המלצה על טיולון לבן 9 חודשים

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • המלצה על טיולון לבן 9 חודשים
    תילתן
    13/07/2022

    היי קובי, מתלבטת בין שלושה טיולים שראיתי בשילב. אשמח לדעת מה לדעתך עדיף? טיולון לייקה 2, ספורטליין וייפר או טיולון ג'קי. הטיולון ישמש את אמא שלי בעיקר בתקופה הקרובה כך שחשוב לי שיהיה לה נוח לקפל ולהרים אך כמובן גם חשוב לי שיהיה נוח לקטן בן ה9 חודשים. מבחינת מחיר - שלושתם באותו אזור של ה800 שקלים לאחר הנחות. אם יש לך המלצות לטיולון אחר באזור ה1000 ש"ח אשמח לשמוע :) תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כל אחד מציע יתרון אחר אז די חשוב

    קובי סופר
    14/07/2022

    שלום תילתן,

    שלושתם טובים. כל אחד מציע יתרון אחר אז די חשוב להחליט עם אילו חסרונות אתם יכולים לחיות.

    הג'קי לדעתי הכי נוח בקיפול, הוא גם די קל (הקל מה-3). מצד שני לדעתי הכי פחות נוח לניוד. כמוכן שינוי המצבים אצלו עם שרוך, מנגנון פחות נוח לתפעול.

    הוייפר מציע לדעתי את יכולת הניוד הטובה מה-3, הגגון הגדול מה-3. הוא גם הכי ארוך כך שלדעתי הכי נוח לתינוקות. מצד שני הוא גם הכבד מה-3 ועם הקיפול הגדול מה-3.

    הלייקה הוא בין לבין. לא מצטיין בכלום ודי באמצע. הקיפול שלו לדעתי המסורבל מה-3.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיולון מומלץ

    תילתן
    14/07/2022

    תודה רבה על המענה, המשכתי לשוטט וראיתי שהמלצת לא מעט על טיולון אטום. מה עדיף לדעתך? טיולון הוייפר או טיולון אטום? מציינת שהקטן מתקשה לישון בחוץ כך שצריכה שיהיה לו כמה שיותר נוח מהבחינה הזאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני נוטה לוייפר

    קובי סופר
    14/07/2022

    שלום תילתן,

    אני נוטה לוייפר מכיוון שהמושב שלה יותר ארוך והצלון שלה ענקי. אם ישנים בעגלה זה יתרון עצום בעיקר בטיול בחוץ.
    האטום סופר קל משקל כמעט 3 ק"ג פחות מהוייפר. הקיפול שלו יותר קומפקטי שזה יתרון גם בעליה לטיסות (בימים אלו זה יתרון עצום). הוא גם טיפה יותר נוח לניוד.
    השכיבה שלו מעולה והגגון סביר כך שלשינה הוא יכול להיות טוב אבל כמו שרשמתי בוייפר לדעתי האורך והגגון נותנים יתרון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו