שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות
    אנה
    27/05/2012

    שלום !
    אני בת 17 וחצי ובחיים לא עשיתי דיאטה וכנראה הגיע הזמן .. בכל זאת עכשיו קיץ - ביקיני ואין לי ביטחון עצמי גבוה בכלל (מבחינה גופנית )
    קודם כל הגובה שלי 1.56 והמשקל 49 (האם אני אמורה לשקול כך או פחות ? )
    שנית האם תוכלו להמליץ לי כל מיני סוגים שונים של תפריטים בשילוב ספורט כי אין לי כ"כ מושג איך דיאטה הולכת ..
    ואני לא רוצה לעשות כמו רוב החברות שלי שסגרו את פיהן ובסופו של דבר השמינו יותר ממה שהורידו .
    תודה מראש !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות - תגובה

    אהרון רזון
    28/05/2012

    משקלך תקין לחלוטין ואת לא צריכה "כל מיני סוגים שונים של תפריטים". אולי יש מקום להשלת 2-3 ק"ג (אם כי אינני מכיר את מבנה הגוף שלך) על ידי פעילות גופנית אירובית
    של שעה ביום והמנעות מדברי מתיקה (כולל משקאת מתוקים), אוכל שמן או מטוגן, גבינות מעל 5%, דברי מאפה, דגני בוקר מתועשים, חטיפים. אכלי הרבה ירקות מכל הסוגים, 2-3 פירות ביום, דג טרי איכותי, בשר עוף\בקר רזה טרי, ביצה (כמעט) כל יום, לחם ואורז מלא בהגבלה, קטניות, יוגורט טבעי, גבינה עד 5%.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו