האם באמת ש צורך באכילת פירות?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם באמת ש צורך באכילת פירות?
    בחור
    05/11/2011

    שלום,
    אני מקפיד על תזונה טובה אך יש דבר אחד שאני רוצה לשנות.
    הדבר היחיד שהייתי רוצה לשנות הוא אכילת הפירות שלי.
    עד עכשיו הייתי אוכל בערך 5-6 פירות ביום (ואף יותר כמקור פחמימה לפני אימון אינטנסיבי) אבל אני רוצה להפחית קצת בצריכת הפירות והסוכר שבהם.
    יש לציין שאני אוכל הרבה ירקות וקטניות מכל הסוגים והצבעים.

    האם יש בפירות חומרי מזון כלשהם שלא ניתן להשיג במאכלים אחרים? האם צפוי איזהשהוא מחסור תזונתי אם אפסיק לאכול פירות ואעבור למשל ליוגורט דל שומן כמקור פחמימה לפני אימון? האם יש פירות שבכל אופן מומלץ לצרוך בכמות כלשהיא?

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לחיות גם ללא פירות

    אהרון רזון
    05/11/2011

    אם אוכלים הרבה ירקות. אבל בפירות, כמו בירקות ישנם ,מלבד וויטמינים, מינרלים וסיבים, גם פיטוכימיקלים (שלא כולם מוכרים ומתוקגלים) ספציפיים לכל סוג של פרי. אלה מביאים
    את תרומתם הייחודית לתפקוד התקין ובריאות הגוף.
    במסגרת התזונה הנכונה מומלץ לצרוך 2-5 פירות טריים מגוונים ביום, תלוי בנתונים
    האישיים, כלל התזונה, פעילות גופנית, העדפות ומיגבלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו