די . די דיייייייייייייי אני כבר לא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • די . די דיייייייייייייי אני כבר לא
    ביבי קלמן
    18/04/2012

    די נמאס לי
    אני כבר לא בת עשרים גם לא שלושים גם לא חמישים
    ואלוהים ברך אותי בנתונים טובים
    אבל במשך כל חיי הבוגרים הרעבתי את עצמי . חנטתי את עצמי בבגדים צרים התאהבתי במתוק ובלי זלילה לא הולכת לישון
    כל יום מבטיחה לעצמי מחר
    הבגדים שלי כבר לא עולים עלי
    דיאטות כולן נכשלו
    ואני בדרך הבטוחה להשמנה הידועה
    מאין לשאוב את הכח שוב
    מאין לדעת מה לעשות שוב
    לא רוצה סלטים
    לא רוצה דבר
    רק מתוק ושוקולד
    ואולי עזרה קטנה??????????????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • די . די דיייייייייייייי אני כבר לא - תגובה

    אהרון רזון
    21/04/2012

    "אבל במשך כל חיי הבוגרים הרעבתי את עצמי"
    וזה המחיר שאת משלמת. אין ארוחות חינם או בפארפרזה, אין הרעבות חינם. אחרי שנים של התעללות בגוף שלך, עכשיו זה תורו להתנקם, אבל זה לא הכול אבוד.
    אם יש רצון, יש דרך. מדבריך התרשמתי שאת כמובן רוצה לרזות, אבל כוח הרצון למימוש אינו חזק דיו. "לא רוצה דבר רק מתוק ושוקולד". דרושה קודם כול הרבה עבודה מנטלית כדי לשכנע את עצמך שאת יכולה להגמל ממתוק, יחד עם תזונה נכונה, רצוי עם עזרה מאיש מקצוע. פעילות גופנית יומיומית הכרחית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו