פורום שתלים דנטליים, טיפול שורש - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בכתר לחץ וכאב
    שרית
    10/01/2019

    מששמו לי את הכתר על השתל נראה לי שזה קשור. מרגישה לחץ וסטג של כאב במקום והרגשה שלועסת את המקום פוחדת שעוד אשבור שם כי גם ככה יש לי שחיקות האםמיכולצלהיות סדקים גם בשתלים או נזק כלשהוא ובצילומים רואים בעיות שניסו בשתל או אפילו הכתר לוחץ ולא מתאים לעצם ולחניכיים גם יכול להיות מצב כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בכתר לחץ וכאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב לאחר התקנת כתר על שתל

    ד''ר ניצן שלזינגר
    23/01/2019

    שרית שלום,
    לעיתים בהקנת כתר על שתלנוצר לחץ על החניכיים , הלחץ הזה אמור להתפוגג לאחר מספר שעות.
    באופן כללי בהתקנת כתר - אמור להיות לחץ בין השיניים על מנת לקבל מגע הדוק בין הכתר לשן הסמוכה ,כך שלא תהיה דחיסה של מזון בין הכתר לשן. הלחץ הזה אמור לעבור לאחר מספר שעות גם כן.
    דבר נוסף שיכול ליצור אי נוחות -חוסר איזון סגרי , כאשר הכתר שהותקן נוגע ראשון בסגירה - יש לבצצע איזון.
    במידה ועדיין יש לך אי נוחות ממליץ לפנות לרופא המטפל .
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלה בחוסר חניכיים מולד
    ליאור
    10/01/2019

    חסרות לי שתי שיניים שמעולם לא צמחו, נשרו שיני חלב אבל לא צמחו במקומן. האם במצב זה יש אפשרות להשתלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתלה בחוסר חניכיים מולד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת שניים בחוסר שיניים מולד

    ד''ר ניצן שלזינגר
    20/01/2019

    ליאור שלום,
    בד"כ השיניים אשר בוקעות מושכות את העצם יחד אין וכאשר שן לא בוקעת גם העצם באזור אינה מפותחת.
    אולם יש לבחון כל מקרה לגופו. ישנם מקרים שבכל זאת יש מספיק עצם או שניתן לבצע בנית עצם ואז להשתיל שיניים.
    יש לבצע סיטי ואז להחליט.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן כואבת לאחר עקירה
    אייל
    08/01/2019

    עשיתי לפני חמישה ימים עקירה של שן טוחנת בלסט תחתונה כשלפניה יש שן ולאחריה יש שן בינה כלומר המכתשית נמצאת בין שתי שיניים.כבר ימישה ימים שיש לי כאבים בשן הבינה כאבים שלא היו לפני העקירה של אותה שן חולה השן רגישה למגע כאשר אני נוגע או לוחץ בה אני מרגיש כאב מה זה יכול להיות או שצריך עוד כמה ימים לשיפור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן כואבת לאחר עקירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן סמוכה לאחר עקירה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    20/01/2019

    אייל שלום,
    ישנם מקרים שמעצם הסמיכות לאתר של שן שנעקרה , יש כאב מן השיניים הסמוכות.
    רצוי להמתין עד שאזור העקירה עובר החלמה מלאה ואז במידת הצורך לטפל בשן הסמוכה.
    החלמה מהירה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לצילומי שיניים
    שירה
    07/01/2019

    שלום הולכת לעבור צילומי שיניים במכון סטטוס מקביליות ויש לי רפלקס הקאה מוגבר . אמרו לי במכון לבוא בבוקר ועל בטן ריקה וכך פחות סיכוי להקאה האם זה נכון הדבר ויכול לעסור אם בטן ריקה ואקח משהוא לאכול לאחר הצילומים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לצילומי שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צילומי שיניים ורפלקס הקאה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    20/01/2019

    שירה שלום,
    אצל אנשים עם רפלקס הקאה מוגבר קיים סיכוי של הקאה במהלך ביצוע סטאטוס . ההמלצה להגיע עם בטן ריקה הינה על מנת להקטין את האפשרות להקאה שכן הקיבה ריקה .
    ניתן להשתמש בכדור כמו פראמין אשר מדכא את רפלקס ההקאה.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת שיניים כשהבשר פצוע
    לירון
    06/01/2019

    לאבא שלי כבר הרבה מאוד שנים חסרות הרבה שיניים. הוא לא טיפל בזה בכלל, ניסה תותבות תקופה אבל הן פצעו אותו אז הוא הפסיק. אנחנו מנסים לשכנע אותו לעשות השתלה אבל הוא אמר שאי אפשר כי הבשר של החניכיים פצוע. האם יש אמת בדבריו או שזה עוד ניסיון שלו להתחמק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השתלת שיניים כשהבשר פצוע

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השתלת שיניים כשהבשר פצוע

    ד''ר ניצן שלזינגר
    20/01/2019

    לירון שלום,
    הדאגה לאבא שלך בהחלט מרגשת.
    התותבות פצעו אותו לכן הוא הפסיק להשתמש בתותבות.
    במידה ועדיין החניכיים פצועים , אני יכול להניח שזה נובע מן המזון שהוא "לועס".
    בכל מקרה , צריך לבצע בדיקה ,מדוע החניכיים פצועים.
    בעקרון ניתן לבצע השתלת שיניים ( במידה ויש מספיק עצם) כאשר החניכיים פצועים (אלא אם מדובר בזיהום) ולאחר הקליטה של השתלים , השיקום על גביהשתלים ימנע פציעה של החניכיים ואיכות החיים תשתפר.
    ניתן לבצע הדמית סיטי אשר תאשפר הערכה של אשפרות ההשתלה ואופן השיקום של הפה.
    מאחל לך ולאביך רפואה שלמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה זמן צריך להסתגל לכתר
    שירה
    03/01/2019

    רציתי לשאול כמה זמן צריך להסתגל לכתר על שתל בפה לא נוח אבל כבר שנים בגלל כל מיני בעיות ואילוצים ותקלות וזה יוצא שכמעט 3 שנים מהעקירה לא היתה שן /כתר בפה האם החניכיים צריכים להתרגל שם מחדש או משהוא אחר שצריך לקחת רק היום שמו וכמה זמן אם כן זמן סביר שזה אמור להתרגל חזרה לשינויים ולא יכול להיות חוץ מהתרגלות של זמן כזה יכול להיות בעיה אחרת של אי הנוחות כי חוץ מזה אוכלת ולועסת ואין כאבים אי נוחות והרגשתי קושי קל בניקוי אולי גם שלא הצטרכתי לנקות באיזור שנים אלו וקצת מוזר ולא נוח שניקיתי שם והאם כדאי לנקות או כדאי לתת כמה ימים ללא לראות שהכל תקין?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כמה זמן צריך להסתגל לכתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסתגלות לכתר חדש

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    שירה שלום,
    לעיתים כאשר מתקינים כתר במקום בו לא היתה שן זמן רב , יש צורך בהסתגלות - שכן פתאום ללשון כאילו אין מקום , ושהיניים הנגדיות מרגישות לחץ לעיסי.
    יש להתת למקום להתרגל במשך מספר שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשר לכתר על שתל
    רעות
    03/01/2019

    שמו לי היום כתר מוברג על שתל אחרי שהמון זמן לקח בגלח כול תהליך ההשתלה וההחלמה וכן עיכובים מצדי ובעיות מצד המעבדה . היום שמו ועדיין לא מרגישה בנוח ניסו כל הבעיות ובדקו גובה אין בעיה נאמר שאנסה להתרגל יכול להיות שזאת הבעיה אם עדיין ארגיש ככה נותנת לזה כמה ימים ונראה אם החניכיים אוליצלוקח זמן להתרגל אבל במידה וארגיש לא בנוח האם אפשר לעשות תיקונים לאחר ששמו כבר בפה או שזה סיפור אחרי שלב כזה בין אם יצליחו במרפאה לסדר או בין אם צריך שוב לשלוח למעבדה בגלח שהיה בפה כבר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשר לכתר על שתל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תקיון כתר לאחר שכבר היה בפה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    רעותשלום,
    ניתן לבצע תיקונים כולל תוספות של חרסינה גם בכתר שכבר היה בפה.
    יש ליבש היטב בתנור כתר שכזה. ולעיתים החרסינה עלולה להסדק כתוצאה מכך שהכתר היה בפה.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לצילומים בשיניים
    שירה
    03/01/2019

    שלחו אותי לצילומים של סטטוס מקביליות במכון בגלל בעיה מציקה באיזור וראו שהצילומים מזמן לא עדכניים ומעדיפים שבאותה הזדמנות נבדוק כם אם הכל בסדר ולא נוצרה עוד בעיה ושנדע כי זה כבר כמה שנים שלא עשיתי. אמורה לקבוע תור וללכת בודקת השאלה אני זוכרת שזה הרבה צילומים ששמים פה ויש לי רפלקס הקאה מוגבר ואפילו בטיפול עוברת הרבה פעמים עם הפסקות מדי פעם במקומות שקשה מה אפשר לעשות כדי להקל ואם יש איזה קשר לשעה שאעשה למצב שזה יותר קל או יותר קשה ובאחד השיניים אף יש כתר זמני זה יכול להקשות על הצילום? וגם באופן כללי למה יותר טוב צילומים כאלה מפנורמי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה ההבדל בין צילום פנורמי לצילום סטאטוס?

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    שירה שלום,
    צילום פנורמי מראה את השיניים ובעיקר את העצם - בגלל הסיבוב של המכשיר - נוצר עיוות - קשה לזהות עששת בצילום הזה וקשה לראות את מצב החניכייםפ.
    בצילום סטאטוס - מבצעים הרבה צילומים קטנים אשר מאשפרים זיהוי טוב יותר של גובה העצם וזיהוי עששת.
    בצילום סטוטוס מקבמיליות - ניתן לבצע השוואה עם צילום קודם ולראות האם יש שינויים מן הצילומים הקודמיתם.
    במידה ואת סובלת מרפלקס הקאה , ניתן ללת לך כדור פראמין אשר יפחית את התגובה לרפלקס הקאה.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בקשר לצילומי שיניים

    שירה
    04/01/2019

    אם אקח את הכדור האם לקיחת הכדור צריכה להיות קרוב לצילומים שזה ישפיע ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחסור בעצם לאורך ולרוחב
    אוקסנה
    03/01/2019

    יש לי מחסור בעצם גם לאורך וגם לרוחב, גם בלסת העליונה וגם בלסת התחתונה, איזו שיטה הטובה ביותר במצב כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מחסור בעצם לאורך ולרוחב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחסור בעצם לרוחב ולגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    אוקסנה שלום,
    קשה לתת יעוץ מבלי לראות צילומים רלוונטיים.
    אול יניתן להשתמש בשתלים קצרים או לחבצע בנית עצם בשיטת הסנדוויץ או להשתיל בלוק של עצם , כל מקרה לגופו.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בקשר לדחיסת מזון
    שירן
    01/01/2019

    יש לי הרגשה שיש לי דחיסת מזון כואב לי בעיקר אחרי ניקוי וצחצוח שהכאב ממשיך איזה בערך שעה לפחות ולפעמים בנרבה יותר ולפעמים גם אחרי אכילה ויש גם לחץ במקום מרגישה כמו תחושה שלועסת את המקום אם זאת הבעיה ולא אחרת כמו דלקת בשורש או שבר בכל מקרה אלך שיסתכלו ויבדקו אבל אם זה דחיסת מזון זה באיזור כתר שהוא קבוע האם אפשר לדעת בהסתכלות שזאת הבעיה ואם הבעיה או בדחיסת מזון או בעיה בכלל מהכתר האם החלפת הכצר ומדידות מחדש יתקנו את המצב?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בקשר לדחיסת מזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחיסת מזון

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    שירן שלום,
    במידה ואין מגע הדוק בין השיניים , סביר שתהיה דחיסת מזון אשר יכולה לגרום לכאבים עזים בחניכייםלאחר אכילת מזון.
    הטיפול הינו - ביצוע כתר או שחזור חדש אשר נמצא במגע חזק עם השן הסמוכה , כך שלא יתאפשר לזון להדחס.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאחר טיפול שורש פרפורציה בפורקציה?
    טלי
    31/12/2018

    הי אני סובלת מזה מספר חודשים מכאבים לאחר טיפול שורש
    הכאבים חזקים
    לאחר שהשן ניפתחה מספר פעמים הוחלט גם לפתוח את השן הסמוכה
    מצרפת צילום פנורמי שעשיתי ורציתי שתיראה האם הצל השחור בשן 36 מעיד על בעיה/ פרפורציה ?
    וכן כפי שתראה השן האחרונה שניפתחה נישארה מחט בתעלה? גיליתי על כך במיקרה, הרופא לא יידע אותי על כך...
    מה עלי לעשות? האמת נימאס לי מהכאבים האם היית ממליץ על עקירה של שן 36? ואולי גם זו עם המחט???
    תודה מראש


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לאחר טיפול שורש -

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    טלי שלום,
    הצילום אינו איכותי וקשה לראות .
    רצוי לשמר משנן קיים אולם אם יש סדק ודאי הרי שיש לעקור את השן בהקדם.
    מכשיר שבור בתעלה , במידה והשן אינה סימסומית- כלומר אין כאבים ואין סימני דלקת , הרי שאין צורך לגעת בשן.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת טיפול שורש ומעבר לסתימה
    רומי
    29/12/2018

    הגעתי לרופא שיניים למטרת סתימה ותוך כדי הוא אמר לי שהוא מתחיל טיפול שורש.
    אני מרגישה מרומה וכועסת אני בתחושה שהיה ניתן לשמר את השן.
    עד עכשיו הוא נוקה את התעלות ולפי מיטב הבנתי לא הוציא את השורש ולא סתם חומר סתימה
    האם עוד ניץן להפוך לסתימה רגילה או שלאחר ניקוי התעלות זה אבוד? יש טים ללכת ליוות דעת נוספת? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם ניתן לבצע סתימה רגילה בשן שהתחילו בה טיפול שורש?

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    רומי שלום,
    במידה וכבר היתה כניסה למוך השן , אין ברירה אלא לבצע טיפול שורש בכל התעלות.
    לגבי התחושות שלך - לא תמיד ניתן לדעת האם ניתן להציל שן עם עששת עמוקה - יש לסלק את העששת בזהירות ,במידה ומגיעים לחלק החי כלומר למוך השן , הרי שיש צורך בטיפול שורש .
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגי שתלים למחוסרי עצם
    אביבית
    29/12/2018

    ידוע לי כי קיימות מספר שיטות::
    שתל דיווה
    IRAISE
    פירמידיון
    שתלים החובקים
    התוכל בבקה להסביר את ההבדל ביניהם? היתרונות והחסרונות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סוגי שתלים למחוסרי עצם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתלים למצב של חוסר בעצם

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    אביבית שלום,
    שתל דיווה ושתל I-RAISE - הינם שתלים המיועדים לבצע הרמת סינוס זעיר פולשנית בסינוס של הלסת העליונה - הרמת הסינוס מתבצעת ע"י החדרת עצם דרך תעלה המצויה בגוף השתל ודכה מזרימים עצם נוזלית אשר מרימה את הסינוס, לאחר מספר חודשים העצם הופכת לחלק מהסלת ויכולה לתמוך בשתלים.
    שתלי פירמידיון- הינם שתלים המיועדים לעצם קצרה - השתלים הללו בנויים כך שבמהלך ההחדרה שלהם החלק הפנימי של השתל נפתח ובכך מגדיל את שטח הפנים של השתל ביחד עם הצמדת השתל למקום.
    שתלים חובקים - אני מניח שאת מתכוונת לשתלים אשר לא נכנסים לתוך העצם אלא רק עוטפים את העצם ומה שמחזיק אותם זה החניכיים- יש לשהתמש בשתלים הללו בזהירות יתרה ולבחור את המקרים בצורה המייטבית
    מקווה שהייתי לעזר :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים שיש לי מהשן
    שרית
    28/12/2018

    יש לי כאב ממש חזק כל פעם שמנקה בין שיניים בשן מסוימת היה גם דימום נוראי בהתחלה אבל עכשיו הדימום רק מדי םעם והכאב כל ממש מנש חזק ונמשך הרבה זמן עוד אחרי הצחצוח והניקוי ולפעמים לא תמיד גם לםעמים רגישות וכאב קצת גם בלעיסה וגם הרגשת לחץ ללא קשר לאכילה. מה זה יכול להיות האם מהחניכיים מהשן ומה זה יכול להצביע?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים שיש לי מהשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים מן השן

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    שירה /שרית שלום,
    במידה ומדובר בדימום הרי שמקור הדלקת הוא בחניכיים- ממליץ להבדק אצל הרופא המטפל :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סובלת מבעיות בשן ובחניכיים
    נטע
    27/12/2018

    יש לי בעיות בזמן האחרון סביב כתר קבוע גם מספיק פעמים דימומים וכאב שמנקה לפעמים שניהם ולפעמים רק כאב וביום יומיים האחרונים ללא קשר לכלום מרגישה סוג של לחץ וכאב שכאילו לוחצת ולועסת על השן ללא סיבה שמופעל לחץ ללא פעולה שצריכה על השן. שבוע הבא יש לי תור אבל יכול להיות שמה שהתחיל בעיה של חניכיים הפך לבעיה מורכבת בחניכיים חוץ מהחלפת או יכול להיות סתם לחץ שלי למרות שמרגישה החמרה או האם יכול להיות מצב של בעיה שם מהחניכיים שלחץ שם ועדיתי עומסים שנעשה שם שבר והטיפול יכול להיות גם טיפול שורש האם לפעמים עושים טיפול שורש כתוצאה משבר או במקרה כזה רק עקירה ? ואם עשיתי לחץ או שבר אם נזק האם אפשר לראות בעיה מספיק בצילום או חייבים להוריד את הכתר אפילו רק כדי איבחון מה הבעיה? וזה שמרגישה לחץ כמו שבר יכול להיות שבר קטן בשורש שניתן לטפל או אפילו לחץ מהדלקת חניכיים הכאבים והעומבים גרמו לדלקת חניכיים ושברים בשורשים ובכתר שצריך טיפול מורכב בשיניים או בחניכיים ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בשן ובחניכיים

    ד''ר ניצן שלזינגר
    04/01/2019

    נטע / שירה שלום,
    שאלה מבולבלת , לא ברור מה את שואלת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום