תפריט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תפריט
    שירן.
    24/04/2012

    אני חולת סוכרת סוג 2 בת 46 משקל 57 וגובה 1.57 . הדיאטנית בנתה לי תפריט, השאלה שלי היא האם זה תפריט להשמנה או להרזיה או שמירת המשקל הנוכחי שלי?
    יש לציין שאיני עושה פעילות גופנית חוץ מעבודות הבית.
    הנה התפריט:

    ארוחת בוקר:
    2 פרוסות לחם מחיטה מלאה ולהוסיף מעל גבינה לבנה 5 אחוז או גבינה אחרת שגם היא 5 אחוז או כף טחינה וכו'. להוסיף ליד זה מלפפון ועגבנייה.

    ארוחת ביניים:
    כוס תה עם סוכרזית . 2 עוגיות ללא סוכר של מרמולייט.

    ארוחת צהריים:
    שניצל או הודו או חזה עוף ותוספת: מקרוני או פתיתים- כמות של עד 6 כפות.
    ירקות- אפשר חופשי.

    ארוחת ביניים:
    פרי או יוגורט 3 אחוז שומן. הפרי- יהיה כמות עד גודל אגרוף.

    ארוחת ערב:
    טוסט מ-2 פרוסות לחם חיטה מלאה עם גבינה צהובה 15 אחוז שומן וסלט ירקות ליד זה. או להחליף את הגבינה צהובה בביצה או טונה.

    המלצות כלליות: לא לשתות מיצים ולא קולה.

    בתודה , שירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט - תגובה

    ד``ר נסטור ליפובצקי
    24/04/2012

    שירן שלום,

    זהו תפריט איתו את עשויה להוריד במשקל.

    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו