טיולון לחו"ל וגם לארץ

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • טיולון לחו"ל וגם לארץ
    אריאל
    15/08/2023

    היי, האינטרנט מפוצץ בחוות דעת וסיקורים על טיולונים ולכן מרוב המידע קשה לי להחליט אז אולי תוכל לעשות לי סדר?
    הכוכבים בהמלצות היו הבאטרפליי והיויו(שלדעתי אובריטד) אבל השאלה אם הן מצדיקות את המחיר שלהן או שבכלל ללכת על כיוון אחר מכיוון שאין להם שכיבה מלאה והן יקרות מהשאר..

    אנחנו טסים לחו"ל(קפריסין) עם תינוק בן 7 חודשים ומתלבטים איזה טיולון לקנות, האם עדיף אחד שאפשר להעלות לבטן המטוס או שאפשר לוותר על האופציה הזו אם הטיולון שתציע שווה את זה.

    בגדול חוץ מחו"ל המטרה גם להשתמש בו בארז אז אנחנו רוצים משהו שיהיה עמיד לשימוש לאורך זמן וגם נוח בסופו של דבר לקיפול וניוד

    כרגע אנחנו משתמשים בבוגבו פוקס 3 אבל היא ענקית ומאסיבית ביום יום ובטח לקחת לחו"ל אז רצינו אלטרנטיבה שיהיה לנו לשימוש עירוני וכשנטוס.

    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיולון לחו"ל וגם לארץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני תמיד רושם לא להחליט על בסיס קריאה אונליין

    קובי סופר
    16/08/2023

    שלום אריאל,

    אני תמיד רושם לא להחליט על בסיס קריאה אונליין!
    אנחנו לא יודעים מי כתב ומה האינטרס. יש המון לדעתי המלצות ממומנות לחלק מהדגמים אשר "ממליצים בחום", "אין על הטיולון הזה" וכו'. זה להערכתי בלבד ואיני יודע לומר מי ומה. כאן צריך הגיון בריא או פשוט להתעלם. יש חברות שמחלקות חינם מוצרים, זאת על מנת שמובילי דעה יעללו וישבחו את המוצר. כמוכן, לא להחליט על בסיס המלצות אנשי מכירות!
    הדרך הכי טובה להחליט היא פשוטה, בייחוד בטיולון, להתמקד ב-2-3 דגמים שעונים לכל או לרוב הדרישות שלכם, לגשת לחנות, להושיב את התינוק בטיולון, לנייד אותו בחנות ומחוצה לה, לעלות ולרדת מדרגה גבוה, לחגור את התינוק לבד ולפתוח, לשנות מצבים שכיבה/ישיבה כמה פעמים. לאחר מכן לנסות לקפל לבד, להרים ואז לקבל החלטה של מה נכון לכם מכלל הדגמים שבדקתם פיזית.

    גם המלצות של אנשים אמיתיים שמאושרים מהמוצר, לא בהכרח יובילו למוצר הנכון, לא תמיד מה שטוב ל-1 טוב לשני, לכל אחד צרכים ויכולות אחרים.

    לגבי 7 חודשים, לדעתי זה מוקדם מידי לטיולון! מומלץ שהתינוק יהיה מול ההורה עד גיל שנה+ זה משהו שלא הייתי מוותר עליו. גם בטיסה לחו"ל.
    עדיף לשלוח בבטן המטוס את העגלה לדעתי.
    יש דגמים דו כיווניים אבל לדעתי הם לא הכי מוצלחים.

    אם בכל זאת טיולון, אז לדעתי מהיקרים היויו די מוצלח למרות שאין לו שכיבה מלאה, צריך כמה תוספות בתשלום לאבזר אותו כמו שצריך והוא יקר מלכתחילה. עדיין מהיקרים, לדעתי הוא הכי מוצלח.

    יותר זולים וטובים לדעתי הם: סילבר קרוס ווינג 1, קומפקטי, חזק בצורה בלתי רגילה, נוח לניוד ועם גגונים טובים, מגיע מאובזר מראש.
    פג סלפי אם במבצע, אז הוא סביב 1000 ש"ח. אם לא אז לא יודע אם המחיר מוצדק.

    יש אם ספורטליין וייפר, הקיפול שלו גדול ולא בטוח שיאושר לעליה למטוס, היתרון שלו שגב המצבים עם לחצן, זה מנגון יותר אמין ונוח לדעתי. הוא כבד יותר בשל כך. יש לו גגון ענק והוא נוח לניוד.

    אם בכל זאת רוצים גב מכני וקיפול קטן, יש את אינפנטי מון שגם הוא מעולה. הגגון שלו אבל קטן, הוא די בינוני בנוחות הניוד.

    בברכה,


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות

    אריאל
    17/08/2023

    תודה על המענה, ראיתי שבכלל לא ציינת את הבוגבו באטרפליי, יש לכך סיבה? היא לא שווה את זה ביחס למחיר? (אני מתייחס למחיר של אירופה אז היא תעלה לנו בסביבות ה1800)

    ואם בכל זאת אלך על היויו, אילו תוספות צריך כדי לאבזר אותה כמו שצריך?

    לגבי הספורטליין גם זאת התלבטות כי יכול להיות שלא יהיה לנו קריטי לעלות את העגלה למטוס(גם ככה זה במקום טרולי שנצטרך) אז אולי זה בסוף יהיה הכיוון.

    בנוסף מה ההבדל בין הסילבר קרוס ווינג 1 לווינג 2 חוץ מהמחיר?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדעתי לא שווה את המחיר

    קובי סופר
    18/08/2023

    שלום אריאל,

    לדעתי לא שווה את המחיר.
    הדגמים שרשמתי לדעתי עדיפים. כמובן, כמו שרשמתי, אם זה רלוונטי לכם, לגשת לחנות ולהתנסות לבד כפי שרשמתי בהודעה הקודמת.

    לגבי יויו, צריך מדרך רגליים ומעקה. שניהם לא חובה אבל משפרים משמעותית את נוחות התינוק.
    משהו שאי אפשר להוסיף זה השכיבה, אין לה שכיבה מלאה וזה לדעתי יכול להיות חיסרון.

    אני טסתי מספר פעמים עם ילדים, כמו שאני רושם לא מעט, אני הייתי פדנט בקטע של הילדים מולי, לכן טסנו תמיד עם עגלה. מסרנו לפני העלייה למטוס, בכל המקרים קיבלנו מיד עם הירידה. לא ראיתי איזשהו צורך לעלות ולרדת ישר מהמטוס עם העגלה.
    אולי מי שטס המון או, טס עם קונקשנים קצרים יש לזה יתרון.
    זה מאוד אינדיבידואלי.

    הווינג 2 לצערי לא מוצלח, הם ניסו לשפר את ה-1 ויצרו מוצר יותר כבבד, פחות נוח לניוד ורוב הדברים די זהים. תוספת הקפיצים לא הועילה למוצר והוא פחות אמין מהדור הראשון.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ואלטרנטיבה לטיולון שלא חובה לעלייה למטוס?

    אריאל
    19/08/2023

    חיפשתי בחנויות ולא כל כך מצאתי את הווינג 1 אלא רק את ה2, אנסה להמשיך לחפש, אני מאיזור חיפה והקריות אז אם אתה מכיר חנות שמוכרת את הווינג 1 אשמח לשמוע עליה שאלך להתרשם

    אולם אם לא קריטי לנו שיהיה בתקן לעלייה למטוס אבל בכל זאת מחפשים טיולון, מבין כל אלו שעולים באיזור 1000+- הספורטליין וייפר הכי מומלץ? היום ראינו אותו הוא עולה 800 ואולי תהיה לנו הנחה של 20-30% בנוסף, סה"כ נראה נוח, הבסיס גלגלים שלו יציב ומבין כל הטיולונים שהסתכלנו הגלגלים שלו היו הכי גדולים וכמו שציינת הגגון גדול והמצב שכיבה נראה נוח.
    יש אולי עוד טיולון שלא ציינת שמתחרה בוייפר? או שהוא הכי טוב מבין כל אלה שבאותו איזור טווח מחירים?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך לברר עם יבואן סילבר קרוס

    קובי סופר
    19/08/2023

    שלום אריאל,

    צריך לברר עם יבואן סילבר קרוס. לדעתי אולי בסופר בייבי יש או במיי בייבי ירכא. אפשר לבדוק בשילב אם יש להם איזי ווקר XS זה בעצם אותו טיולון כמו הווינג 1.

    אין הכי מומלץ. צריך לבדוק ולהחליט לבד אם זה הכי מוצלח לכם.
    כמו שכבר רשמתי, לעשות את המבחן ולהחליט לבד.

    הוייפר לדעתי מעולה, גם בגלל הגגון, שינוי המצבים ויכולת הניוד. מצד שני, הוא כבד, שוקל כמעט כמו עגלה, הקיפול טיפה גדול ויש כאלו שגם טיפה יותר קל לקפל.
    אבל בשורה התחתונה, לדעתי הוא מעולה וזה אומר, שווה בדיקה, לאחריה אם תרגישו שענה לכם על הכל אז תרכשו. לא לפני ולא על סמך ההמלצה שלי.

    היחיד שמתחרה בוייפר כיום עם גב מכני הוא המון של אינפנטי. הגגון שלו אבל משמעותית יותר קטן, הוא פחות נוח לניוד. מצד שני, הרבה יותר נוח לקיפול, יותר קומפקטי ולדעתי יאושר לעליה לטיסה ברוב החברות.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו