לא מצליחה לרדת במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה לרדת במשקל
    נועה
    17/11/2011

    שלום, אני בת 18 גובה 161 ומשקל 56, פעילה ספורטיבית מידי יום, כבר כ-3 חודשים שאני שומרת לא לעקוף 1400 קלוריות בתזונה היומיומית שלי, בחודש הראשון זה הלך מהר וירדתי כבר 5 קילו, מאז אני תקועה במשקל של 56 כבר חודשיים.. מה עליי לעשות בשביל לרדת 5 קילו נוספים?! יהיה לי מאוד קשה להוריד מ1400 קלוריות ל900 למשל.. ואני לא מוצאת פתרון אחר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה לרדת במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה לרדת במשקל - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    האם לפני הדיאטה הנוכחית, עשית עוד דיאטות?
    פרטי את כל הארוחות שלך כולל כמויות, וכמו כן את הפעילות הגופנית, ונראה מה אפשר לשפר. בכל מקרה, תהיה זאת טעות להוריד ל900 קק"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה!

    נועה
    17/11/2011

    וכן הייתה דיאטה אחת שגויה שעשיתי שבמהלכה גם הרעבתי את עצמי ירדתי מזה 7 קילו אבל אחר כך עליתי הכל בחזרה..

    התפריט שלי:
    בבוקר כוס שוקו (אני יודעת שזה 150 קלוריות אבל לא יכולה לוותר על זה בבוקר,מצמצמת בדברים אחרים)
    2 פרוסות לחם קל עם גבינת 5 אחוז וקצת ירקות

    בארוחת צהריים אני די מחליפה כל יום..
    בעיקר 100 גרם אורז\ או פתיתים\ או פסטה
    עם זה או חתיכת עוף\או 2\3 קציצות קטנות\או 2 שניצל תירס(בתנור)
    ויש ימים שגם דג מבושל עם 2 פרוסות לחם קל

    (אגב, לפני הדיאטה הייתי נוהגת לאכול שניצלים מטוגנים כמעט בכל יום בצהריים,עכשיו זה רק פעם בשבוע, זה בסדר?)

    בארוחת ערב זה שוב 2 פרוסות לחם קל עם קוטג' וירקות

    ובלילה אם אני רעבה אני לוקחת חטיף (כמו במבה) שקית קטנה שיש בה רק כ100 קלוריות

    לגבי הספורט הליכה 40 דק' על הליכון כל יום (זה שורף 200 קלוריות)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה! - תגובה

    אהרון רזון
    17/11/2011

    נראה שהקצב המטבילי שלך הואט משהו בעקבות הדיאטה הלא מושכלת והכושלת, לכן צריך להתאמץ יותר ולשפר את התזונה שלך.
    -זה שאת לא יכולה (אין "לא יכול", יש "לא רוצה") לוותר על השוקו לא מבשר טובות לגבי סיכוי שינוי אורח החיים שלך לצמיתות, כי רק זה יבטיח שלא לחזור כל פעם לנקודת ההתחלה ומעבר לה.
    -הורידי לחצי את כמות האורז\פתיתים\פסטה בצהריים ומידי פעם החליפי בירקות מבושלים.
    העוף ללא עור, שומן ורוטב. הקציצות לא מטוגנות. עדיף לוותר על שניצל תירס (מוצר מעובד, מכיל שומן וחומרים לא בריאים). אין לאכול שניצל מטוגן אפילו פעם בשבוע.
    -הלחם הקל מחיטה מלאה. במבה זה לא אוכל, זה זבל. בחרי משהו יותר איכותי, כמו פרי+יוגורט טבעי.
    -מומלצות גם ארוחות ביניים בין הארוחות העיקריות כדי לשפר את חילוף החומקים, פרי או ירק עם מוצר חלב רזה.
    -הרחיבי והעצימי ככל הניתן את הפעילות הגופנית, זה יתרום משמעותית להרזיה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו