שני כיסאות תינוק ועוד בוסטר רצועות

מנהל הפורום

 קובי סופר
קובי סופר
לקביעת תור אצל קובי סופר ללא פרסום בפורום
 
  • שני כיסאות תינוק ועוד בוסטר רצועות
    חן
    07/01/2024

    היי קובי,
    אנחנו מצפים לתאומים ויש לנו ילדה בת 3 (כיום יושבת בצ'יקו נקסטפיט זיפ). אנחנו רוצים להכניס במושב האחורי שני כיסאות תינוק שיתאימו לניו בורן ועוד בוסטר רצועות לבת 3 (נראה שכבר לא נוח לה בצ'יקו). יש לנו טויוטה קורולה.
    מובן לנו שנצטרך להתפשר במובנים מסוימים בגלל מגבלת הרוחב אבל חשוב לנו שכיסאות התינוק יהיו הכי בטיחותיים ונוחים שאפשר לניו בורן וכנ"ל לגבי בוסטר הרצועות לבת 3. הפשרה תהיה שהם יהיו חייבים להיכנס שלושתם במושב האחורי ויצטרכו כנראה להיות צרים.
    נלך לחנויות לבדיקה פיזית, אבל נשמח להמלצה שלך מה האפשרויות שלנו.
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרקו סלים פיט יכול להתאים

    קובי סופר
    16/01/2024

    שלום חן,

    גרקו סלים פיט יכול להתאים. בטיחותית הכי טוב לרכוש עוד צ'יקו אחד ועוד בוסטר רצועות טוב. אז הייתי ממליץ לנסות להנדס את זה כך כי צ'יקו יחסית לא רחב.

    אם אין ברירה אז גרקו סלים פיט מקבל דירוגים טובים והוא צר ומאפשר לשים 3 כאלו במושב אחורי. אז אולי לרכוש אחד + הצ'יקו לאחד מהתאומים + בוסטר רצועות. בבוסטר רצועות המומלץ ביותר הוא גרקו נאוטילוס סנאגלוק גרואו..
    אם זה לא עובד אז 2 סלים פיט והגרקו.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשרות של כיסא אחד במושב הקדמי

    חן
    20/01/2024

    תודה רבה על התשובה.

    ראיתי את גרקו סלים פיט ואני מתרשם שהוא לא ממש יהיה נוח לניו בורן. ברור לי שאיפשהו נהיה חייבים להתפשר אבל האם יש כיסא צר שיתאים יותר לניו בורן?

    דבר נוסף, אני רואה שיש שני דגמים של גרקו סלים פיט:
    SlimFit3 LX 3-in-1
    SlimFit 3-in-1
    על איזה מהם אתה ממליץ?

    אני יודע שמומלץ לא לשים כיסא במושב הקדמי אבל זה יכול להיות פתרון עבורנו כדי שנהיה עם 2 צ'יקו נקסטפיט לתאומים ניו בורן ועוד בוסטר רצועות לבת 3. האם העובדה שבמושב הקדמי אין איזופיקס תפריע בשלב כלשהו בהמשך הדרך? וגם, במקרה כזה, איפה עדיף לשים כל אחד משלושת הכיסאות ברכב?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסלים פיט זהים אלו רק רמות גימור

    קובי סופר
    21/01/2024

    שלום חן,

    הסלים פיט זהים אלו רק רמות גימור. ממליץ ללכת על הזול יותר מבין השניים, רק לשים לב לתוקף, לעיתים בגלל תוקף נמוך הכיסאות נמכרים בזול. בדרך כלל בגרקו אבל התוקף הוא די עדכני.

    לגבי המושב הקדמי, אין בעיה חוקית להתקין, כן צריך להבין שסטטיסטית זה המקום הכי פחות בטוח ברכב.
    כמוכן, ברגע שמתקינים כיסא חשוב לנתק כרית אוויר ולכן צריך לבדוק שהאופציה קיימת ברכב שלכם. בנוסף, לקחת בחשבון שהכיסאות בניגוד לסלקל די גדולים ולכן ברוב הרכבים סוגרים את שדה הראיה של הנהג למראה הימנית שלו. מומלץ לבדוק זאת טרם הרכישה.
    אין ספק שצ'יקו יותר נוח מגרקו אבל אז תצטרכו להיות איתו לפחות עד גיל שנתיים במושב הקדמי ולאחר מכן לרכוש 2 בוסטר רצועות בגיל שנתיים. כמוכן הצ'יקו פחות נוח להתקנה עם חגורת הרכב, אולי שווה לשקול ללכת על ברייטקס מרתון/בולווארד קליקטייט אבל לדעתי בחצי השנה הראשונה הם פחות נוחים לתינוקות בהשוואה לצ'יקו.
    אבל, יותר נוחים מהסלים פיט לדעתי. הם פשוט לא שוכבים לזווית הצ'יקו, אפשר לרכוש ספוג מגביה וזה משפר את הזווית. לדעתי אופציה עדיפה על צ'יקו אם חוגרים ללא איזופיקס. מה גם שההתקנה קלה ומהירה למקרה ותצטרכו לנתק ולחבר כל הזמן.
    לגבי מיקום, אם לא מתאפשר במושב האחורי הכל אז כיסא בטיחות אחד מלפנים, ומאחור זה כבר לשיקולכם, אפשר מאחורי הנהג ובמאצע, סטטיסטית אלו המקומות הכי בטוחים ברכב מלבד מושב הנהג. מצד שני אפשר מאחורי הנוסע ובאמצע, אז זהו הצד של המדרכה ככה שיותר קל ונוח להוציא את הילדים מהמדרכה ולא בצד הכביש.
    בקיצור, אין משהו מושלם ורשמתי את כל האפשרויות לכאן או לכאן ותראו איך נכון לכם.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו