טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
שלום רב,לאחר שהשלתי מגופי כ9 קילו בחצי שנה. המחזור שלי בתקופה הזאת לא היה יציב.. עד שכבר לפני חודשיים הוא הפסיק ולא קיבלתי במשך חודשיים מחזור..בתקופה האחרונה טיפה שמנתי ועליתי 4 קילו..העניין הזה מאוד הדאיג אותי והלחיץ כי עד שעבדתי כ"כ קשה להרזות זה שוב חזר..היום התחלתי טיפול תרופתי של כדורים להחזרת המחזור שלי וזה טיפול של 5 יום. רציתי לדעת האם אוכל להיות בתקופה הזאת בדיאטה [ ארוחות מסודרות וספורט ] בתהליך הכדורים וגם אחרי? זה לא יפגע לי במחזור? אני פוחדת שזה שוב יאחר או ידפוק משהו..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
חמודה אני הייתי במקום שלך גם.. ירדתי 7 קילו בערך במשהו כמו חצי שנה.. קילוגרמים שלא הייתי צריכה באמת. אני 1.67 וירדתי ל47 ק"ג!! כמובן שלא קיבלתי מחזור סדיר.. אםילו לא קרוב, בערך שנה! כל הרופאים אמרו לי שאני חייבת להשמין ואין מה לעשות היה לי מאוד קשה לקבל את זה.. הכדורים האלו של ה5 ימים לא באמת עזרו.. עד שקיבלתי גלולות מיוחדות לבניית רירית הרחם מחדש.. כן מה שאת שומעת.. חצי שנה של טיפול כזה הורמונלי ברמות חזקות מאוד.. סיימתי תודה לאל עם הכדורים האלו.. אני ממש מקווה שעכשיו הכל הסתדר ואקבל מחזור בדרך טבעית ולא מלאכותית.. וכמובן שהעליתי במשקל.. אני שוקלת 52 כבר.. ואין מה לעשות כמה שתרצי או לא.. צריך להעלות את המשקל בשביל הבריאות!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אני מבינה שגם את נפלת לבעיה הזאת. כשירדתי את ה7-8 קילו. זה היה תוך משהו כמו בין 8-7 חודש.. המשקל הכי נמוך שהגעתי אליו היה 52..כרגע אני ביום השני של הטיפול עם הכדורים האלה ואני לא יודעת מתי אני המחזור אמור להופיע ואני מאוד מקווה שבקרוב. אני יודעת שהבריאות זה בראש ובראשונה-במיוחד אחרי שלמדתי את הלקח בזמן האחרון שלא שווה לשחק בבריאות עם הורדה במשקל והפרעות אכילה..אבל אני באמת קיבלתי את זה קשה שכל התהליך שירדתי במשקל פתאום שוב עולה..אני חייבת לציין שבכוונה עליתי 4 קילו כדי לקבל שוב מחזור אבל זה לא עזר...נקווה שיהיה טוב :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
אני נמנע מלהתייחס לרלוונטיות ויעילות הטיפול התרופתי. אמנם, לפחות "לפי הספר", את עכשיו בטווח משקל תקין, אך נראה שהוא עדיין נמוך לפרופיל ההורמונלי שלך. לא לכל אחד מתאים להיות רזה כרצונו בלי הפרת איזונים במערכות מסויימות של הגוף. ייתכן מאוד שהעלאה נוספת של אחוז השומן וכמובן המשקל, יסדיר את המחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
מנתח בכיר במחלקה לכירורגיה כללית והשתלות במרכז הרפואי שיבא. סיים את לימודי הרפואה בהצטיינות בבי"ס לרפואה ע”ש סאקלר בת"א. את ההתמחות בכירורגיה כללית השלים בשיבא, כולל שנת התמחות בבי"ח Mount-Sinai בניו-... קרא עוד