אוכלת מעט ומשמינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכלת מעט ומשמינה
    שחף
    24/06/2012

    שלום לחברי הפורום,
    שמי שחף בת21.
    מגיל צעיר אני לא אכלנית גדולה. תמיד הייתי דיי רזה ואפילו מתחת לממוצע עד שהתגייסתי. מאז הגיוס שלי עליתי 17 קילו, למרות שכל השירות שמרתי על ארוחות מסודרות, מאוזנות וספורט.
    עכשיו אני משוחררת, הולכת 3 פעמים בשבוע לחדר הכושר ועדיין מתקשה לשמור על המשקל, שלא לומר בכלל לרדת במשקל. ני שוקלת כמעט 60 קילו והגובה שלי הוא 1.58. אני יודעת שהמשקל שלי נחשב נורמלי אבל כל השומן מצטבר לי בבטן ובאגן הירכיים מה שמאוד מפריע לי כי מעולם לא נראיתי ככה. אני לא מצפה לחזור למשקל הקודם שלי, שהיה תת משקל, אלא לחיות בשלום עם גוף שלי.

    מגבלה נוספת שיש לי בנושא היא שאני צמחונית- לא אוכלת בשר, ביצים, דגים ודבש אך כן צורכת מוצרי חלב. אבל שונאת יוגורט וקוטג'.
    איך אני יכולה לעבור למצב של ירידה במשקל?
    אגב, דיאטנית- הדבר היחידי שלא בא בחשבון. אני ממש בטראומה מזה.
    מודה מראש,
    שחף

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכלת מעט ומשמינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוכלת מעט ומשמינה - תגובה

    אפרת סויסה הרוש
    26/06/2012

    הייי שחף
    אני מבינה שיש לך רתיעה מדיאטניות אבל ללא יעוץ ותמיכה יהייה לך מאוד קשה לרדת .וכמובן לרדת נכון בריא ושלמור על כך לאורך זמו .
    אני ממליצה לך בכל זאת לנסות כן חוויה מתקנת ולפנות לדיאטנית קלינית מוסמכת או למסות אולי קבוצת הרזיה .
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו