חילוף חומרים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חילוף חומרים
    מתעניין
    22/04/2012

    שלום לכולם,

    נטען כי על מנת לרזות אסר לדלג על ארוחת הבוקר, מהסיבה שעם התחלת האכילה בבוקר, הגוף יוצא מה-"תרדמת" שלו ומגנון חילוף החומרים מתחיל לעבוד שוב. היה ואני מדלג על ארוחת הבוקר וממשיך ישר לארוחת הצהרים יוצא כי לא "התנעתי" את תהליך חילוף החומרים בגופי והקלוריות שאצבור לא תישרפנה כחלק מתהליך שריפת הקלוריות היומית של הגוף על מנת לקיים עצמו.

    שאלה ראשונה היא: כמה בדיק צריך לאכול בבוקר על מנת להתניע את הגוף? האם מספיק לאכול תפוח או בננה או פרי אחר? היה וזה משתנה מאדם לאדם , אם כך מהי המנה הממוצעת שעל אדם לאכול בבוקר.
    שאלה שניה האם הטענה שכתבתי לעל היא נכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חילוף חומרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חילוף חומרים - תגובה

    אהרון רזון
    22/04/2012

    ההסבר שכתבת נכון, לפחות "לפי הספר", לכן מומלץ כהרגל לאכול ארוחת בוקר. נכון גם שהכמות וההרכב שמשתנים מאדם לאדם. אם יש אילוצים, או קשה לך להתרגל לאכול באופן משמעותי בבוקר, גם פרי זה בסדר, אבל אז רצוי לאכול לפחות 4 פעמים ביום (ארוחות עקריות + ביניים)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו