קווקאר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קווקאר
    אלעד
    22/02/2012

    יש הבדל אם בכלל בין האינדקס הגליקמי בין-
    4 כפות קווקאר דק +כוס חלב3%
    לבין 4 כפות קווקאר מלא(לא גרוס)+כוס חלב 3%?
    השאלה באה בכדי לדעת אם כדאי לצרוך קווקאר אחרי אימון?ואם כן איזה כדאי?
    כי לפי מיטב ידיעתי אחרי אימון כדאי אינדקס גליקמי גבוה..השאלה אם יש הבדל בין השניים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קווקאר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קווקאר - תגובה

    אהרון רזון
    23/02/2012

    הבהרה: קביעת האנדקס הגליקמי נעשה על ידי אכילה בודדת של המוצר הפחמימתי, ולא בשילוב עם מזון אחר. אכן האינדקס של שיבולת השועל בצורתה הגסה נמוך יותר מאשר של הגרוסה, אך החלב מוריד אותו באופן משמעותי בשני המקרים, כך שאין להתייחס לתערובת כאל מזון בעל אינדקס גליקמי גבוה.
    אכן, מומלץ מזון בעל אינדקס גליקמי גבוה תוך דקות ספורות אחרי פעילות אינטנסיבית, אבל שיבולת השועל איננה הבחירה האופטיטמלית, גם ללא חלב מאחר והאינדקס שלה איננו מוגדר כגבוה. הדגן מתאים יותר לארוחה המשולבת פחמימות-חלבונים בשלב יותר מאוחר (תוך שעה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו