עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    ענבל
    08/01/2012

    היי

    ילדתי לפני שלושה חודשיים ולכן עדיין סוחבת תשעה קילוגרמים עודפים. לפני כשבוע החלטתי לקחת את עצמי בידיים מאז התאמנתי כל יום על מכשיר אלפטיקל (סקי) ביתי אימון מאומץ מאוד למשך שעה ביום. בנוסף התחלתי להקפיד על תפריט של 1000 קלוריות ליום. מאז לא רק שלא ירדתי במשקל אלא עליתי קילו!
    במה אני טועה? 
    יש לציין שאני משתדלת במהלך היום חוץ מהאימון לצאת בטיול של כ-45 בחוץ עם העגלה.
    בנוסף שמעתי על תוסף תזונה ל קרטינין שעוזר לשפר את שריפת הקלוריות מפעילות גופנית האם זה יעיל לדעתכם?

    תודה מראש
    ענבל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    אהרון רזון
    08/01/2012

    איזון הורמונלי מלא אחרי הלידה לוקח יותר משלושה חודשים , לכן קשה לרזות בשלב הזה. בכל מקרה 1000 קק"ל ליום זה מעט מדי, עלול להזיק לבריאות ולאיכות החלב (אם את מניקה), וכפי שאת רואה גם לא עוזר להרזיה. מה שכן, הפעילות הגופנית שלך מבורכת ואם תתמידי תראי בקרוב תוצאות מוחשיות.
    עזבי תוספי תזונה למיניהם, הם לא עוזרים להרזיה, בטח שלא לטווח ארוך ועלולים גם להזיק. ראי מאמר ב"שאלות נפוצות בפורום".

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו