שאלה ,מה על תפריט שכזה:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה ,מה על תפריט שכזה:
    יעלי
    14/05/2012

    בבוקר הקפה כמובן -שחור, לאחר מכן 2 פרוסות טוסט לחם כהה עם דגנים, גבינה לבנה 2 שיני שום וזעתר לטעם, בערך בשעה 1100 תפוח או בננה,או אגס. צהרים קל מאוד מוקפץ או דג בעגבניות פרוסות בתנור,לפעמים קיטניות במרק ירוק. אחר הצהרים קפה בלבד. שוב טוסט באם אני רעבה, ובשעה 2000 ארוחת ערב ביצה ירקות חתוכים,ושתי פרוסות לחם דגנים. מחליפה הדג בחתיכות עוף מוקפץ עם פלפלים וגזר..... מידי פעם גם אורז בסמטי עם עדשים,או פתיתים מקמח מלא,או ספגטי מקמח מלא,,,,,עם עגבניות ורוטב עגבניות מקופסה. ובמקום גבינה לבנה על הפרוסות מחליפה בגבינה צהובה כפיר . הבוקר הוא הקבוע היחיד שלי. לא מכניסה אויבים....מכינה בעצמי עוגיות מקמח מלא ,שמן קנולה,פירות יבשים קצוצים אגוזים וחמוציות.... נישנוש של ערב מאוחר חמוציות עם 8 יחידות אגוזי מלך...... עם שתיית מים יש בעיה ,לא שותה מספיק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה ,מה על תפריט שכזה:

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אגב , עלי להפחית 8 ק''ג ממשקלי,,,,

    יעלי
    14/05/2012

    מתעמלת מתאמנת אבל לא בקביעות,הליכות רק באזור המגורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו