הרזייה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרזייה
    דפנה
    06/12/2011

    ערב טוב,
    בת 21, שוקלת 52 ק"ג וגובהי 1.65
    אני יודעת שהמשקל שלי תקין.. ולפי הBMI ברור לי שאני לא צריכה להרזות.. יש לציין שעד לפני חודשיים-שלושה שקלתי משהו כמו 47-48 ק"ג.. הורדתי את כמות הספורט שעשיתי וחזרתי לאכול דברים מתוקים (בכוונה כמובן.. כי אפשר להגיד שבאמת הייתי נראיתרזה מדיי!)
    היום אני מתעמלת בערך פעמיים בשבועכשאני מספיקה.. משהו כמו שעה ריצה..10 ק"מ.. אוכלת בבוקר 2 פריכיות עם קוטג, חצי עגבניהומלפפון (לפני שיוצאת לעבודה), עד לארוחת צהריים- תפוח או מללפון.. בצהריים ארוחה חמה (עוף/קציצות/דג) ופחמימה (אורז/תפוח אדמה/פתיתים), כשאני חוזרת הבייתה לקראת ערב אוכלת יוגורט ופרי נוסף.. בערב שוב כמו בבוקר 2 פריכיות אורז עם קוטג, מלפפון ועגבניה, מוסיפה לפעמים גם פלפל אדום, ביצהקשה/חביתה, בזמן האחרון חוטאת ואוכלת גם שוקולד חלב, כוס בייגלה..
    אני יודעת שאני רזה אבל יש לי פתאום שוב "שומנים בצדדים.." שאנירוצה להוריד ולחטב את גופי.. מה עליי לשנות??
    תודה רבה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרזייה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרזייה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    07/12/2011

    היי דפנה

    באמת את במשקל תקין ואני שמחה שאת מודעת לכך .

    לפעמים ישנם אזורים שאנו לא אוהבים ,את צריכה כמובן להמשיך לעסוק בספורט ולאכול תזונה בריאה ומגוונת וללמוד לאהוב את הגוף שלך ולקבל אותו עם החסרונות הקטנים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו