אורח חיים.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אורח חיים.
    איריס
    12/03/2012

    שלום.
    אני בת 22 ושוקלת 69 ק"ג על 1.62. בעבר סבלתי מבולמיה, אך הפסקתי לפני שנתיים ומאז כמובן עליתי במשקל 20 ק"ג. השגרה שלי היא מעין מעגל- צמה יום או יומיים, ואוכלת הרבה בימים שלאחר מכן. כמובן שהדבר נובע עוד מהחשיבה הבולימית שאליה הורגלתי, מבלי ההתנהגות הבולמית. אני ממשיכה לעלות במשקל.
    האם לאחר המשחקים הללו עם הגוף שלי, צום ו"בליסה", חילוף החומרים שלי, לדעתך, עדיין תקין? כלומר האם אצליח לרזות במידה ואתמיד (בקושי רב) בדיאטה בת 1200 קלוריות? אם לא, כיצד עלי לפעול על מנת להוריד את המשקל שהעמסתי על עצמי? אינני רוצה לחזור להקיא כמובן, המטרה היא לחזור ל52 ק"ג בדרך בריאה.
    בבקשה אל תפנו אותי לדיאטנית ותענו לי באופן היפותטי על השאלה. אני יודעת שכל מקרה לגופו, אבל אני מבקשת שתתרמו לי מהידע שלכם כדי שאוכל לעזור לעצמי, בעצמי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אורח חיים.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    אהרון רזון
    13/03/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_הפרעות_אכילה' id=link]הפרעות אכילה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה?

    איריס
    13/03/2012

    למה הפרעות אכילה? אני כבר לא בולימית, ומה שאני צריכה זו עזרה מדיאטן ולא מפסיכולוגית יפת נפש. תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אורח חיים. - תגובה

    אהרון רזון
    14/03/2012

    ההתנהגות שלך מצביעה עדיין על הפרעת אכילה (הרעבה ובולמוסים), גם בהעדר הקאות. ההכחשה היא אופינית גם כן.
    קרוב לוודאי שחילוף החומרים הואט, ועל מנת לוודא ולכמת דרוש אבחון הקצב המטבולי במנוחה. היקף התזונה (לא בהכרח 1200 קק"ל) צריך להיות מותאם לממצא.
    פעילות גופנית במינון משמעותי הכרחית והיא תתרום לא רק לשריפת אנרגיה ושיפור חילוף החומרים, אלא תעזור לצאת מן המעגל ההרסני ותחזק את הביטחון העצמי והאופטימיות.

    בפורום "הפרעות אכילה" יש פסיכולוג ,לאוו דווקא "יפה נפש" וגם שתי דיאטניות מתמחות בין היתר במקרים כמו שלך. אני מקווה שתפיקי תועלת גם מפניה לפורום הנ"ל.
    התייעצות נוספת יכולה רק לעזור (במסגרת המיגבלה האינטרנטית).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו