טרשת נפוצה ו-IVF

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טרשת נפוצה ו-IVF
    גלי
    20/05/2013

    שלום! אני מאובחנת כחולה בטרשת נפוצה מזה כשנתיים וחצי, מטופלת באוונקס ללא התקפים מאז התחלת הטיפול, מרגישה (טפו טפו טפו) בריאה לחלוטין... מזה תקופה בעלי ואני מנסים להכנס להריון ללא הצלחה. לפני מספר ימים בעלי עשה בדיקת זרע שהתקבלה לא תקינה ונאמר לנו שנצטרך לעשות הזרעה ואולי אף IVF. הבנתי שיש מחקרים שמראים הדרדרות במחלה לאחר טיפולי פוריות, עד כמה זה שונה מהדרדרות שיכולה להיות לאחר הריון רגיל והאם בעקבות כך יש המלצה לא לקיים טיפולי פוריות לנשים עם טרשת נפוצה? תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טרשת נפוצה ו-IVF

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טרשת נפוצה ו-IVF - תגובה

    ד``ר יובל כרמון
    20/05/2013

    שלום רב.
    תקופת ההריון והנסיונות להיכנס להריון או טיפולי הפריה הן תקופות בהן מומלץ לא ליטול טיפול תרופתי מונע קו ראשון או שני, כמו למשל האבונקס.
    זו הסיבה כי רצוי לבדוק יציבות יחסית של המחלה בתקופה לפני הפסקת הטיפול והנסיונות להרות. ממליץ לך להיוועץ ברופא המתמחה בטרשת נפוצה לצורך ניהול ותכנון הטיפול ההמשכי.רפואה שלמה ובהצלחה.
    דר יובל כרמון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו