מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זה בריא ?מאיה07/02/2012
לאכול את השניצלים של מאמא עוף וכל החברות האלה של השניצלים .. זה בריא ? זה בשר אמיתי בכלל ?
נגיד על שניצל של מאמא עוף רשום 100% חזה עוף .. זה באמת בשר ?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זה בריא ? - תגובה
אפרת סויסה הרוש07/02/2012הייי אורלי
אני רוצה להאמין שזה באמת חזה עוף אמיתי .
אבל קחיבחשבון שבכל אוכל תעשיתי יש הרבה מלח וחומרים משמרים וחומרי טעם .
כמובן שבריא יותר להכין שניצלים בבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד יותר בריא...
אהרון רזון07/02/2012לא לאכול גם שניצל ביתי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה בריא ? - תגובה - תגובה
אפרת סויסה הרוש08/02/2012לא יקרה כלום אם מידי פעם תוכלי שניצל שטוגן בשמן קנולה או זית .
לא צריך להיות קיצוניים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטער, אבל תפקידנו
אהרון רזון08/02/2012להבהיר את עקרונות התזונה הנכונה, וכידוע טיגון (ועוד עם פירורים!) אינו אחד מהם.
לכולנו יש מעידות קטנות (או גדולות), לכן נשאיר את אכילת מזון לא בריא
ומשמין בגדר מעידה. אם הגולשת מתעניינת במיוחד על שניצל, כנראה שהוא לא רק מידי פעם (זה מושג יחסי) בתפריט שלה, והיה ראוי לציין מראש שגם אכילת שניצל ביתי איננה מומלצת. מן התגובה הראשונה שלך אפשר היה להבין ששניצל ביתי זה בסדר
ולא הרע במיעוטו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לנושא
(:08/02/2012שמעתי וקראתי לאחרונה לא מעט מקרים שבהם תזונאיות לא "אוסרות" על טיגון כלל וטוענות שהשמן שמשתמשים בין אם זה קנולה או זית אינו מגיע לטמ"פ גבוהות שגורמות לחמצון שלו ולאיבוד היתרונות אם מדובר לא על טיגו עמוק
האם זה לא ככה?
"טיגון" עם כפית אחת של שמן גורמת למה? האם זה נחשב לפחות בריא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמצטרפת לנושא - תגובה
אהרון רזון08/02/2012קודם כול, התזונה אינו מדע מדוייק וישנו מגוון רחב של גישות ודעות. אני דוחה מכול וכול
את הטענה שהטיגון יכול להיות חלק מהרגלי אכילה נכונים, אלא בתור חריג מתוך אילוץ
כמו אכילה בחוץ (רצוי כמה שפחות). כמובן שהכול עניין של כמות, וכפית גורמת פחות נזק וגם מכילה פחות קלוריות מכף או יותר. לא נראה לי קשה להתרגל לאכול ללא טיגון, לפחות אוכל ביתי שאנחנו מבשלים, ובטח שהעקרון נכון שבעתיים למי שנאבק בהשמנה (לא כולם בני מזל כמוך...)
כל שמן מתחמצן במידה זו או אחרת בחימום (וגם באור), ובטח בטמפרטורה של טיגון. אם החום לא היה ופוגע באיכות חומצות השומן השונות, שבמקרים קיצוניים יכולות להפוך רעילות, לא היתה שום סיבה להעדיף שמן מכבישה קרה ולשלם פי כמה יותר מאשר עבור זה מיוצר בתהליך חימום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפרת, אני איתך!
מישהו09/02/2012כל עוד אנחנו אנשים בריאים, אז זה בסדר לחטוא מידי פעם בשניצל, בגלידה, בשוקולד ובשאר הדברים הטובים שהחיים המודרניים מספקים לנו.
אני למשל מקפיד על תזונה נכונה בחיי היום יום. אולם שאני יוצא לבלות, אם זה לבית קפה או למסעדה פעם ב..., אני מרשה לעצמי לחטוא. מתי אני אתענג על גלידה טובה? שאחלה בסכרת? אז כל עוד אני לא חולה בסכרת אני מרשה לעצמי מידי פעם לחטוא בגלידה.
מתי אתענג על סטייק טוב? שלא יהיו לי שיניים? אז כל עוד השיניים שלי בריאות ואני לא צריך טוטבות, אני מרשה לעצמי מידי פעם להנות גם מסטייקים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה שאתה יכול להרשות לעצמך
אהרון רזון09/02/2012לא כל אחד יכול. אתה ספורטאי, מבין בתזונה ויש להניח שאתה גם רזה.
זה שאתה אוכל מידי פעם מאכלים לא ממש מומלצים לשוחרי תזונה נכונה ושומרי גזרה (לא הייתי מכניס את הסטייק לרשימה, אם הוא טרי, איכותי ורזה זה בסדר פעם-פעמיים בשבוע ), לא עושה אותם בריאים ודיאטטיים. אני מודה שגם אני אוכל לעתים רחוקות דברים לא "לפי הספר", כי גם אני עושה הרבה ספורט ושולט בתזונה שלי, אבל חובתנו להבהיר לגולשים מה נחשב באופן עקרוני לאוכל בריא ומזין ומה עדיף להמנע ממנו.
הגולשת שאלה אם השניצל מאכל בריא, ולא אם מותר לאוכלו לעיתים רחוקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמר אהרון רזון
משועמם10/02/2012באמת שאין לי שום עניין להעיר לך על רקע אישי אבל אתה פשוט שבוי
במיתוסים שהופרכו כבר ממזמן. אתה ממלא לאנשים כאן את המוח
בשטויות, חצאי אמיתות ולעתים סיפורי אלף לילה ולילה מופרכים לחלוטין.
אשמח לצרף קישורים לעשרות מחקרים מלאים שמוכיחים מעל כל ספק
שאין שום נזק באכילת שומן רווי לדוג' ושמרבית המקרים של כולסטרול
גבוה בכלל הוא כתוצאה של עודף פחמימות ועוד המון מחקרים שמפריכים
את מה שאתה מספר כאן לאנשים(מחקרים רפואיים ולא מאמרי וודו למינהם)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

