איך התפריט שלי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איך התפריט שלי?
    מישהו
    11/05/2012

    שלום.
    אני בן 20
    ואני שוקל 135 קילו.

    כבר שבועיים שאני כבר בדיאטה, הפסקתי לאכול עוגות, עוגיות, בורקסים וכו'.
    אני אוכל בשבועיים לפי תפריט שבניתי לעצמי אבל אני לא מרזה.

    אז ככה ..

    בבוקר:
    כוס קרונפלקס תירס / פיטנס (עם שוקולד) + חצי כוס חלב.
    או 2 פרוסות לחם קל מחיטה מלאה (38 קלוריות לפרסה) + קוטג' / גבינה לבנה / גינה צהובה + נס עם מים (כפית וחצי סוכר).

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.

    צהריים:
    חזה עוף + 3 פרוסות לחם קל עם סלט (מלפפון, עגבניה).
    טונה, ספגטי מקמח מלא - 3/4 כפות, שועית צהובה, אפונה וגזר.
    קציצות, עוף, חביתה, אורז - רגיל ..ממולאים ..

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.
    או
    כוס קרונפלס + חצי כוס חלב.

    ערב:

    ביצה קשה + טונה, חביתה או כמו ארוחת הבוקר שזה או קרונפלס או קוטג
    עם 2 פרוסות לחם.

    לבנתיים עדין לא התחלתי לעסוק בפעילות גופנית.
    אבל אם מה שאני אוכל - למה אני לא מוריד כלום?
    אני שותה ביום לפחות 12/13 כוסות מים.
    בקושי שאני שותה שתייה ואם אני שותה זה רק דיאט ..

    התפריט הזה בכלל בסדר בשבילי?
    אם לא, אשמח לעזרה.

    אני פשוט חיי לעשות שינוי, נמאס לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך התפריט שלי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך התפריט שלי? - תגובה

    אהרון רזון
    11/05/2012

    בבוקר:
    כוס קרונפלקס תירס / פיטנס (עם שוקולד) + חצי כוס חלב.
    *****לוותר על האופציה הזאת
    או 2 פרוסות לחם קל מחיטה מלאה (38 קלוריות לפרסה) + קוטג' / גבינה לבנה / גינה צהובה + נס עם מים (כפית וחצי סוכר).
    *****בלי גבינה צהובה. נס עם ממתיק מלאכותי. פילפל אדום.

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.

    צהריים:
    חזה עוף + 3 פרוסות לחם קל עם סלט (מלפפון, עגבניה).
    *****סלט גדול יותר מגוון כמנה ראשונה. ירקות מבושלים במקום לחם.
    או
    טונה, ספגטי מקמח מלא - 3/4 כפות, שועית צהובה, אפונה וגזר.
    ******בלי ספגטי. סלט גדול
    אן.
    קציצות,\ עוף,\ חביתה, אורז - רגיל ..ממולאים
    *****לא ממולאים. מעט אורז מלא. סלט גדול. חביתה ללא שמן.

    ביניים:
    תפוח / אגס / בננה / מלפפון.
    ****פרי שונה מביניים בוקר
    או
    כוס קרונפלס + חצי כוס חלב.
    ****לוותר על אופציה זו.

    ערב:

    ביצה קשה + טונה, חביתה או כמו ארוחת הבוקר שזה או קרונפלס או קוטג
    עם 2 פרוסות לחם.
    ****לא קורנפלקס. ביצה או בצהריים או בערב, לא גם וגם. סלט.

    לבנתיים עדין לא התחלתי לעסוק בפעילות גופנית.
    *****להתחיל מייד פעילות גופנית לפחות שעה ביום. בלעדיה יהיה קשה לרזות ובעיקר לשמור.

    אבל אם מה שאני אוכל - למה אני לא מוריד כלום?
    *****עם השיפורים המוצעים (לא לדחות התחלת פעילות גופנית) תתחיל לרזות.
    אני שותה ביום לפחות 12/13 כוסות מים.
    בקושי שאני שותה שתייה ואם אני שותה זה רק דיאט .
    ****להסתפק רק במים.

    התפריט הזה בכלל בסדר בשבילי?
    *****כן, אחרי השינויים אבל הכמויות צריכות להיות מתונות, כי מה שקובע זה המאזן הקלורי

    אם לא, אשמח לעזרה.
    *****קיבלת. בהצלחה!

    אני פשוט חייב לעשות שינוי, נמאס לי.
    ****נכון.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .. דבר נוסף ..

    מישהו
    11/05/2012

    תודה רבה על התגובה.
    מקווה שזה אכן יעזור לי :)

    לגבי הקרונפלקס איאפשר לאכול מידי פעם?
    כשאני בבסיס זה מה שיש לי לאכול בבוקר ..

    למשל פעמיים או 3 בשבוע ..

    ועוד משהו ששכחתי לשאכול
    אפשר פעם בשבוע גלידה דיאטה?
    יש גלידות של 40 קלוריות ..

    שוב - תודה, תודה רבה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה .. דבר נוסף .. - תגובה

    אהרון רזון
    12/05/2012

    המטרה צריכה להיות אימוץ הרגלי אכילה נכונים במסגרת אורח חיים חדש מבוסס על תזונה נכונה ופעילות גופנית סדירה.
    קורנפלקס הוא מוצר מתועש ומתוסף בסוכר, חומרי טעם, חומרי שימור, חומרי צבע , שומן טרנס וכו" ומקומו איננו בין המאכלים שעונים על עקרונות התזונה הנכונה, בעיקר עבור הסובלים מהשמנה.יש להתייחס אליו כאל ממתק. הוא גם לא משביע להרבה זמן ומשאיר "טעם של עוד".
    נסה להגמל ממוצרים אלה והחלף אותם במאכלים טבעיים. אמנם, תקופת השירות הצבאי איננה מיטיבה עם הרוצים לרזות או לשמור, אבל אם המטרה הראשית שלך היא הרזיה, עם הרבה כוח רצון והתייעצות פרטנית עם איש מקצוע, אפשר למצוא פתרונות למיגבלות של חיותך בבסיס.
    מה יתן לך גלידה פעם בשבוע? כדאי לוותר ובמקומה לאכול פרי.
    למרות הנאמר, אם אתה בטוח שתוכל להגביל את הצריכה וזה לא פתח לשבירת המשמעת התזונתית, אפשר לשמח את הנשמה ( אם כי הייתי מחפש דרכים אחרות)ולאכול מאכלים אלה לעתים רחוקות ובכמות קטנה. עד פעמיים בשבוע זה לא נורא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבנתי ..

    מישהו
    12/05/2012

    הבנתי אותך.
    תודה רבה לך על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו