מאזנת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאזנת
    שירי
    21/06/2012

    היי,בעברי עשיתי מספר דיאטות שלאחריהן הגיעו מתקפות רב ואז עוד דיאטות.
    אחת הסיבות למתקפות הרעב היא שבכל פעם נמנעתי מחדש ממאכלים שהם "אסורים" כביכול בדיאטה..לאחרונה הגעתי למשקל שאני מרוצה ממנו ורוצה מאוד לשמור עליו אבל לא מוכנה לוותר על מאכלים מסויימים מהחשש לאבד שליטה עם המנעותם, לכן אני מנסה לאזן ככל האפשר ,למשל אם אני יודעת שיש אירוע מסויים שיכלול אוכל(בילוי עם חברות לדוגמא) אני לא מרעיבה את עצמי כל היום אלא אוכלת פירות וירקות וגם גבינות רזות כדי שבערב אוכל לאכול מבלי שאצטרך להימנע(כמובן שבגבול הטעם הטוב מבלי להפריז)
    עוד דוגמא היא שאם ביום מסויים אכלתי קצת מעבר אז ביום שלאחריו אשתדל לקזז ואשים דגש יותר על ירקות פירות וגבינות רזות.
    אני רוצה לדעת עם הדרך הזאת לשמירה על המשקל כדאית או שעלולה בסופו של דבר לגרום להשמנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מאזנת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאזנת - תגובה

    אהרון רזון
    23/06/2012

    עקרונית, את נוקטת בדרך מתאימה לשמירה על המשקל. אם זה טוב לך, המשיכי
    ואל תשכחי פעילות גופנית סדירה.
    שיטת הקיזוז למחרת מקובלת, בתנאי שהצימצום סביר, כי אחרת זה יגרור בולמוסים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו