר מאתגרות ממדרכה עירונית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    קובי סופר
    27/01/2022

    שלום דור,

    האמת שעדיין לא יצא לי ולהערכתי בשבועיים הקרובים לא יצא.
    קיבלנו משלוח של העגלות שלנו (בייבי בוס) אחרי חודשיים של עיכובים. כל השבועיים הקרובים אהיה עסוק בהפצה שלהן לחנויות מה שלא מותיר לי זמן לדברים אחרים.

    ההמלצה שלי בכל הקשור לניוד מאוד פשוטה:
    לשים משקל של 12 ק"ג בתוך האמבטיה. לטייל בחנות ומחוצה לה עם העגלות. לעלות ולרדת מדרגה/שניים. ואז אפשר מיד לדעת מה נוח יותר.
    אני בטוח בוודאות שעם הנונה תרגישו הכי נוח. הסיבה, היא היחידה שיש לה ידית מתארכת מהשלוש. זה משפיע מאוד על הניוד, בעיקר כאשר הטיולון פונה לכיוון הנסיעה ומשכיבים אותו ועוד יותר במיוחד שצריך לעלות ולרדת מדרכות/מדרגות.

    אם תרצו נוחות ניוד מקסימלית תמורת משקל קל, קיפול קל וקומקפטי. תבדקו גם את הבייבי בוס טייגר שלנו. לדעתי העגלה הכי נוחה לניוד בסגמנט הזה של העגלות והיא שוקלת כמו האינגלזינה והנונה. לא ראיתי את המושב של אינגליזנה אבל בנונה ומיוס הגב מרשת. אצלנו הגב יצוק מפלסטיק. לדעתי זה מספק תמיכה יותר טובה ואחידה לגב התינוק. בנוסף רשת עלולה להיקרע עם הזמן משפשופים וזה דבר שאינו מכוסה באחריות. לדעתי באנגליזנה זה גם סוג של מושב יצוק. קשה להתרשם מהתמונות או סרטונים.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו