מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חזרה לשגרהקרן20/11/2011
שלום
הורדתי במשקל לפני שנתיים ( 15 קילו)ונשארתי בתפריט מדולדל 1000 קלוריות כבר שנתיים אך יוצא לי פעם -פעמיים בשבוע לאכול יותר מין הרגיל (לא המתפריט) וכמובן שעליתי במשקל,
אני רוצה לציין שאני גם ספורטאית שעושה מרתונים , היום אחרי עליה לא רצינית (חמישה )
רוצה לחזור לתפריט שנתנו לי במכון כושר שיש בו 1300 קלוריות הגובה שלי 175 ומשקל 68
שאלות -במידה ואצמד לתפריט שנתנו אוריד במשקל?
אני יודעת שהגוף קיבל מס' קלוריות פחות מהתפריט שקיבלתי ועכשיו אצרוך יותר
זה חשוב לי מאוד תשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חזרה לשגרה - תגובה
אהרון רזון22/11/20111300 קק"ל מעט מדי עבור הנתונים והפעילות הגופנית שלך. זה עלול להוריד את הקצב המטבולי במנוחה וגם לפגוע בכושר ובהשגים הספורטיביים. אינני יודע את גילך,אך לא נראה לי שיש הרבה מקום להרזיה, קילוגרמים ספורים זה בסדר. העיקר להמשיך בפעילות הספורטיבית, רצוי כל יום תוך גיוון, וגם לאכול בריא מאוזן ומגוון כל 3 שעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן22/11/2011אני זקנה בת 37 , ואני אמשיך בספורט ואוהבת אך שאלתי היא מה קורה לגוף שקיבל מבחינת קלוריות מצומצמת והיום אני נותנת יותר (לא בהרבה ועוד מצפה ממנו לרדת)
מפחדת מהשינוי מניסיונך מה אתה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקשה לנבא
אהרון רזון22/11/2011יכול להיות שבהתחלה תהיה עליה של 1-2 ק"ג, אך גם זה לא חייב להיות אם הערך הקלורי יעלה בהדרגה, תוך הרחבה\הגברת הפ"ג. בכל מקרה אין לך מה להתלבט, כי לא תוכלי להמשיך ב1000 קק"ל ולהשאר בריאה ובכושר. אם תעשי את הדברים הנכונים מבחינת התזונה והספורט, בסופו של דבר המשקל יתיצב למה שמתאים לגוף שלך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההגיל
שירי22/11/2011האם עם הגיל ההרזייה לנשים הופכת לקשה יותר?
אם כן, מה הפתרון לכך? כי עדיין רואה נשים מבוגרות יורדות יפה..
אצלי מה שעבד לפני 8 שנים לא עובד כבר היום :(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן
אהרון רזון22/11/2011אצל הגברים ובעיקר אצל הנשים, התקדמות בגיל מקטינה את כושר ההרזיה, אפילו עבור אותה דיאטה ורמה זהה של פעילות גופנית שיגרתית ויזומה. זה קורה בגלל שינויים הורמונליים ובהרכב הגוף שמאיטים את קצב חילוף החומרים. בנוסף, גם אם מבצעים פ"ג באותו מינון כמו בגיל צעיר יותר, התנועות לרוב איטיות יותר ופחות אנרגטיות, כך שהעבודה המכנית שורפת פחות קלוריות.
אם זאת, ישנם אנשים מבוגרים שיורדים יחסית בקלות, אבל כדי להגיע לאותם התוצאות, צריכים להתאמץ יותר מאשר בצעירותם . מה לעשות, הגוף שלנו אינו כמו יין, הזמן (הזיקנה) לא משביח אותו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת אומרת
שירי22/11/2011שהרזייה מתרחשת אבל איטית הרבה יותר?
או שלמעשה לא מתרחשת כלל וצריך להתאמץ עוד (פחות מזון יותר פעילות?)
תראה את דמי מור - איזה גוף והיא בת 46.
איך היא עושה את זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזאת אומרת - תגובה
אהרון רזון23/11/2011הרזיה תמיד מתרחשת בקצב זה או אחר אם מתאמצים מספיק, וכפי שציינתי המאמץ הדרוש עולה עם הגיל (פחות מזון ו\או יותר פעילות מאשר בגיל צעיר יותר). הבעיה היא
שלא לכל אחד יש כוח הרצון או היכולת לעשות את הדרוש, לכן לא כל אחד יכול להיות רזה אם לא נולד עם הגנים המתאימים. אפשר רק לבוא בטענות אל הבורא כי לא נתן לך את הגנים של דמי מור (אגב,היא בת 49).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
קרן25/11/2011תודה על תגובתך !ואני רק יכולה להגיד לכל החכמים שחושבים שעושים ספורט ואכלים 1000 קל' וחושבים שהם בריאים וספורטאים זה טעות כי מה שלא יהיה זה מחליש ומשמנים שאוכלים קצת יותר,
מבחינת פיזיולוגית בגדול עם אעלה את צריכת הקלוריות בהתחלה ל1200 ואחכ 1300 ועד שאגיע ל1500 אצליח להוריד במשקל ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש סיכוי לרזות
אהרון רזון25/11/2011בהנחה שהקצב המטבולי שלך בפועל אינו נמוך מן הממוצע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


(1).jpg)