פורום שתלים דנטליים, טיפול שורש - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

ד"ר ניצן שלזינגר
ד"ר ניצן שלזינגר
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל ד"ר ניצן שלזינגר ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בשן
    רעות
    04/06/2016

    האם כאב בניקוי ודימום ורווח או חור לא בטוחה יכול להגרם עקב עששת? וגם הרגשה כאילו השן לא מרגישה כמו תמיד , הרגשת אי נוחות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר ניצן שלזינגר
    05/06/2016

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_שיניים' id=link]רפואת שיניים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בשן
    שירה
    04/06/2016

    יש לי הרגשת חיספוס בשן טבעית שלי ומציק שיש לי הרגשה שבא לי להוציא אותה וגם כואב בניקוי ולפעמים גם מדמם מה הבעיה ומה צריך יהיה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בשן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר ניצן שלזינגר
    05/06/2016

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_שיניים' id=link]רפואת שיניים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש
    איילת
    04/06/2016

    רציתי לשאול האם יכול להיות מצב עקב שחיקת שיניים יפתח רווחים ויגרום שעקב השחיקה גם יגרום לטיפול שורש? נראה לי שזה חור אבל לא לגמרי בטוחה כי זה חור או לא אבל מה שיודעת שמנקה בין השן הזאת לשנייה איפה שנראה לי שזה חור זה כואב שם וגם מדמם קצת המקום וגם אני שוחקת והשן הנ"ל די מספיק שחוקה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שורש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    05/06/2016

    איילת שלום,
    שיחקת שיניים יכולה לגרום לצורך בטיפול שורש - כתלות במהירות השחיקה.
    דחיסת מזון בין שיניים עלולה לגרום לעששת אשר במידה ואינה מטופלת יכולה לגרום לטיפול שורש.
    ממליץ להבדק אצל רופא השיניים שלך.
    בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן והתייעצות מה נראה שצריך
    ירדן
    02/06/2016

    רציתי לשאול גיליתי פתאום חור בין 2 שיניים בזמן ניקוי בין השיניים ואפילו קצת מדמם שמנקה שם. השאלה אם החור כבר בולט ונראה לעין האם הסיכוי רב יותר לטיפול שורש אלך לרופאה אבל מה דעתך. ובגלל שכל פעם מתגלה משהוא חדש ובאמת שומרת על היגיינה טובה ותזונה היית בודק ושוב שולח אותי לצילומים אני חוששת שזה מה שתרצה ועברה כבר מעל שנה ותמיד שולחת אותי לסט של הרבה צילומים אומרת שנותן יותר מידע אבל לגבי החור שמצאתי אם רואים זה סימן שכבר זיהום גדל בטח יש והאם יש גם לזה השפעה אם חור שנראה זה סימן שהוא כבר גדול יותר והמקום בעחקר אחרי אכילה ושתיה גם קצת רגיש או כואב מצטערת על הבלבול אודה על תשובתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן והתייעצות מה נראה שצריך - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    02/06/2016

    ירדן שלום,
    קשה לתת חוות דעת על סמך התיאור שלך בלבד.
    ממליץ להבדק אצל הרופא המטפל.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומציות בשן והצורך בטיפול שורש?
    אופק
    31/05/2016

    האם יכול להיות בעיה בשן שבעקבות אכילת פירות חמוצים בקיץ הורס את השן שבעקבותיה נאלץ לעשות טיפול שורש עוד אציין שבכל מקרה השן הנל כבר קרהמ מקרה שבינתיים לא עשינו כלום שבעבר יש איזה שפיץ קטן של שבר ושפשוף של טיפה יצא חומר שן האם בגלל זה יכול להיות שאצטרך טיפול שורש וחוץ מזה מרגישה גם כאב בשן מספיק פעמים וגם טעם מר גם לפעמים מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חומציות בשן והצורך בטיפול שורש? - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    02/06/2016

    אופק שלום,
    קשה לתת חוות דעת מבלי לבצע בדיקה מלאה - ממליץ להבדק אצל רופא שיניים.
    בכל מקרה פירות חמוצים ומשקאות המכילים חומצה - אכן גורמים לפגיעה באמייל . ממליץ להמעיט .
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבנה מסיבים בשן עם סדק לאחר טיפול שורש
    יוני
    30/05/2016

    שלום

    מדובר בשן טוחנת תחתונה (אחרונה)
    על הסדר כבר ידוע במשך זמן, אך הטיפול היה רק מעקב, על אף הגבלה בלעיסה בגלל כאבים בזמן לעיסה.
    לאחר שהחלו כאבים, ורגישות לחום, בוצע צילום והתברר שיש דלקת, ונדרש היה טיפול שורש.
    בוצע טיפול עם קלקסיל, לאחר שבועיים שוב טיפול עם קלקסיל עקב רגישות לחום ולמגע.
    היום בוצעה סתימת שורש, אך לאחר צילום בסיום הטיפול האחרון, הרופא אמר שהוא לא רגוע לגבי השן, והוא רוצה שאגיע למרפאה הפרטית שלו, שם יש לו מיקרוסקופ, ייתכן ויש פיצול של התעלה הרביעית.
    לא ממש הבנתי מה זה, ואיך זה יכול להיות שלאחר 3 מפגשים אצלו עדיין העניין לא ברור.
    כמו כן, בגלל הסדק (לגבי הרופא הסדק לא מגיע ללשכה) הוא רוצה שהכתר לא יהיה מאמלגם אלא מ"סיבים".
    אציין שכעת אין לי רגישות בשן, לא למגע, לא לחום ולא לקור.
    ברשותך רציתי לשאול:

    א. האם הסיפור נשמע סביר?
    התפלאתי כבר בזמנו על כך שנאלצתי לעבור פעמיים טיפול קלקסיל (אני מקווה שהטיפול הראשון היה תקין בכלל).
    וגם היום שכבר כמעט הלכתי הביתה בסיום הטיפול, וכבבר קבעתי תור למבנה וכתר, ואז הופתעתי מכך שהעניין לא סגור.

    ב. מה זה כתר מ"סיבים"? זה יותר טוב ממתכת? לאיזה מקרים זה משמש?

    ג. התוכנית היתה שהוא מבצע את הטיפול שורש, ורופא אחר במרפאה יעשה את המבנה והכתר, אך מאחר והוא מזמין אותי למרפאה שלו להמשך הטיפול שורש, הוא רוצה גם לעשות במקום את המבנה מסיבים.
    האם זה מקובל לעשות את המבנה באותו מפגש של הטיפול שורש?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון קטן לשאלה

    יוני
    31/05/2016

    בשאלות עצמן כתבתי במקום מבנה מסיבים, כתר מסיבים.
    כמובן שהשאלות מתייחסות למבנה
    על הכתר עוד לא דובר בכלל

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש והמשך שיקום בשן קדמית
    אופק
    30/05/2016

    רציתי לשאול יש לי כאבים בקרוב אלך ואולי אצטרך טיפול שורש וכל השאר בשן קדמית שמעתי שלפעמים עדיף לעשות כבר ב2 השיניים הצמודות כדי שלא יהיה שוני למרות שזאת אומרת לפגוע גם בשן נוספת זה נכון שבשיניים קדמיות ככה לפעמים עדיף?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול שורש והמשך שיקום בשן קדמית - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    02/06/2016

    אופק שלום,
    השיקום הכי קשה להתאמה בפה הוא כתר בודד בשן קדמית מרכזית עליונה- הסיבה היא שלעיתים מאוד קשה להתאים את הצבע של שן בודדת למשנן קיים. לכן לעיתים עדיף לבצע שני כתרים - על מנת לקבל התאמה טובה יותר.
    אכן הדבר כרוך בהורדת חומר שן בריא מן השן שאינה זקוקה לטיפול שורש ולכן לא תמיד הדבר מתבצע.
    במקרים בהם גם כך בשן הסמוכה יש שחזור גדול, הרי שעדיף לבצע בשן זו כתר על מנת לקבל תוצאה אסטטית טובה יותר.
    כל מקרה לגופו.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן תוספת חשובה
    שני
    29/05/2016

    ואם הכאב הרבה במשך היום מנסה לא להשתמש עדיין בכדורים פשוט היו לי כמה דברים לאחרונה ומנסה לספוג את הכאב למרות שכואב מאוד. אבל האם שהכאב במשך היום שעות רבות מאוד ללא גירוי מחשיד את העובדה שיש חור בשן או אפילו אם כאבים כבר ללא גירוי סיכוי רב לטיפול שורש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חור בשן תוספת חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן תוספת חשובה - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    שני שלום,
    קשה לתת חוות דעת על סמך התיאור שלך בלבד . יש צורך בבדיקה מסודרת .
    ממליץ להגיע לרופא המטפל.
    בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי טעם בפה האם קשור לשן שכואבת לי?
    אופק
    28/05/2016

    יש לי פתאום טעם מר בפה ממה זה נובע והאם זה יכול לנבוע גם מחור בשן כי יש לי גם כאב בשן מסוימת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי טעם בפה האם קשור לשן שכואבת לי? - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    אופק שלום,
    טעם רע בפה יכול לנבוע מ"חור"- במיה ומצטבר באותו "חור" מזון והוא מרקב.
    ישנם גורמים נוספים לטעם רע- כגון נטילת תרופות מסויימות, ריפלוקס (עליה של מיצי קיבה אל הפה), מחלות חניכיים. ועוד...
    ממליץ להגיע אל רופא השיניים ולהבדק.
    בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן?
    שני
    28/05/2016

    רציתי לשאול האם זה סימן שיש חור יש. לי שן שכואבת לא כל הזמן בגלים , הרבה אחרי אוכל ושתיה ואחרי ניקוי מדובר בשן עליונה אבל המוזר זה שתמיד נתפס לי אוכל בניקוי ברווחים למעלה קרוב לחניכים והיום שניקיתי היה גם למטה מתחת לשן האם זה אומר שזה חור ונתקע שם במידה שזה במקום הנ"ל? ואולי אף אצטרך טיפול שורש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חור בשן?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חור בשן? - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    שני שלום,
    את מתארת מצב שנקרא "דחיסת מזון" -מזון נתקע בין המרווח שיש בין השיניים . הדבר לכשלעצמו יכול לגרום לכאב רב , בגלל הדלתק שהוא גורם בחניכיים. אולם במידה ודחיסת המזון לא מטופלת , קיים סיכוי סביר להווצרות עששת ("חור").
    ניתן לסדר את דחיסת המזון ע"י ביצוע של מגע הדוק בין השיניים.
    ממליץ להגיע לרופא שיניים בהקדם.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשן והאם צריך טיפול שורש בה
    רעות
    28/05/2016

    התחילו לי כאבים בשן אפילו חזקים וגם ללא גירוי , אני אנסה למצוא תור שבוע הבא לרופאה שלי , אבל פתאום התחילו לי גם כאבי ראש שאני לא סובלת מזה האם יכול להיות קשר בין כאב ראש ושיניים שמצביעים על דלקת במיוחד שזו שן קדמית עליומה. ואני עדיין לא מפריע לשינה אבל שמתעוררת ומשהוא מעיר אותי מרגישה את הכאב . נראה לי רוב הסיכויים שיש לי משהוא האם אני צודקת והאם ההליך בשיניים קדמיות הזיהום יותר חזק וחריף בגלל תעלה אחת שיש וגם האם האם אם באמת הכל יתברר כטיפול שורש האם יש היום חומרים של הסתימה הזמנית והכתרים גם זמני וגם קבוע שדומה מאוד לשן הטבעית ? וזה שהכאב בעיקר ביום ולא בלילה עדיין מחשיד לטיפול שורש ? לא אמורים אם זה צורך בטיפול שורש הכאבים להחמיר בלילה? למרות שחשדו בזה לפני הרבה חודשים כמעט שנה בגלל שכל פעם לצערי נוסף לי דבר חדש שנאלצנו לטפל בו אבל האם הסיכוי בתקופה זו שהחמיר מאוד וצריך טיפול שורש? וגם יש לי שיניים מאוד רגישות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשן והאם צריך טיפול שורש בה - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    רעות שלום,
    ישנם מקרים בהם שן עם דלקת חריפה גורמת לכאב רשא.
    ממליץ לך להגיע לרופאת השיניים שלך והיא תוכל לזהות האם יש קשר או לא.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שיניים וראש
    נטע
    27/05/2016

    התחילו לי כאבים בשן , אני אנסה לתפוס תור לרופאה שלי . אבל שאלה פתאום התחילו לי גם כאבי ראש האם יכול להיות קשר בין כאבי ראש ושיניים שיצביע על דלקת. וכל פעם שמתעוררת מרגישה את הכאב נראה לי רב הסיכויים יש משהו האם אני צודקת . והאם ההליך בשיניים קדמיות הזיהום יותר חזק בגלל שיש רק תעלה אחת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב שיניים וראש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב שיניים וראש - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    נטע שלום,
    לעיתיים כאב שיניים יכול לגרום לכאב רשא ע"י הקנה של כאב.
    ממליץ להבדק אצל הרופ המטפל.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוך כמה זמן לוקח לעששת להתפתח הזיהום
    אופק
    26/05/2016

    רתציתי לשאול תוך כמהזמן מתפתחת עששת נראה שמתפתחת עששת שהיתה לפני הרבה מאוד חודשים ואיך מבדילים אבל מה הסימנים בדרך כלל המעיד על טיפול שורש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוך כמה זמן לוקח לעששת להתפתח - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    אופק שלום,
    עששת הינו תהליך בו חיידקים מפרקים סוכר ומפרישים חומצה אשר פוגעת בסדין שבאמייל ובדנטין. כתוצאה מכך חומר השן שנפגע הופך לרך יותרומרגישים רגישות לקור/חום ומתוק.
    במידה ועששת מגיעה למוך השן(המקום בו נמצאים כלי הדם והעצבים)הרי שבד"כ זה מלווה בכאב חזק עם או בלי גירוי ומצריך טיפול שורש.
    קצב התקדמות העששת מושפע ממספר גורמים, העיקריים שבהם:
    1. מבנה השן- הן בצורת השן - במידה ויש חריצים עמוקים הרי שמהר יותר תווצר עששת והן ממידת החוזק של האמייל והדנטין עצמו.
    2. תזונה - ככל שאוכלים יותר מתוק כך החיידיקים יוצרים יותר חומצה לאורך זמן גדול יותר.בנוסך לכך ישנם מזונות שהם עצמם חומציים כמו לימון, קוח=קה קולה אשר פוגעים באופן ישיר בשיניים לכןן ככל שצורכים יותר מן המאכלים הללו כך העששת תתקדם יותר.
    3. הגיינה -במידה ולא מנקים שאריות מזון , כך הסיכוי לעששת גדול יותר.
    לכן קשה לומר תוך כמה זמן שן שישבה עששת תגיע למצב של צורך בטיפול שורש.

    צורך בטיפול שורש בד"כ מאובחן ע"י -:
    כאב חד וממושך בגירוי לקור או חום , או אפילו ללא גירוי.
    כאב בלעיסה על השן .
    כא דופק המקרין לראש או ליתר השיניים ועוד..
    בכל מקרה ממליץלהגיע לבדיקה של רופא שיניים.
    בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשן חותכת ניסוך מחדש
    אדוה
    25/05/2016

    ש לי כאב בשן חותכת קדמית עליונה ומקווה שזה ייגמר בסוף בסתימה למרות שלא בטוחה בכלל ואם זה לא ייגמר ואצטרך כן טיפול שורש האם הטיפול שורש אמור להיות לא ארוך ומסובך בגללל שזו שן חותכת ואין הרבה שורשים והאם בגלל שזו שן קדמית האם הסתימה הזמנית/ מבנה / כתר זמני יבלטו מאוד לעומת ויראו לעומת שן טבעית והאם אם אחכה עוד חודש שיבדקו עד התור שיש לי אצל הרופאה במילא זה יהיה נורא כי כרגע הכאבים עדיין נסבלים לא נעים /מעצבן /לפעמים כאב קל האם זה יכול להתפתח במהירות במיוחד שלא אוכלת כמעט כלום מתוקים ? והכאבים בעיקר אחרי שתיה או אוכל שיכולים גם להמשך מעבר לזמן מוקד הגירוי האם זה נשמע צורך בטיפול שורש ויש לי השבוע עוד תור לכירוג לביקורת לגבי שן אחרת האם היית אומר לו לבדוק ולא לחכות לרופאה שהתור עוד זמן ואם חושבשזה חשוב יגיד שידחפו אותי דחוף אליה או שזה נשמע משהוא שאפשר להמתין כמה שבועות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בשן חותכת ניסוך מחדש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בשן חותכת תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    אדווה שלום,
    קשה לתת חוות דעת מבלי לבצע בדיקה וצילומים רלוונטיים.
    בכל מקרה במידה והשן תעבור טיפול שורש, הרגישות לטמפ ' תעלם. מצד שני יתכן והשן תהפוך לכהה יותר עם הזמן.
    במידה וחלק גדול מן הכותרת חסר יתכן ויהיה כדאי לשקול ביצוע מבנה וכתר אסטטי.
    בהצלחה :-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מבדילים בין רגישות או חור בשן?
    שירה
    22/05/2016

    רציתי לשאול איך מבדילים בהרגשה בין רגישות לחור יש לי איזה כואב שבא והולך והנני גם ככה סובלת מרגישות אבל איך אפשר לדעת ולאבחן בטוח בהרגשות שיש?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך מבדילים בין רגישות או חור בשן? - תגובה

    ד''ר ניצן שלזינגר
    30/05/2016

    שירה שלום,
    יש להגיע אל הרופא המטפל אשר יבדוק ויאבחן.
    עלייך לדעת שכל אדם מגיב אחרת ולכן יש צורך באיבחון מקצועי.
    בהצלחה:-)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום