דיאטה ללא הצלחה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיאטה ללא הצלחה
    אלין
    13/06/2012

    שלום
    אני בת 25 סטודנטית לנטרופותיה, אני מציינת זאת כדי להדגיש שאני מודעת לבריאות, תזונה וכושר. בשנים האחרונות נטיתי לעלות ולרדת בסביבות ה-3-4 ק"ג ותמיד עליתי וירדתי מהר. לפני כחצי שנה התחלתי לעלות במשקל והיום אני עם 4 ק"ג יותר ממה שהייתי בד"כ ומזה כבר חודשיים שאני לא יורדת אפילו לא גרם אחד. המשקל שלי בטווח הBMI אך יש לי את ה-4 ק"ג האלו שמורגשים בבגדים ובהרגשה האישית. אני עושה הכל לפי הספר:אוכלת פחמימות עדיף מלאות, חלבונים מן הצומח בגלל שאני צמחונית ומעט ביצים, קטניות ושומנים בריאים, אני שותה לפחות ליטר מים ביום, עושה ספורט ואוכלת שוקולד רק פעם או פעמיים בשבוע, אני עושה ספורט כשעה לפחות 3 פעמים בשבוע אבל המשקל הזה פשוט נתקע, השומנים לא יורדים ומתווספים קצת שרירים. בדקתי את בלוטת התריס שלי והיא תקינה, אני לא נוטלת גלולות נגד הריון ואני כבר לא יודעת ממה יכולה לנבוע ההיתקעות המתסכלת הזאת...אולי זה בגלל שכל הזמן הייתי בירידות ועליות? אולי זאת יכולה להיות בעיה רפואית שלא עולה על דעתי?
    בבקשה עיזרו לי
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיאטה ללא הצלחה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בנוסף מציינת

    אלין
    13/06/2012

    שאני אוכלת גם סובין וירקות ופרי לבין 2 פירות ביום
    בשביל הסיבים התזונתיים והויטמינים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיאטה ללא הצלחה - תגובה

    אהרון רזון
    14/06/2012

    פעילות אירובית לפחות לשעה כל יום בעצימות בינונית-גבוהה תספק את הסחורה.
    2-3 פעמים בשבוע אימוני כוח ישמרו על מסת השרירים. .
    כמובן שאין לאכול יותר מעכשין ,וגם מומלץ לוותר על השוקולד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    אלין
    15/06/2012

    קודם כל פעילות גופנית כל יום היא בלתי אפשרית ולדעתי גם לא נחוצה...הגוף צריך לנוח מתישהו חוץ מזה שיש לי חיים עמוסים מאוד בלימודים ועבודה וזה ממש לא ריאליסטי לא לי ואני בטוחה שגם ל-50% מהאוכולוסיה בימינו בנוסף, העצה על השוקולד...עצה כזאת לאדם לא נכון יכולה להביא להפרעת אכילה. אנחנו בסך הכל אנושיים וכולנו אוהבים לאכול קצת ג'אנק פעם ב...גם לאלו ששומרים על אורח חיים בריא אז לא לאכול בכלל שוקולד? זה פשוט לא יקרה ואני גם לא חושבת ששוקולד קטן פעם פעמיים בשבוע זה לא מה שגורם לי להישאר באותו המשקל.
    דבר שלישי- אני ביקשתי להתייעץ לא על איך שאני עושה את הדיאטה שלי כי אני בטוחה שאני עושה אותה כמו שצריך אלא אם יש אולי הסבר רפואי או ביולוגי לכך שאוכל לבדוק אותו.
    כנראה שפה אני לא אמצא את התשובה שלי אז תודה בכל זאת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאלין

    דנה
    16/06/2012

    היי אלין
    נראה שאת מחפשת תשובה חיצונית וקיצורי דרך במקום לבדוק את עצמך.
    כאשר עודף המשקל אינו גבוה, כמו שלך, קשה להוריד במשקל.
    את אינך מרזה כי כמות הקלוריות שאת מכניסה שווה לכמות הקלוריות שאת מוציאה.
    היות ואת מתארת אכילה בריאה, נראה שאין יותר מידי מה לקצץ פרט לשוקולד. אגב לא רשמת כמה שוקולד את אוכלת ולכן ייתכן שהדבר משמעותי
    אהרון ממליץ לך להגביר הוצאה קלוריות ע"י ספורט במקום לקצץ בכמות האוכל. את יכולה לקבל את זה או לא.
    אם את לא רוצה - תבדקי כמה קלוריות את אוכלת. גם מאוכל בריא אפשר להשמין.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדקתי את עצמי

    אלין
    16/06/2012

    ולכן פניתי לכאן כי לא מצאתי תשובה לגבי מה שקורה איתי.
    בעבר הייתי יורדת בקלות והיום אני לא יורדת בכלל. את חושבת שלא בדקתי את עצמי מכל כיוון?
    בדקתי את שריפת הקלוריות הבסיסית שלי ביום והתאמתי את התזונה שלי שתהיה כ-200-300 קלוריות פחות כי אני לא רוצה לרדת מ-1000-1100 קלוריות ביום זה יהיה כבר להרעיב את עצמי, נוסף לזה שאני שורפת באימון של שעה נניח 450 קק"ל שזה אומר שאני אמורה להוריד עם התזונה שלי חצי קילו בשבוע
    ולגבי השוקולד...אני אמרתי שאני סטודנטית לנטורופתיה מה נראה לך שאני לא מחשיבה כל קוביית שוקולד כחלק מהתפריט והקלוריות היומיות? אני לא צריכה את עצתכם לגבי הדיאטה שלי, חיפשתי עצה למשהו אחר.
    אני מבקשת לא להגיב יותר להודעות שלי
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו