מנה מותרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מנה מותרת
    קובי
    15/03/2012

    שלום.
    אני בן 17.5 ואני סובל מעודף משקל של סביבות ה-10-15 ק"ג.
    פעם בשבוע כשאני עושה מנה מותרת, רציתי לשאול מה אפשר לאכול?
    מה סדר הקלוריות?
    אני מבין שאפשר עוגה טובה ודברים כאלה, אבל זה לא מדבר אליי..
    מדבר אליי יותר מנת פלאפל,סביח.. ופיצה (לצערי מגש פיצה, אני לא מסתפק ב-2 משולשים).

    האם זה בסדר לאכול מנת סביח/פלאפל + כוס קולה? (שהכוס קולה היא הכוס היחידה בשבוע שהיא ממותקת).
    האם זה בסדר לאכול חד פעמי פעם בשבוע מגש פיצה?
    האם זה בסדר לאכול לאפה עם שווארמה?

    תבינו שאני בגילי אלה הדברים שפותחים את עיניי ולא עוגה..
    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מנה מותרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מנה מותרת - תגובה

    אהרון רזון
    16/03/2012

    אני לא בעד "מנה מותרת" ולא אפרט את הסיבות. אם אתה בטוח שזה לא יוציא אותך מן המסגרת, ופעם בשבוע תהפוף לפעמיים, אחר כך שלוש ובסוף לנורמה, אזי מה שאתה מציע זה סביר, ובהחלט עדיף על מתוקים. לגבי הפיצה, בוא נתפשר על חצי מגש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו