הורדה במשקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדה במשקל
    מיטל
    04/12/2011

    שלום

    אני בת 27 שוקלת 54-55
    גובה 1.60
    עושה פעילות גופנית בחדר כושר 3 פעמים בשבוע – בעיקר ספינינג / ריצה

    אני רוצה להוריד 2-3 קילו ממשקלי
    כולם אומרים לי שישי לי גוף יפה ואין צורך
    אני לא רזה אבל גם לא שמנה – אני חטובה ובעיקר הרגליים שלי נראות גדולות כי הן שריריות
    אני עובדת בעבודה משרדית ומאוד משתדלת לקום אבל לפעמים אני יושבת שעות ולא קמה
    לפעמים אני עולה בעבודה במדרגות 9 קומות פעמיים ביום ומוותרת על המעלית
    העניין הוא שאני מאוד שומרת על מה שאני אוכלת
    בבוקר שותה נס ואוכלת משהו ( צנים – לחם מחיטה מלאה ומורחת דבש/גבינה לפעמים חוטאת עם נוטלה אבל מריחה ממש דקה )
    ביניים אני אוכלת תפוח ירוק או מלפפונים עם יוגורט 1.5% של יופלה עם קצת ברנפלקס בתוך היוגורט
    בצהריים אני מאוד משתדלת לאכול ארוחה מלאה ומשביעה ( חזה עוף עם פחמימה וסלט ... לפעמים קוסקוס עם קציצות ...)
    כשאני מגיעה הבייתה אני ככ רוצה משהו מתוק – וגם אם זה לפני החדר כושר אני שותה נס קפה ואוכלת שוב צנים כמו בבוקר והולכת לאמיון
    אחרי האימון אני שותה שיק חלבון- ממש מעט ואחר כך 2 ביצים קשות עם סלט בינה ולחם
    ואני לא מצליחה להוריד במשקל – אני תמיד בבאלנס! ואפילו העלתי בחודשים האלו קילו
    בסופי שבוע אני חוטאת ... כמו אתמול שאכלתי קינוח במסעדה
    יש משהו שאני עושה לא נכון שבגללו אני לא יורדת במשקל ?
    אולי שאפחית בפחמימות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדה במשקל - תגובה

    ליטל סמואל-לוי
    05/12/2011

    הי מיטל,
    לפי הנתונים שאת מוסרת, 2 ק"ג זה המקסימום שאת יכולה לרדת כדי לשמור על טווח משקל תקין. יותר מזה, את מוגדרת בתת משקל.
    את שומרת מאוד יפה. כדי לרדת במשקל את צריכה לצרוך בערך כ-1200 קק"ל בהנחה שאת גם מבצעת פעילות גופנית כמו שציינת,שזה פחות או יותר התפריט שציינת בלי החריגות. אני חושבת שהשייק חלבונים הוא מיותר לגמריי משום שהמטרה שלך היא לא לפתח מסת שריר אלא לרזות, אפשר להמיר את זה ביוגורט או 2 כפות גבינה רזה. רצוי גם לאכול ביצה אחת, כלומר חלמון (צהוב) אחד ביום ולא יותר.
    כמו כן בגלל שאת אומרת שרגלייך שריריות ואת עושה פעילות של פלג גוף תחתון בעיקר- ריצה, עלייה במדרגות, אני ממליצה לך לעשות גם פעילות של פלג גוף עליון כדי לאזן את מבנה גופך כמו פעילות של חתירה או משקולות לשרירי הידיים והחזה.
    תמשיכי לעדכן איך את מתקדמת....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו