כמה שאלות לגבי ירידה במשקל ושומן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות לגבי ירידה במשקל ושומן
    בת 16
    02/07/2012

    שלום,
    אני שוקלת 54 וגובה 1.62.
    למרות שהמשקל שלי יחסית נמוך, יש לי המון שומנים ביריכיים ובבטן.
    אם אני הוריד 3 קילו- אני ארזה?
    מה אפשר לעשות כדי תוך שבועיים להוריד 3 קילו, כמעט בלי ספורט (הליכות של 45 דקות פעמיים בשבוע)?? וזה יוריד את השומנים?

    ועוד שאלה-
    השומן בבטן שלי מתחלק ל-2 צמיגים-אחד מתחת לצלעות ואחד באיזור של הצלעות, וביניהם תמיד יש לי תמיד פס בולט (כשאני יושבת לא-ישר, הצמיגים נמעכים אחד על השני)...מה אפשר לעשות כדי שלא יהיה את זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה שאלות לגבי ירידה במשקל ושומן - תגובה

    אהרון רזון
    02/07/2012

    לפי מה שאת מתארת יש מקום להורדת כמה קילו על ידי תזונה נכונה בהנחיית דיאטנית ופעילות גופנית (כמעט) כל יום במשך שעה. זה יוריד שומן מכל הגוף, כולל מהמקומות שציינת.
    מאחר ואין לך עודף של ממש, יהיה קשה ולא רצוי להוריד 3 ק"ג תוך שבועיים. תוכלי לעשות את זה בדרך הנכונה תוך 5-6 שבועות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    בת 16
    02/07/2012

    אני לא רוצה להשקיע בזה יותר מדי, ובטח שלא ספורט כמעט כל יום...
    3 פעמים בשבוע הליכה + תזונה נכונה - זה מספיק?

    ועוד שאלה- כמה מים רצוי לשתות? עד היום הייתי שותה כליטר וחצי-2, אבל בחודש האחרון העלתי את זה לשלוש ליטר (בגלל החום). הבעיה היא שאני מרגישה נפוחה יותר מאז, כאילו שהמים מנפחים לי את כל הקיבה..זה הגיוני? כמה רצו לשתות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה - תגובה

    אהרון רזון
    03/07/2012

    אפשר לרזות גם עם מעט פעילות גופנית, אבל במקרה הזה צריך לצמצם יותר בתפריט, דבר שעלול להביא לשבירה. בכל אופן, תעשי ככל שאת יכולה להרשות לעצמך.
    אין המלצה גורפת לגבי כמות המים היומית. זה תלוי בנתונים האישיים, הרכב התזונה,
    פעילות גופנית, חום הסביבה. ליטר וחצי - שניים נשמע בסדר, אבל אפשר ורצוי לשתות יותר אם את מרגישה צורך. אסור להיות צמאה. ניפוח הקיבה - מיתוס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו