זקוקה לעזרה קטנה !!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זקוקה לעזרה קטנה !!
    עגלגלה
    29/03/2012

    שלום רבבב...

    אני שוקלת 60 והגובה שלי הוא 1.58 ס''מ
    בדקתי בBMI ואני נמצאת במשקל תקין .
    חשוב לציין כי עד לפני שנה וחצי שקלתי 50 ק''ג והרגשתי די טוב עם עצמי .
    כעת הבגדים כבר לא עולים עליי... לא כייף לי לראות את עצמי במראה , לבלות זה עבורי זו דילמה כי אני רגילה לאיך שהבגדים ישבו עליי פעם יפה ועכשיו הכל יוצא מהצדדים.
    התחלתי דיאטה ששמה סאות ביץ - חלבונים אני מתמידה בדיאטה כבר 4 ימים עושה הליכה בערב כפיפות בטן וכו...והמשקל פשוט לא זז!!!!
    ואחרי הכל ניראה לי שיש לי עצירות
    יתכן כי אני מפתחת מסת שריר שלא נותן לי לרדת במשקל ?

    אני חייבתת משששש עזרהההההה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זקוקה לעזרה קטנה !!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זקוקה לעזרה קטנה !! - תגובה

    אהרון רזון
    02/04/2012

    4 ימים זה כלום, ובטח שאין עליה במסת שריר. אני לא בעד הדיאטה שאת בחרת ובכלל אני לא מעודד דיאטה מסויימת אלא תזונה נכונה מותאמת לנתונים ומטרה עם דגש על פעילות גופנית אירובית של לפחות שעה ביום ואימוני התנגדות (כוח) 2-3 פעמים בשבוע.
    כהמלצות כלליות, את צריכה לאכול הרבה ירקות מגוונים גם 2-3 פירות ביום, גבינות עד 5% (רצוי 3%), דג טרי, בשר עוף\בקר טרי ורזה, קטניות, לחם ודגנים אחרים מלאים בלבד ובמתינות, ביצה 3-5 פעמים בשבוע. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות ועוד 2 ארוחות ביניים.
    יש להמנע ממתוקים, חמאה, מרגרינה, שומן טרנס, דגני בוקר מתועשים, גבינות ובשר שמנים, דברי מאפה, חטיפים, משקאות מתוקים ומיצים למיניהם כולל טבעיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו