דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ...
    חסוי
    23/10/2011

    שלום , רציתי לדעת בבקשה כיצד אני צריכה לזהות מאכלים שמוטב להימנע מלאכול אותם ?
    אני ממש אוהבת בורקסים,קוראסונים,ממתקים,שוקולד,ורציתי לדעת כיצד אפשר לקרוא את התוית בצורה נכונה כדי להבין שעדיף להימנע מזה ? איך לדעת מה המינון הנכון ?
    אם נגיד אני רוצה לאכול פתיתים \אורז\ספגטי מבושל\כוסמת מה המינון הנכון ? כף ? 2 כפות ? פרוסות לחם ? אני אוכל לפחם שיפון ללא סוכר? כמה פרוסות יש לאכול ביום ?
    אודה מאוד אם תוכלו לכוון אותי (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה,ירידה במשקל,שאלה ... - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    23/10/2011

    שלום,
    מה שאת שואלת למעשה זה איך את צריכה לבנות תפריט בריא ומה שרצוי הוא שתלכי לדיאטן/ית ותקבלי יעוץ רציני. כך באינטרנט תמיד יהיה אפשר לתת לך כווים כללים אך לא ברמה של כמה כפות. רצוי שהדגנים שתאכלי יהיו תמיד מלאים, זאת אומרת עשירים בסיבים תזונתיים, רצוי שהגבינות תהינה עד 5% שומן והיוגורטים עד 3%. להפחית בשומן רווי ושומן טרנס. שומן רווי כתוב לך על טבלאות ההרכב התזונתי שעל כל מזון, שומן טרנס מופיע כשומן מוקשה בחלקו בין הרכיבים ורצוי שלא יהיה בכלל. עדיף כמה שפחות מלח ושהמזון שתאכלי יהיה כמה שפחות מתועס (לא כמו בורקסים, קרואסונים וכו').
    בהצלחה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו