טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
היי:) אני יובל ואני בת 15 וחצי ,שוקלת 61 בערך לגובה 1.62 ... אני כבר הייתי במצב דיי מסוכן של הרעבה והגעתי למשקל 53 ומאז אני לא מרעיבה את עצמי יותר,כי אני מעדיפה להיות בריאה מאשר רזה. אבל בכל זאת אני מרגישה נורא נפוחה בזמן האחרון,ונורא רע. אני משתדלת לשמור ובכל זאת אני חוטאת מדי פעם,שבוע של הצלחה ושבוע של כישלון. אז זה התפריט היומי שלי שאני שומרת כמו שצריך:
בוקר (לפני בית הספר): 2 פריכיות אורז+ 2.5 כפות קוטג' 5% +סלט קטן עם חצי כף שמן זית+החלבון של ביצה קשה.
בבית ספר: קופסא עם ירקות חתוכים ופרי,ואם אני מסיימת מאוחר אז גם חטיף אנרגיה עד 90 קלוריות.
בצהריים: 2 שניצל תירס לייט\ פולקע עוף בלי העור\ 2 קציצות עוף בינוניות (משתדלת שלא) + 2 פרוסות לחם קל\ 4 כפות של אורז או פסטה או פתיתים..+ סלט ירקות
בין לבין אני משתדלת לא לאכול,אבל אם ממש באלי משהו אני לוקחת חטיף אנרגיה עם קפה או פרי.
ערב: קורנפלקס קרנצ'ים (שכתוב שזה 90 קל' למנה) +לא הרבה חלב 1%
הבעיה שלי היא שאם אני חוטאת טיפה אני הורסת לעצמי עוד ועוד בבולמוסים לא נשלטים של מתוק...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
כמה הערות: -בבוקר לא כל יום פריכיות, אפשר לגוון בלחם מלא. אפשר לאכול כל יום ביצה שלמה וגם חלבונים לפי רוצונך. -צהריים: עדיף לוותר על שניצל תירס. לחם, אורז ופסטה תמיד מלאים. פעמיים בשבוע דג טרי איכותי. -מומלץ לאכול תמיד ארוחת ביניים, אבל חטיף אנרגיה איננה הבחירה העדיפה. פרי זה בסדר ואפשר להוסיף גם יוגורט\קוטגי 3% ערב: קורנפלקס לא משביע אלא מעורר תאבון. אם את מאוד אוהבת, אפשר מידי פעם אבל לרוב העדיפי דגנים טבעיים כמו שיבולת שועל או דייסת סולת מלאה עם חלב. הוסיפי גם סלט מגוון. אם תאוכלי כל 3 שעות אוכל טבעי (לא מתועש) וללא סוכר, ייתכן ולא יהיו לך בולמוסים. אל תשכחי פעילות גופנית סדירה, היא לא פחות חשובה מתזונה נכונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
השתלות שיניים ואסתטיקה,ICOI, ובעל תואר Diplomate מטעמה. בעל מרפאה פרטית בראש העין שמרכז עיסוקה שיקום הפה, ALL ON 4 . בוגר הפקולטה לרפואת שיניים בהדסה עין כרם.... קרא עוד
מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה כללית והשתלות במרכז הרפואי שיבא. סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בבי"ס לרפואה ע”ש סאקלר בת"א. את ההתמחות בכירורגיה כללית השלים בשיבא, כולל שנת התמחות בבי"ח Mount-Sinai בניו-... קרא עוד