טובי פלד פסיכולוג ילדים ונוער
פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.
ד"ר אליהו סמואל פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
היי אני 3 חודשים אחרי לידה בהריון עליתי 19 קילו. לפני 4 שנים עשיתי מהפך מאוד רציני בחיים וירדתי 32 קילו , סבלתי מבולמיה 3 שנים וכט ברוך השם זה מאחורי . היום אני מנסה להוריד 7 קילו שנותרו אחרי הלידה ומאוד קשה לי. אומנם אני לא מקיאה היום אבל המחשבה הלא בריאה של הפרעת אכילה עדיין קיימת אצלי .. ואני חושבת שאם אני לא אוכלת אז זה מה שיעזור לי לרדת וזה ממש לא עוזר לי . אני שותה בבוקר כוס נס קפה עם סוכרזית ועוגיה קטנה , בסביבות 11 12 2 פרוסות לחם קל עם כפית חומוס ושתי פסטרמה.. על הצהרים בדרך כלל אני מדלגת ואז בערב אחרי העבודה ואחרי שהילדה נרדמת בסביבות 9 או שאני אוכלת שוב 2 פרוסות לחם עם גביה -חומוס - טונה מה שיש בהשג יד או סלט גדול עם תוספת של טונה וביצה קשה +4 פתית שוודי . ובכל זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל ולהפך בבוקר כשאני נשקלת מראה לי שעליתי 400 500 גרם ? למה כשעשיתי את הדיאטה הרצינית ירדתי ממש במהירות ועכשיו אני לא מצליחה לרדת בכלל ולהף לעלות. אני לא נוגעת במטוגן בשוקולים ויש לציין שאני שותה הרבה נס קפה 15-16 כוסות ביום כדי לא להרגיש רעב. מה אני אמורה לעשות כדי לרדת את ה 7 קילו. אני שוקלת היום 61 גובה 1.55 תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
קראתי שלוש פעמים כדי לוודא שראיתי טוב... 15-16 נס קפה ביום!!!??? אני מודה שזאת הפעם הראשונה שנתקל במקרה כזה. זה הרס כל האיזונים בגוף ולא פלא שאת לא מצליחה לרזות בהתחשב גם בהסטוריה האישית. גם בתזונה היומית שלך והרגלי האכילה יש מקום לשיפור. לא רק שאסור לדלג על ארוחת הצהריים, אלא צריך לאכול חוץ משלוש הארוחות העיקריות שמכילות את כל אבות המזון כולל ירקות מגוונים, גם שתי ארוחת ביניים קטנות שיכולות להיות חד- גוניות, כמו פרי או מוצר חלב. אנ י מציע לך לוותר על העוגיה בבוקר, למשל לטובת פרוסת לחם מלא עם גבינה 3%. גם את הפסטרמה אפשר להחליף בעוף טרי ללא עור ושומן. אפשר להכין מראש ולאכול קר עם סלט ירקות מגוון. מומלץ לאכול דג טרי כולל סלמון, לפחות פעמיים בשבוע. גם שני פירות ביום. הלחם צריך להיות מקמח מלא. לא פחות חשובה להרזיה בריאה ועמידה היא פעילות גופנית יומיומית במשך לפחות שעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
זאת אחת התופעות המטרידות והשכיחות ביותר בקרב גברים ונשים כאחד. לעתים היא נחווית באופן קל ומסבה אי נוחות בלבד, וישנם מקרים חמורים יותר בהם מתפתחת דלקת כרונית ותסמינים כואבים
פודיאטור, בוגר לימודי פודיאטריה באוני` ווסטמיניסטר שבלונדון. יועץ פודיאטרי בכיר ארצי לכף הרגל הסוכרתית בקופ"ח מכבי, מייסד ונשיא העמותה לפודיאטורים וכירופודיסטים, יועץ פודיאטורי למפקד המרפאה בצה"ל... קרא עוד