עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה
    ליהי
    13/04/2012

    שלום לכולם! אני ליהי מטר 63 משקל 52.5 בימי השבוע אני מאוד משתדלת לאכול מסודר בוקר צהריים וערב...הנפילה שלי היא בסופ"ש...אני אוכלת מלא שטויות ולא מסודר בכלל אוכלת די הרבה ביחס לימים בשאר השבוע.
    הייתי רוצה לדעת איך אני יכולה להימנע מלאכול כל כך הרבה שטויות במהלך הסופ"ש כדי שאוכל לשמור על המשקל וגם מה עושים אחרי שאוכלים הרבה כל כך כדי לא להשמין?כמה פעמים חשבתי להקיא אחרי שאני אוכלת אבל אני מפחדת שזה יהפוך לסוג של מנהג קבוע ואז אני לא אוכל לצאת מזה...עד לא מזמן הייתי במצב מאוד לא טוב ירדתי כ15 ק"ג במשקל בתוך 3 חודשים והגעתי למצב של אנורקסיה המחזור הפסיק השיער התחיל לנשור ובקושי היה לי כוח לזוז...אני לא רוצה להגיע למצב הזה שוב אבל גם לא רוצה להשמין עוד ממה שאני עכשיו...מה עושים?? אני כל הזמן בוכה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה - תגובה

    אהרון רזון
    14/04/2012

    עצם המחשבה על הקאה מעוררת חשד של התחלת הפרעת אכילה, מה עוד שמשקלך
    בסדר גמור (לפני חו"ח התדרדרות לכיוון זה או אחר). הדבר הנכון הוא לפנות
    לדיאטן\ית, רצוי עם נסיון בהפרעות אכילה, לצורך בניית תכנית תזונתית ומעקב שימנעו את "השתוללות" סופי השבוע, ויפה שעה אחת קודם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו